Pilna sprawa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, pękł mi wczoraj wentylator chłodzenia, a dokładnie smigło wentylatora. Gdzie mozna tego szukac aby kupić, poradźcie cos.
Pozdr.
  
 
Przecież to plastik, da się skleić, tylko delikatnie z klejem bo będzie niewyważony
  
 
Jacenty, ten plastik to jakis ebonit - taki twardy. A połamał sie cały, wiec nie ma co sklejac (widocznie jak się załaczył to siła odsrodkowa porozrzucała kawałki)
Pozdr.
  
 
nie wiem czy w 2.0 jest taki sam ja w twoim 1.5 ale na http://www.czesci.ambit.pl/ znalazlem taki wiatrak za 150zl chyba ciezko bedzie to zrobic taniej
  
 
Juz nieaktualne - problem rozwiązałem przy pomocy wentylatora od Fiata, pracuje teraz tak cicho, ze nawet nie wiadomo kiedy się wentylator włącza.
Pozdr.
  
 
Cytat:
2005-05-04 15:49:10, Krzysztof_L pisze:
Juz nieaktualne - problem rozwiązałem przy pomocy wentylatora od Fiata, pracuje teraz tak cicho, ze nawet nie wiadomo kiedy się wentylator włącza. Pozdr.




Ciekawe jak będzie z jego wydajnością.
  
 
Cytat:
2005-05-04 15:49:10, Krzysztof_L pisze:
pracuje teraz tak cicho, ze nawet nie wiadomo kiedy się wentylator włącza. Pozdr.



hmm..ja tam nigdy u siebie nie uslyszalem wentylatora..ale moze przygluchy jestem anyway dobrze ze sie udalo
  
 
Wydajnośc jest dobra a jak załączał się oryginalny, to aż drżała karoseria. Czy u Was tez tak szybko rosnie temperatura w korkach, prawie na kazdych światłach włacza sie wentylator. Termostat jest dobry, na trasie temperatura cały czas trzyma stabilnie (pierwsza kreska po szerszym odstępie).
Pozdr.
  
 
Cytat:
2005-05-06 10:03:02, Krzysztof_L pisze:
Wydajnośc jest dobra a jak załączał się oryginalny, to aż drżała karoseria. Czy u Was tez tak szybko rosnie temperatura w korkach, prawie na kazdych światłach włacza sie wentylator. Termostat jest dobry, na trasie temperatura cały czas trzyma stabilnie (pierwsza kreska po szerszym odstępie). Pozdr.



Na poczatek sprawdz poziom plynu chlodniczego. Zawsze sie sprawdza na zimnym silniku. Ze 2cm ponizej minimum silnik sie bedzie juz grzal...
  
 
Cytat:
2005-05-06 11:50:49, QLogic pisze:
Na poczatek sprawdz poziom plynu chlodniczego. Zawsze sie sprawdza na zimnym silniku. Ze 2cm ponizej minimum silnik sie bedzie juz grzal...

Jakiego minimum?
U mnie nie ma podziałki
Ja staram się mieć poziom zawsze w połowie zbiornika wyrównawczego.

A no i u mnie też nie słychać wentylatora.
  
 
Nie ma napisu - zwykle niewidocznego MIN - MAX. Ale średnia i tak wypada na zgrzewie zbiornika.
QLogiq - napisałeś, że brak 2cm=grzanie silnika... ale przecież jest to zbiornik wyrównawczy, więc jak będzie pusty też nie powinno być problemów... zresztą jak pękła chłodnica to jeździłem na min, a uzupełniałem kranówką.
  
 
Sorry ale u mnie napis JEST. jest MIn i MAX i są strzałki, gdzie ten min i max sięga.
  
 
SPROSTOWANIE:
Zdanie:
"Nie ma napisu - zwykle niewidocznego MIN - MAX."
Powinno brzmieć:
"Nie ma napisu??? - zwykle niewidocznego MIN - MAX."
Zabrakło pytajników "???" A dokładniej to napisy MIN-MAX nie są zbyt widoczne.
  
 
Przeciez takie sprawy jak poziom płynu to oczywista sprawa więc jest OK. Powód musi byc inny.
Pozdr.
  
 
Cytat:
2005-05-06 12:02:01, piotr_ek pisze:
QLogiq - napisałeś, że brak 2cm=grzanie silnika... ale przecież jest to zbiornik wyrównawczy, więc jak będzie pusty też nie powinno być problemów... zresztą jak pękła chłodnica to jeździłem na min, a uzupełniałem kranówką.



No a ja ostatnio tez mialem wlasnie troche ponizej minimum i silnik mi sie w korku grzal niemilosiernie. Po dolaniu plynu wskazowka idealnie na pierwszej kresce, wiec cos musi w tym byc