126 ch³odnica oleju

  
Sortuj wg daty:
rosn±co malej±co
Witam wszystkich
Mam pytanie czy dobrym rozwi±zaniem by³o by pod³±czenie wejscia na ch³odnice w miejscu czujnika oleju!! stojuj±c trójnik np.z fiata 125 (w starych by³y dwa czujniki) ??? Idzie tam pe³ne cisnienie i nie trzeba by wiercic dziur w obudowie rozrz±du?? Powrót by³by standardowo
Przeszuka³m forum i nie znalaz³em takiego tematu!!
  
 
wyjscie nie jest dobrym pomyslem, natomiast wejscie jak najbardziej. wtedy tylna panewka jest chlodzona olejem z chlodnica. super rozwiazanie u nas sie sprawdzalo. wyjscie bylo standardowe z pokrywy rozrzadu, a powrot w dwoch miejscach-standardowo i rozdzielnik z miedzi rurka do czujnika cisnienia. cisnienie lapal po chwili i jeszcze trzeba zrobic przegrode dla smoka w misce bo jak zalapie powietrze na winklu to dluugo nie ma cisnienia. zdjecie w profilu pozdro
  
 
apropos.
na pierwszym zdjeciu w profilu jest filtr oleju. mozna wiedziec od od czego? i od czego jest chlodnica? ja mam chlodnice od opla senatora 3.0 i nieco przeorana pompe. nie wiem czy da rade pociagnac jeszcze filtr ale z chlodnica radzi sobie calkiem calkiem
  
 
pomysl z filtrem i podstawka od poldka nie wypalil, za duze cisnienie i wywalalo olej z uszczelki filtra.

chlodnica byla od garbusa.
  
 
To nie lepiej zainwestowaæ w DOBRY olej??????????????
Zalej SLX, albo Total 9000 Racing i masz problem z g³owy, a do tego mniejsz± awaryjno¶æ i usterkowo¶æ

No chyba , ¿e dla bayeru

[ wiadomo¶æ edytowana przez: gregor125 dnia 2005-04-26 08:00:12 ]
  
 
Dzisiaj skonczy³em montaz ch³odnicy
koszty : ch³odnica 40 z³
przewody 20 zl
koncówki i szybkoz³aczki - 65 z³

Czemu tak duzo : otóz ca³osc jest zrobiona z meidzianych koncówek do kompresora do malowania 80 atmosfer...
Na koncach sa szybkoz³aczki wiec demontaz trwa mniej niz minute naciskam i juz.....
Ca³osc jest szczelna i wygl±da profi.
W obudowe zosta³ wspawany aluminiowy kra¿ek 5 mm i zosta³ on nagwintowany...
Zostaje tylko pod³aczyæ krócce i zaizolowac rure wydechowa ta¶m± termoodporn± zaby przewody sie nie stopi³y..
Ps. koncówki sa na 1/4 cala wiec trzeba je stoczyc i nagwintowac nasadk± 12 ....
Podobnie otwór zrobi³em w obudowie i jest szczelne....
Wra¿enia podam w po³owie maja jak z³o¿e silnik ...