Srednice tloczkow hamulcowych uno turbo

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy ktos zna srednice tloczkow hamulcow w uno turbo (system girling)
i ewentualnie srednice tarcz
  
 
tarcza 240 na 20mm przod 227 na 11mm tyl tloczek o ile pamietam 54mm jak w cromie z tylu tloczka nie pamietam
  
 
bart jak myslisz jest sens zmieniac na 255 i tloczek 54 przod,
na 215 i tloczek 38 tyl
Moc w aucie bedzie wieksza niz seryjna
  
 
malo jezdzilem uno turbo, moze z 10 kilometrow zanim poszedl na czesci i nie wiem czy seryjne hample sa faktycznie ostre czy nie... napewno w 128 bedzie roznica po zamontowaniu zestawu z uno turbo czy z ritmo abarth glownie za sprawa wiekszych tloczkow , "grubszej" o ponad 3mm pompy hamulcowej{tloczysko pompy 22.3mm a w 128 19.05mm} i wiekszego serva{przynajmniej to z ritmo abarth jest ze 30% wieksze}
ale nie wiem w czym chcesz hample upgradeowac roznica w srednicy tarczy kilkunastu mm nie bedzie odczuwalna tak jak tloczki wieksze i pompa o wiekszym wydatku plus dobre klocki
  
 
w unie turbo tloczek przod ma 47mm a nie 54 jak mowiles
dzis mierzylem;p
  
 
ooo to lipa troche myslalem ze wiekszy jest skoro pompe dali o wiekszym wydatku ... ritmo abarth 2.0 ma tak jak uno turbo pompe 22.3mm ale zato tloczki zacne bo 54mm tylko mi sie w jednym zacisku z ritmo TC urwal odpowietrznik poradzilbys cos na to??
  
 
moge sprobowac,ale wczesniej musiełbym zobaczyc to
  
 
witam

kolega ma uno turbo troche nim jezdziłem, miał tez słuzbowego doblo 1,2
  
 
hej a moja mam ma C3 a dziadek Tico. tez troche nim jezdzilem... ale co z tego ???
  
 
Cytat:
tylko mi sie w jednym zacisku z ritmo TC urwal odpowietrznik poradzilbys cos na to??



jezeli sie urwala tylko czesc wystajaca i nie leje to ja bym radzil zalozyc i odpowietrzyc przewodem.





a moj dziadek to mial woz drabiniasty
  
 
Cytat:
2005-04-25 23:55:13, PG pisze:
jezeli sie urwala tylko czesc wystajaca i nie leje to ja bym radzil zalozyc i odpowietrzyc przewodem. a moj dziadek to mial woz drabiniasty



Tylko ja slyszalem ze przaewodem to sie nie da dobrze odpowietrzyc. prawda to czy falsz ?
  
 
co do urwanego odpowietrzenia- mozna troche podgrzać zacisk(w miejscu odpowietrznika) i są wykrętaki(takie śmieszne gwintowniki). może sie podda,
a jak nie to sie już spotkałem z zostawieniem starego a zrobieniem nowego otworku odpowietrzającegoobok orginaalnego

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
Ja sie ratowalem w takiej sytuacji wykretakiem i poszlo
  
 
sprubuj zaostrzyć srube z kwadratem na końcu wbić w otwór i wykręcić - prubuj rozwiercić nie wkręcając błebiej ułamanego odpowietrznika .
  
 
nie wiem z jakiego materialu jest ten odpowietrznik i jakich wielkosci, ale mozna sprubowac dospawac do niego jakas srubke np. 6mm i sprubowac odkrecic. widzialem jak tak wykrecali urwana srube z piasty, ale prz zacisku to musi byc dobry spawach. powodzenia.