MotoNews.pl
  

Problem z pompą paliwa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich !!! Moze żle trafilem jak tak to z góry przepraszam. Mam problem z Fordem Ka (silnik 1,3) mojej dziewczyny, a wiec
miala drobna kolizje i samochód stał przez parę tygodni. Blacharze zrobili swoje i po wszystkim samochód nie chce odpalać. Coś jest nie tak ze sterowaniem pompą paliwa bo jak podłączyłem zasilanie na "krótko" to pompa pracuje i samochod normalnie odpala. Immobileizer działa poniewaz dioda gaśnie, bezpieczniki i przekażniki sprawdzilem są ok. Pomóżcie jak możecie pozdrawiam. Może ktoś wie w czym tkwi problem. Z góry wielkie dzieki

[ wiadomość edytowana przez: BMW_83 dnia 2005-04-27 22:01:00 ]
  
 
jesli byla kolizja to na 99% obstawiam wylacznik bezwladnosciowy ktory odcina napiecie do pompy w racie kolizji.
wylacznik znajduje sie w lewym przednim slupku na wyskosci nog kierowcy. musisz sciagnac zaslepke i wcisnac przycisk.

jesli z kolizji samochod dojechal o wlasnych silach to czesto jak majstry uzywaja mlotka to ten wylacznik potrafi rozlaczyc pompe
  
 
Wielkie dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Zaraz śmigam zobaczyć czy to to.
P.S. Widzę, że macie tu naprawdę niezłych fachowców. Pozdrawiam !!!
  
 
Cytat:
2005-04-28 20:49:14, BMW_83 pisze:
Wielkie dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Zaraz śmigam zobaczyć czy to to. P.S. Widzę, że macie tu naprawdę niezłych fachowców. Pozdrawiam !!!


Heh ja o tym wylaczniku dowiedzialem sie z programu "Usterka" kiedys na TVN-ie... Ilu specow sie do odpalenia auta zabieralo to poezja... W sumie, o ile pamietam, to tylko jeden mechanik wiedzial o czyms takim i jeden pijak wcisnal go przez przypadek

Sorki za OT
  
 
w instrukcji nawet pisze cos na ten temat jak mnie pamiec nie myli
  
 
100% wyłacznik bezwładnosciowy. U mnie spece po wymianie drzwi przez godzine zastanawiali sie o soo chozii. Okazało sie, ze jeden z nich tak namietnie napierniczał młotkiem, ze wyłacznik zadziałał. Wystarczyło wcisnąć go na miejsce i essi zaskoczył z miejsca