| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Gigi127 FKP MEMBER 127 1.3 75Hp Mińsk Maz. | 2004-10-01 09:20:02 Czesc
Czy ktos moze wie czy do 127 pasuje pompa np od 126 lub jakas inna latwo dostepna? Nie posiadam w domu pomby od malucha wiec niemam jak porownac. Pozdrawiam |
Gigi127 FKP MEMBER 127 1.3 75Hp Mińsk Maz. | 2004-10-01 11:16:04 dzieki za info. Sprobuje dzisiaj wykrecic z jakiegos 126 pompe i porownam tez. Ciagnac dalej sprawe hamulcow w 127, to czy zestaw naprawczy do przednich zaciskow od 125 bedzie pasowal i czy celinderki od 126 podejda na tyl?
Pozdrawiam |
trez FKP MEMBER gromadka fiatów kraków | 2004-10-02 01:50:24 co do hamulczykow to przod powinien pasowac od 125...
a przod kupilem nowy typ maluch (tyl) ma pasowac ponoc - pewne zrodlo. |
Gigi127 FKP MEMBER 127 1.3 75Hp Mińsk Maz. | 2004-10-04 13:29:50 Przetestowalem w sobote zamienniki od 125 i 126, i tak jak pisal trez wszystko pasuje. Czyli do tylu cylinderki (przednie), szczeki (tylne) i bembny (obojetne ktore) od 126. Do przednich zaciskow do siodemki pasuje zestaw naprawczy od 125 z tym ze nie pasuje gumka, ktora chroni od brudu. Hamulce zadzialaly po remoncie (nawet nie trzeba bylo dlugo odpowietrzac Pozdrawiam |
trez FKP MEMBER gromadka fiatów kraków | 2004-10-06 01:48:46 ciesze sie ze wszystko gra... ja wlasnie przed sekuda zajechalem do domu moim specialem... wkladalem silnik i skrzynie....sam :/ zaczolem op 10:00 uf.... a gigi127 przeslij mi fotki na adres trez@o2.pl zamieszcze na stronie !!!! |
Gigi127 FKP MEMBER 127 1.3 75Hp Mińsk Maz. | 2004-10-06 11:42:40 Niezly czas. Ale chyba miales cos do wyciagania czy recznie ? Mi poszlo gorzej, bo walczylem z samymi hamulcami od 11:00 do 19:00. Chodzi Ci o zdjecia mojej 7? |
Gigi127 FKP MEMBER 127 1.3 75Hp Mińsk Maz. | 2004-10-07 20:17:33 Ja tez zalozylem caly nowy tyl, na poczatku troche ciezko chodzilo ale teraz jest juz dobrze. Moze sie u Ciebie ulozy, albo za slabo odpowietrzone?
A jesli chodzi o przod to napewno tloczki sa przyblokowane na 100%. Z jednego zacisku wyciagalem tloczek przez pol godziny. Potem dobrze oczyscilem, posmarowalem pasta do zaciskow i teraz jest git. |
wuwu43 FKP MEMBER Fiat 127 Mk1 Łańcut | 2005-03-17 23:11:13 Wymieniłem u siebie pompe hamulcową i teraz "asfalt zwija" przy hamowaniu.
Miałem taki problem , że nie chciał za bardzo hamować , a jak już zahamował to dopiero za drugim czy trzecim razem. Objaw był typowy dla zapowietrzenia. Wymieniłem zestaw gumek ale nic nie dało ,
dopiero kupłem pompę (nówka od malucha) i zadziałało , czepiłem sie przy okazji regulatora hamowania i też go "wyregulowałem".
