| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2005-04-24 21:58:27 Znaczy, nie powinna się zapalać. Nie można tu mówić o jakimś ograniczniku . Coś jest zwalone w silniku i trzeba by podpiąć pod techa. Teoretycznie powinien on pokazać jakiś błąd. Skoro zapala się kontrolka, to komputer coś wykrył i musi go wywalić. Ale Omcie mają swoje różne fochy i równie dobrze nic nie pokarze .
Mogę polecic warsztat na Białołęckiej. Zdaje się mają teraz jakąś promocję i podpięcie pod tech kosztuje 60 dych. Nazywa się to ESO Białołęka Serwis, nr tel 425 51 53. Ogólnie specjalizują się w Oplach i mają dosyć duże pojęcie o nich, zwłaszcza niejaki p.Bartek. |
KOLIBERk LOB SYMPATYK S63 + G65 Londyn | 2005-04-25 12:14:54 Tak, jezeli chodzi o pamiec komputera co do bledow.
Pamieta kazdy blad i pozniej mozesz je sobie odczytac Tech'em. Jezeli kontrolka zapala ci sie przy takiej predkosci, to moze zwalony jest czujnik walu, albo inny i sygnalizuje to "czekendzin". Raczej nie pasuje mi to do informacji o max predkosci tego auta. Max predkosc jest ograniczana elektronicznie za pomoca odciecia paliwa przy okolo 6500 - 7000tys obr. pozdrawiam |
zupper LOB MEMBER BMW E39 528I Warszawa | 2005-04-25 20:37:42 Ok jutro podjade do Miniewskiego i sprawdzę....
Dzieki i pozdrawiam. |
Bull_Terrier Omega B Szczecin | 2005-04-25 21:16:38 po co od razu jechac na tech'a ? przeciez mozna sobie samemu sprawdzic zliczajac mrugniecia lampki check po zwarciu 5 i 6 pina w zlaczu diagnostycznym |
bogusz21 Opel Omega MV6 Białystok-Suwałki | 2005-04-25 21:42:06 Witam !!!
Podobny problem miałem w swoim silniku-MV6. Na trasie przy przyśpieszaniu blisko obrotów max zapalała się kontrolka piorun. Przy normalnej jeździe nic sie nie działo. Po odczytaniu błedów - przepływomierz. Całe szczęcie elektryk był kumaty. Powodem błedu było lewe powietrze. Przy wymianie uszczelek pod pokrywami wałków nie wymieniłem uszczelniaczy pomiędzy górnym kolektorem ssącym a dolnym. Ssał lewe powietrze i komp wariował bo mu mieszanka nie wychodziła. Uszkodzony uszczelniacz a dla komputera uszkodzony przpływomierz. |
KOLIBERk LOB SYMPATYK S63 + G65 Londyn | 2005-04-26 14:35:50
Tylko ze Kadett a Omega nie wspomne o MV6'tce, to tak jak bys porownal zaawansowana technologie w Polonezie Caro do Boeinga 737. Nie mozna tego porownywac. Kadett ma dopiero zaczatki zaawansowanej technologii. Taki kalkulator do odbierania sygnalow z kilku czujnikow i dyrygowaniem ewentualnego wtrysku. Tutaj (czyt. w Omedze) kazdy blad komputer ma w pamieci. Cala liste. I jezeli podlaczasz Tech'a, to on informuje kiedy, jak i gdzie nastapila awaria. |
KOLIBERk LOB SYMPATYK S63 + G65 Londyn | 2005-04-27 16:21:57
Tak tu masz racje.
Ale ten komputer z Kadetta i Vectry, nawet C20NE, nie ma pamieci na bledy, tylko na te ktore obecnie i trwale wystepuja. Wyswietla ci to prosty tester, mrugajac kontrolka. Czyli jezeli na chwile cos ci wysiadzie w takim komputerku, a pozniej sie samo naprawi, to zadna diagnostyka ci tego nie pokaze. A w Omegach nawet po takim chwilowym niedomaganiu, komputer zapisuje blad w pamieci i pozniej Tech go pokazuje w postaci listy bledow. Moze jutro podlacze techa to zapodam kilka fotek. Pozdrawiam. |