| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MAJCHAL Miłośnik FSO Polonez Caro Poznań | 2005-04-27 19:51:17
To w takim razie odkręcaj po trochu zawór gazu zwiększając ilość gazu, i co chwilę szukaj obrotów kręcąc śrubą na parowniku, aż dojdziesz do satysfakcjonującej dynamki. Potem już tylko jeżdzić i regulowac obroty, a po tankowaniu ewentualnie regulować ilośc gazu A i tak warto pozmieniać filtry, bo opory przepływu przy gazie to podstawa |
tadix Lesz | 2005-04-27 19:56:56
robiłem to.. ale ta regulacja nie jest taka jak wcześniej. wytarczy ze teraz dam śrube na gł. zaworze w lewo o pół obrotu i silnik kaszle... regulacja na parowniku nic wtedy nie daje.. Musze wymienić filtr.. mam nadzieje że tu jest przyczyna.. dzięki za odp. pozdr |
tadix Lesz | 2005-04-28 12:02:44 to jednak był ten filtr powietrza...
okazuje się że bardzo długo jeździłem z nieszczelnym dolotem. Dlatego filtr wcześniej nie odgrywał prawie żadnej roli.. powietrze było zasysane z innego miejsca niż z tego z którego powinno(czyli przez filtr)... wymiana na nowy filtr, chwila niepewności.. i jest!!!! samochód nie zapalił!!! teraz już wiedziałem że to jest to... jeszcze ostatni szlif i będzie rakieta
Pozdro |