Sprzedam poloneza "88 bez silnika i amortyzatorow.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam do spzredania poloneza z 1988 roku bez silnika i amortyzatorow.
Blachy sa w bardzo dobrym stanie (auto remontowane i malowane w wakacje 2002 r.), nowe wszystkie swiatla.
Wnetrze jest w stanie bdb-, siedzienia sa w czarnym welurze.
Jest w aucie instalacja gazowa, hak holowniczy - wszystko wbite w dowod.
Auto posiada ronwiez skrzynie biegow z C+, hamulce ferodo/brembo, krotsze i twardsze sprezyny, trzypiorowe resory. Auto moze byc na felgach stalowych 13 cali, 14 cali lub na alufelgach 13 cali (borbett)
Do tego daje jeszcze silnik 1500 AB w stanie agonalnym (jego numery widnieja w dowodzie rejestracyjnym).
Ubezpieczenie i przeglad sa do konca roku.
Tyle mi zostalo po wyjeciu dwulitrowki i bilsteinow.
Zdjecia auta pod adresem tym co zwykle czyli:
http://www.ferdek.pl/temp/pawel/polonez/

Cena do uzgodnienia - raczej niewielka.
  
 
tzn jaka ??
  
 
Cytat:
2005-04-23 14:39:46, Lava1 pisze:
tzn jaka ??


A jaką dasz??
Ja myslalem o jakichs 500 PLN za auto na stalowkach i bez kubelka.



[ wiadomość edytowana przez: TomcatT4 dnia 2005-04-23 14:54:34 ]
  
 
Cytat:
Tomasz "Tomcat" Ferdek


O Jezu - ty zyjesz? CO sie z toba dzieje? pamietam jeszcze twojeg niebieskiego malucha z napisem Ferdek... Siedzial dluuuugo na mojej stronie...
  
 
Cytat:
2005-04-27 23:08:57, Zuraw pisze:
O Jezu - ty zyjesz? CO sie z toba dzieje? pamietam jeszcze twojeg niebieskiego malucha z napisem Ferdek... Siedzial dluuuugo na mojej stronie...



Zyje, zyje. Juz nie rajduje - tym zajal sie najmlodszy brat.
A po granatowym kaszlu byl bialy - ten z FERODO:
http://www.ferdek.pl/pawel/
http://www.ferdek.pl/temp/ferodo/
po ktorym ostala sie sama buda z klatka wspawana na sprzedaz.

Aha - polonez 2,0 ciagle tez jest na spzredaz w dowolnej konfiguracji - caly albo na czesci.

Zbieramy na nowa rajdowke do PPZM



[ wiadomość edytowana przez: TomcatT4 dnia 2005-04-28 11:11:34 ]
  
 
Polonez ciagle aktualny.
W tej chwili jest na seryjnych amortyzatorach, z seryjnymi siedzeniami (bardzo ladnie utrzymane wnetzre i nadwozie) i silnikiem 2.0 na zaplonie, gazniku i lpg z poloneza za 1200 zeta.

Ewentualnie moga byc nastepujace czesci:

1. silnik 2000 dohc z argenty (ale na gazniku i aparacie zaplonowym polonezowskim) ze skrzynia od 132 i walem napedowym - 1000 PLN

2. 4 amortyzatory BILSTEIN B6 w b. dobrym stanie - 800 PLN

3. giete na zamowienie sprezyny (twardsze i krotsze - 10 cm) i trzypiorowe resory (tyl nizszy o 8 cm) - 200 PLN

4. skrzynia biegow od C+ - 100 PLN

5. przekladnia kierownicza polonezowska - krecilo sie bardzo leciutko - prawie jak na wspomie od argenty - 100 PLN

6. felgi 5x13 et38 borbett typ A - 400 PLN

7. komplet siedzen klasycznych z wersji eksportowej w czarnym welurze w stanie bdb - 200 PLN

8. komplet drzwi i klap (bez sladu rdzy w kolorze bialym z czarnymi klasycznymi boczkami) - 200 PLN

9. komplet polrocznych swiatel pzrednich (wessem) i tylnych (ale juz z malutkim odblaskiem) - 100 PLN

10. uzywane zderzaki pzredni i tylny - 50 PLN



[ wiadomość edytowana przez: TomcatT4 dnia 2005-05-01 15:01:34 ]

[ wiadomość edytowana przez: TomcatT4 dnia 2005-05-01 15:02:23 ]