Paliwo w oleju

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Odpowiedzcie ci koledzy jak może sie dostawać benzyna do oleju poza pompą paliwa?? W essim 1.4 86r.
  
 
Powiem Ci tak, że mój szwagier miał takie coś przy 1.3 88r i okazało się, że winę miała jakaś membrana w gaźniku, ale nie wiem dokładnie co i jak.
  
 
Witam!
Miałem to samo w swoim 1,4 88r. jak zimą przestawiałem z gazu na benzynę.Niezłą kaskę wtedy puściłem,bo najpierw ojej do wymiany,a później pompkę no i okazało sie ,że pompa była ok.Też o tym pisałem na forum i też ktoś mi poradził,że to membrana w gaźniku.Teraz palę na gazie i problemu nie ma(do następnej zimy )a co do gaźnika to boję się go ruszać,żeby czegoś nie skopać.
  
 
Zaraz, zaraz, ale co ma gaznik do paliwa w oleju? Jak juz, to ja bym obstawial uszczelke pod glowica, lub pierscienie. Ale moge sie oczywiscie mylic
  
 
qrfa,, jak swiat swiatem olej nie przechodzi przez gaznik albo membrana w pompie paliwa, albo dostaje ci sie przez glowice(uszczelka, pierscienie, itd)
  
 
Pierścienie są nowe uszczelka pod głowice też może puszcza na zaworach? a co z uszczelniaczami na popychaczach, co myślicie o tym.Narka. I czy dostawanie sie benzyny do oleju może być przyczyną słabego smarowania silnika(świeci kontrolka od smarowania).
  
 
Przy jeżdzie na krótkich odcinkach jest duże prawdopodobieństwo że w oleju będzie zbierało się paliwo.
Zimny silnik nie spala wszystkiego, część paliwa osadza się na cylidrach, ale to jest długotrwały proces.
  
 
Cytat:
2005-04-27 19:10:55, liked pisze:
qrfa,, jak swiat swiatem olej nie przechodzi przez gaznik albo membrana w pompie paliwa, albo dostaje ci sie przez glowice(uszczelka, pierscienie, itd)


Liked ! Niesztof ! Ale chodzi o to, że to nie olej się dostaje do paliwa, tylko paliwo do oleju i to nie ma rzadnego związku z uszczelką pod głowicą. Jak już wspominałem mój szwagier miał taki przypadek i zaczął od pompy paliwowej ale to nic nie dało, więc zaprowadził do innego mechaniora a ten odrazu mu powiedział o tej membranie w gaźniku. Wymienił ją, szwagier zapłacił grosze i essinka śmiga jak nowo narodzona.
  
 
Dzięki dkorek pewnie teżtak zrobie!
  
 
Mam jeszce jedno pytanko czy małe ryski na wale, naprawde małe mogą być przyczyną, że silnik na małych i średnich obrotach pracuje dobrze a na większych traci smarowanie(świeci kontr.) i czy soptkaliście się może z tym że przy pompie paliwa wałek napędzający ją obciąl sie i moze to jest przyczyną że na większych obrotach gubi smarowanie?????