Schemat podlaczenia kabli w okraglym Lumelu do 8tys. obr

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie potrzebuje schemat podlaczenia kabli wychodzacych z wnetrza obrotka do plytki przymocowanej do jego "dupki" oraz najlepiej zdjecie podlaczenia kabli ktore przychodza z drugiej strony do plytki (te ktorymi podancza sie obrotka do impulsu cewki, podswietlenia, masy, +) W wyszukiwarce nic nie znalazlem konkretnego, jezeli okarze sie ze temat z ww opisem jush istnieje to przepraszam. Z gory wielkie dzieki bo obrotej jest w stanie idealnym ale jakis baran narobil balaganu na plytce z kablami, (widac ze byla lutowana).
  
 
Poszukaj najpierw w wyszukiwarce...
obrotek
  
 
Przeczytaj uwaznie o co pytam- tam tego nie ma Szukalem jush w wyszukiwarce.
  
 
Seryjnie jest tak:
czerwony-+
niebieski-swiatelko
bilay- masa
czrny- impuls
  
 
Widze ze ludzie czytac nie umieja ze zrozumieniem
Niedawno rozbieralem obrotek, bo musialem go naprawic. Niestety wyrzucilem ta kartke, na ktorej mialem to rozrysowane.
Pamietam tylko ze + to byl zolty.
Jak bede mial troche czasu to odkrece ta plytke, pospisuje kolory i numerki i moze jakas fote pstrykne, ale to tak pod koniec tygodnia najwczesniej...
  
 
Wreszcie ktos zrozumial o co mi chodzi ufff Bede bardzo wdzieczny jesli mi to napiszesz (jaki kolor kabla wychodzacego z obrotka do jakiego nr. na plytce) i zrobisz photo plytki od gury zebym wiedzial ktory kabel gdzie ma isc i czy u mnie mostki na tej plytce sa prawidlowo polutowane, bo na bank bylo tam modzone . BEDE BARDZO WDZIECZNY Obrotek jest w stanie zajebistym ale ta cholerna plytka
  
 
Ludzie pomuszcie szkoda zeby taki ladny obroteg gnil w garazu!!!!
  
 
Cytat:
2005-04-25 23:23:46, filipmec pisze:
Ludzie pomuszcie szkoda zeby taki ladny obroteg gnil w garazu!!!!



mi też nic sie nie zgadzało z tymi kablami tak jak inni piszą zrobiłem to netodą prób i błedów. M nie chciało działać podswietlenie -wychodziło tak ze jak podłaczyłem pod pozycyjne żarówki samochodu to na żarówke w obritku podchodziły dwa plusy a nie +- ale polutowąłem tu uciołem i działa Wazne jest to ustawienie tej blaszki 2 a 4 cylindry chyba ma być ona w poziomie ale to tez zauwazysz jak mniałem na 4 cyl ustawione to wskazówka skakała i wychylała sie max do 3tys
  
 
Hehe, ta blaszka ustawiasz czy podswietlenie ma byc zaraz po wlaczeniu zaplonu, czy dopiero po wlaczeniu swiatel. Do ustawiania 2/4 cylindrow jest mostek miedzy 2 i 4 - w przypadku 2 cylindrow ma go nie byc
  
 
Moze ktos z was zrobi dlamnie cos WIELKIEGO?? obruccie obrotka tak zeby byl "dupka" do przodu i zdejmijcie dekielek, nastepnie odkreccie plytke i obruccie potrzebuje wiedziec do ktorego numerka wchodzi kabel o jakim koleze(chodzi o kable wychodzace z wnetrza obrotka ) nastepnie potrzebowalby zdjecie plytki od strony lutow (gdzie jakie mostki itd. Bede naprawde BAAARRRRDDDZZOOO wdzieczny. PROSZE
  
 
Jezeli ktos potrzebuje to mam zdjecia plytki z jedenej i drugiej strony widac kolory i numerki. Moge wyslac na maila. Pozdrawiam

P.S Zdjecia przyslal Armata, jesem bardzo wdzieczny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  
 
Kożystając z systuacji że powstał temacik na ten temat to mam pytanie. Do którego kabelka przy module zapłonowym (lub gdzieś indziej żeby złapać impuls) trzeba podłączyć czarny kabelek z obrotka ?
  
 
podpinasz sie do ktorego kolwiek kable wchodzacego do cewki a wychodzacego z mudulu... z modulka idzie wiazka kabli i lepiej jest sie podpiac do cewki chociash beda problemy bo wtyczka pshy cewce jest kur.....ewsko krotka........
  
 
a jeshcze jedno york ty masz obrotka ???chodzi mi skad bo ja mam kwadratowego lumela z "kredensa" tj duzego fiata i mi nie dziala... A MOZE DA KTOS JAKAS RADE JAKI OBROTEQ JEST NAJLEPSHY DO BŹDZIUCHA???????? BO MNIE JUSH TO KANCIASTE GOWNO WKURWIA......
  
 
Ja mojego obrotka na szrocie znalazłem... ładny okrągły lumelek do 8 tyś
  
 
od duzego fiata masz??? a jestes pewien ze dziala bo ja tesh na szrocie znalazlem ale jak z godzine temu podlaczylem to gono nie chodzilo i nie chce chodzic
  
 
nie on nie jest do dużego fiata... ma ten mostek do przełanczania na 2 lub 4 cylindry. A czy działa to jeszcze na 100 % nie wiem bo go nie podłanczałem.
  
 
te obrotki bylo do 126p i 125p do ustawienia na 2 cylindrowy przecinasz taki mostek na plytce z tylu a zworka ktora mozna przykrecic poziomo lub pionowo jest do podswietlenia-chyba czy ma sie zapalc ze swiatlami czy ma sie palic caly czas, nie jestem pewny ale na 100% jest do podswietlenia najlepiej jest ja ustawic pozimo. jezeli nie znajdziesz tego mostka na plytce tzn. ze byl ustawiony na dwu cylindrowke. Jezeli obrotki wam nie dzialaja to idzcie do sklepu elektronicznego i karzcie zeby dobrali wam wszystkie elementy na plytce wewnatrz obrotka-zeby ja wyjac trzeba odlutowac kable ktore wchodza do wewnatrz, jak bedziecie mieli te wszystkie elementy to wystarczy je przelutowac. Opornik widac od razu jak jest przepalony wiec nie zawsze trzeba je wymieniac(ja nie wymienialem) z rzeczy po ktorych sie nie pozna czy sa spalone mozna wymienic trzy tranzystorki (takie okragle na trzech norzkach) i trzy kondensatory (takie jak rezystory tylko srebrne) i sa jeszcze dwie didy takie bardzo malutkie. Jak to przelutujecie to obrotek dziala lepiej jak nowy Koszt to 4zl. Chyba warto nie????
  
 
oki dzieki wielkie za pomoc jutro wale do sklepa z obrotkiem i kupuje wsio nowe razem ze wszystkimi kondziorami i takimi innymi pierdolami
  
 
a na kancialtych lumelach od duzego fiata tesh takie cos pomaga jak wymiana wszystkich raeczy na plytce?????????? :>