***WANTED**** Skrzynia manualna

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Niektórzy z Was z pewnością pamiętają moją wymianę skrzyni biegów z automatu na manual. Wszystko było i jest OK, ale....

Ale od początku skrzynia manualna miała dość hałaśliwą pracę na I, II i III biegu. Wcześniej leżała ona u handlarza w garażu rok albo i dłużej. Myślałem, że się dotrze. Teraz widzę, że nic z tego. Miałem zamiar rozebrać ją w wakacje, ale to jeszcze tak daleko. Boję się, że padnie do tego czasu. Teraz nie mam czasu na naprawę i bieganie za częściami. Chętnie wymieniłbym na inną w całości. W rozliczeniu ew. oddam moją.
Może ktoś w Was ma jakieś dojścia i mógłby popytać.

PS: Sorry że o handlowych sprawach piszę poza wątkiem handlowym.

Jestem laikiem ale mam dostęp do części daj mi konkretne dane poszukiwanej skrzyni postaram się coś znaleźć. Ważne daj odpowiedz dzisiaj (Piątek). Jutro będę u chłopaków.
Oczywiście podaj cenę jaką jesteś w stanie zapłacić.

Cleber
Życie jest za krótkie żeby jeździć krótkim samochodem.

[ wiadomość edytowana przez: Cleber dnia 2003-02-21 14:11:48 ]

podaj oznaczenie skrzyni jakiej potrzebujesz.

Standardowo w moim roczniku montowano:
- silnik 2,0 i 2,5 = skrzynia R25
- silnik 3,0 = skrzynia R28
Z zewnątrz są identyczne, różnią się przełożeniami.
Ja obecnie mam R25, i chyba taką bym wolał i o taką jest łatwiej na rynku. Jeśli będzie R28 też się nie pogniewam.

Obecną skrzynię kupiłem za 1000 razem z całym osprzętem potrzebnym do przeróbki z automatu (koło zamachowe, docisk, tarcza sprzęgła, wał napędowy, wąski pedał hamulaca, pedał sprzęgła, pompka sprzęgła, nowiutki wysprzęglik, dźwignia biegów i elementy jej mocowania itd).

Teraz potrzebuję samą skrzynię akceptując tańszą wersję (R25).
Moja skrzynia jest nadal sprawna tylko hałaśliwa (należałoby zajrzeć do łożysk). Biegi wchodzą lekko i cicho.