TERAZ JEST OK |
Wujek-Kajtek FKP MEMBER FSO KRAKÓW | 2005-03-18 02:40:41 No to miodziowo
Pzdr |
mysza127 FKP MEMBER Gliwice | 2005-03-19 07:54:34 Trez,jezeli po rozruszaniu przednich tloczkow , linki recznego dalej kola beda sie blokowaly to znaczy ze musisz wyregulowac luz na pompie hamulcowej. |
7rally_tomslu Fiat 127 Racibórz/Wrocław/Legnica | 2005-03-19 13:50:42
A jak to zrobvic dokladnie?? - bo moze to nie jest u mnie problem cylinderkow tylko pompy wlasnie....mam ten sam objaw..cylinderki przednie od malucha nowki i grzeje sie hjak cholera...a o recznym moge zapomniec..beton.... wiem ze dwiema srubkami pod spodem pompy sie cos reguluje....ale jak to zrobic ?? - jak ustawic?? |
mysza127 FKP MEMBER Gliwice | 2005-03-19 14:36:51 Pompe reguluje sie czujnikiem stopu lub przez zeszlifowanie trzpienia popychyjacego pompe w celu skrucenia lub przez nadspawanie w celu wydluzenia.W momencie zbyt malego luzu pompa nie wraca i chamulec trzyma , w miare nagrzewania jest coraz gorzej.Przedni cylinderek z maldona nowego typu jest za duzy i pedal chamulca bedzie schodzil nisko w podloge w porownaniu do seryjnego. |
wuwu43 FKP MEMBER Fiat 127 Mk1 Łańcut | 2005-03-19 20:26:28 NIe żebym sie znał , ale myśle że cylinderki i zaciski nie mają tu dużo do rzeczy.
Chodzi o to żeby był jak niajmniejszy luz pomiędzy tarczami i bębnami a klockami i szczękami. Wtedy jest najlepszy efekt hamowania.Pompa ma taką wydajność , że powinna dać sobie rade.
Przyroda zna różne przypadki i trudno tu wyrokować o co chodzi , ale jeśli chodzi o hamulce to jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pompę (przeważnie) lub o korektor hamowania.Zakładam że już wszystko zostało sprawdzone tzn tarcze , klocki , bębny , szczęki , przewody metalowe i gumowe. |
trez FKP MEMBER gromadka fiatów kraków | 2005-03-20 11:05:22 bry ja z tematem hamulcow juz sobie poradzilem chwilke temu
problemem okazal sie przewod idacy od pompy do prawego kola wymienilem wsszystko wlacznie z przewodem gumowym i malina nagle wszystko zaczelo dzilac nic nie trzyma nic nie grzeje mam tylko hample slabe ale to odpowietrze i bedzie git.. bo pedal mam miekki a byl twardy jak skala... co do pompy hamulcowej to mozna zalozyc od cc ale trzeba od nowa puscic wszystkie przewody miedziane.. poniewaz maja inny gwint.. |
wuwu43 FKP MEMBER Fiat 127 Mk1 Łańcut | 2005-03-20 11:37:00 Pompa Będzie dzałać każda , chodzi właśnie o gwint w mojej siudemce jaest 10x1.25 , a występuje jeszcze 10x1 -np w cinque
jeżeli założy sie pompe 10z1.25 to trzeba mieć takie końcówki przewodów lub pozakładać przejściówki tak żeby pasowało.Ogółnie rzecz biorąc wszystko w tym temacie jest do przeskoczenia. pzdr |
7rally_tomslu Fiat 127 Racibórz/Wrocław/Legnica | 2005-03-21 11:49:25
Spoko spoko...u mnie pedal jest jak w najlepszym porzadku - wlasnie dawno nie mialem doczynienia z tak "dobrym".... hamulce biora bardzo szybko i skok luzny pedala jest okolo 1 cm.... wiec jest wszystko ok....A co do za duzych cylinderkow to u mnie podejzewam je wlasnie gdyz grzeje mi sie tyl - czyzby nie odpuszczal ze wzgledu na za duzy cylinderek?? - no i nie mam miejsca na blache od recznego - cylinderek wszedl na styk....szkoda ze nie mozna go zostawic bo bylby wydajniejszy...... |
7rally_tomslu Fiat 127 Racibórz/Wrocław/Legnica | 2005-03-21 11:58:36
No ja mam wszystko nowe procz pompy,....wszystko wskazuje ze pompa jest super...pedal twardy i wogole...ale tyl mi sie grzeje i to bardziej niz by to wskazywalo na ukladanie sie szczek.... coz robic.... |