Hamulce

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Mam pytanko,czy ktos sie nie orjentuje jaka jest roznica ceny miedzy normalna a sportowa nacinana tarcza hamulcowa?Bo w mojej Lantrze zauwazylem ze sa slabe hamulce a do tej pory tylko klocki byly zmnieniane i tak sobiem mysle ze moze tarcze poprawily efektywnosc hamowania,aha i jeszcze jedno czy seryjne zaciski pasowaly by do sportowej tarczy. Z gory dzieki za info!
pzdr.
  
 
wiele osób odradzało mi tarcze nacinane gdyż bardzo szybko zużywają klocki, a przy prędkościach osiąganych przez nasze auta aż tak dobre tarcze nie sa potrzebne raczej bym się skłanial do opcji przełożenia tarcz z auta o mocniejszgo auta
  
 
tzn. raczej mi chodzilo o nawiercane bo nacinane ponoc drozsze a z tymi prekosciami t oserce mojej Lantry chodzi bez zadnych problemow!silnik zyleta,ma niby wiecej kucykow niz seryjna lantra 1,8 Gt(starzy sprowadzili ja ze Szwajcarji 10 lat temu i byla cala podrasowana przez jakiegos kolesia od ktorego kupili,m.in wlasnie moc podniesiona) Samochod mimo swoich lat nadla ma kopa cholernego ze nie jedna nowsa furke bralem i sie scigalem i wlasnie sie boje ze kiedys nie wyhamuje w naglej sytuacji,a bezpieczesnstwo dla mnie na pierwszy miejscu
  
 
miałem na myśli prędkości sporo powyżej 200 km/h
  
 
hehe ;D speedmaster'ze moz sie orjentujesz jak chce kupic te sportowe tarcze(poprostu sie na nie napalilem ) czy bede musial tez kupowac nowe zaciski na tarcze czy tez nie(seria bedzie pasowac)to chyba zalezy jeszcze od srednicy tarczy nie?mysle ze musi byc srednica taka sama ja w serji to bedzie seryjny zacisko pasowac
  
 
hmm 100% pewności nie mam ale wydaje mi się, ze się wymienia całość czyli tarcza plus docisk spytaj się Richie'go (w jego profilu jest jego nr gg) bo on zakładał do Ponego tarcze z Lantry


[ wiadomość edytowana przez: speedmaster dnia 2005-04-25 00:19:59 ]
  
 
thx
  
 
Wszystko zależy o czym wy mówicie: Czy o przeszczepie większych hamulców od innego modelu czy założeniu sportowych tarcz (dedykownych do tego modelu).

Lepsze hamulce zawsze sie przydadzą, i to nie problem jest tak jak speed pisał żeby wyhamować z prędkości powyżej 200km/h tylko np przy 3 hamowaniu ze 120km/h (w krótkim okresie czasu hamulce nie straciły swoich właściwości).
A lepsze hamulce zawsze się przydadzą bo skrócą droge hamowania, a ten metr mniej w drodze hamowania czasem może okazać się zbawienny.

Co do lepszych tarczy i klocków (sportwych) - dedykowanych do tego modelu nie ma potrzeby zmieniania zacisków, dobrze by było jedynie zmienić płyn hamulcowy.

Co do przekładki większych hamulców od innego modelu wtedy musisz zmieniać wszystko.

Pozdrawiam
  
 
Wlasnie o to mi chodzilo, tarcze sportowe dedykowane do mego modelu lantry i oczywiscie wraz z nowymi klockami, no i teraz jeszcze wiem ze plyn trzeba zmienic Jak wczesniej patrzylem to roznica ceny seryjnych a sportowych wynosi jakies 60zl do 100zl na tarczy. Thx Oddi za wypowiedz
pzdr.
  
 
właśnie mam tarcze do zmiany i kusi mnie wiercona tarcza lub frezowana oczywiście jest drozej ale róznica też jest znaczna...dokładnie jak wyżej pisano nie chodzi o hamowanie z 200- do 0..wystarczy kilka razy depnąć ostro i dośc łatwo zagotować fabryczne tarcze... zimmerman robi do prawie wszytkich hyundai polecam
  
 
arturo może zestaw bigbreake do coupe są dostępne

a co Zimermana to obawiam się że do Lantry nie ma. Jeżeli dysponujesz katalogiem bądź możliwością sprawdzenia tego i ewentualnie podania numerów katalogowych byłbym wdzięczny.

Pozdrawiam
  
 
Ja rowniez!
  
 
HYUNDAI LANTRA, ROK 92-2001 :: WENTYLOWANA; IL. ŚRUB MOCUJĄCYCH: 4; ŚR. TARCZY: 257; ŚR. PRZYLGNI: 137; WYSOKOŚĆ: 34; GRUBOŚĆ: 22 (MIN. 20); TARCZE NA PRZÓD;, SILNIK 1.8 D563 286.72 PLN
CENA KLUBOWA : 269.51 PLN
Sportowe tarcze firmy EBC BRAKES , cena za sztuke!