MotoNews.pl
  

Rajdowa lada:)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszytkich

CHyba bede chcial kupic lade i potrzebuej pare rzeczy sie dowiedziec
chodzi mi o 2107 albo ta starsza z okraglymi swiatelkami, ziguli czy jakos tak (jak z waga, jest duza roznica w wadze?????)

a) ile wytrzymuje most/ skrzynia biegow chodzi mi o moc.. jak sobie bedzie dawal rade z moca okolo 130/140 km??


b) czy mozna kupic sprezyny do lady??? jakies gotowe?? sportowe?? a nei ciecie itp...

c) czy mozna zlaozyc w ladzie wspomaganie???





  
 
Witam
Cytat:
2004-10-27 23:53:36, ade pisze:
witam wszytkich CHyba bede chcial kupic lade i potrzebuej pare rzeczy sie dowiedziec chodzi mi o 2107 albo ta starsza z okraglymi swiatelkami, ziguli czy jakos tak (jak z waga, jest duza roznica w wadze?????) a) ile wytrzymuje most/ skrzynia biegow chodzi mi o moc.. jak sobie bedzie dawal rade z moca okolo 130/140 km?? b) czy mozna kupic sprezyny do lady??? jakies gotowe?? sportowe?? a nei ciecie itp... c) czy mozna zlaozyc w ladzie wspomaganie???


1 różnica w wadze tych modeli 2101-2107 jest raczej kosmetyczna, z tym że trudno będzie ci dostać 2101 czy 2103, raczej polecam pó.xniejsze modele pod kątem przebudowy
2 poczytaj trochę o VFTS tam dowiesz się wszytskiego na temat tunningu, zamiast tradycyjnego mech. różnicowego mógłbyś zaopatrzyć się szperę,
Dane modeli i specyfikacja VFTS tutaj na stronie przygotowanej przez naszego kolegę Miłego o zigulach i vftsach
polecam uzyć wyszukiwarki i znaleźć watki na forum o zawieszenieu czy tunningu, a także wątek pt.. Łada doma ...
  
 
Spojzcie jak wyglada MEGA 2107!
Tylko sie przyjzyjcie! Majstersztyk

MEGA 2107 Sport
  
 
Flesz - było

Zobacz do watku - fotki
  
 
2103 - Rally- POLAND
  
 
Niezła - i to ze sląska
nawiasem ówiąc - nieźle wyglada trójka bez zderzaków - tylko tą blachę spod zderzaków trzeba by wyciąć
Pozdr
paweł
  
 
Cytat:
2005-10-27 15:52:12, Krzysztof-Fleszer pisze:
Spojzcie jak wyglada MEGA 2107! Tylko sie przyjzyjcie! Majstersztyk MEGA 2107 Sport



Car costs - 40.000 euro
  
 
Cytat:
2006-02-02 22:09:01, Alxa pisze:
Car costs - 40.000 euro



I tak marzenia lądują na twardej ziemi...

Wiesz Alxa coś więcej o tym samochodzie?
  
 
Ostatnio szukalem coś o VFTSach i natknąłem się też na ten egzemplarz , gdzieś bylo słabe foto spod maski, ale na bank silnik dohc na pasku rozrządu z tym że wyglądało mi to na dohc 16 z głowicą taką jak jest w f. tipo, l. delta
  
 
Cytat:
2006-02-03 16:58:13, Grzegorz2107 pisze:
I tak marzenia lądują na twardej ziemi... Wiesz Alxa coś więcej o tym samochodzie?



It's not dream, its' reality for 40K euro

Ohlins,AP Racing, Stack,~1.9, dog gearbox...
  
 
oj tam ludzie... hipol w amory, sprężyny od żuka, turbinka i vfts wymięka
  
 
wymiekac nie wymieka - ale to co napisales jest najlepsze - bo najprostsze,najtansze, i najmocniejsze.

160 koni raczej nie masz, jak homologowany, choc kto wie...

Nawet jak masz ,to VFTS ma na pewno lepszy dyfer i skrzynie wiec przyspieszac powinien lepiej -sie mi tak wydaje - jak nie do 100, to do 140 np
  
 
taka rajdowa łada nieźle wygląda tylko żeby to Samara była :] pojeździł bym sobie taką Ładą Samara WRC xD
  
 
Cytat:
2006-02-05 23:36:46, janisz pisze:
oj tam ludzie... hipol w amory, sprężyny od żuka, turbinka i vfts wymięka



With turbo, you goes to A8 class, where you'd "fight" with evo and scubi, and who wins
For info "zavodskoy" super1600 citroen,suzuki,peugeot... costs - 200.000, at background of that price, lada "cheap junk"

And, some 1.3 atmosphere engine, could beat up an turbo, guess what
  
 
Cytat:
2006-02-06 11:56:49, Alxa pisze:
With turbo, you goes to A8 class, where you'd "fight" with evo and scubi, and who wins





Cytat:
And, some 1.3 atmosphere engine, could beat up an turbo, guess what





Dobre......dobre.......czyli moje 1300 ma jednak szanse



  
 
jak chcesz Proc pojezdzic koniecznie taka lada to wpadnij do kraka,tu jest taka lada (mojego kolegi). jak nie mozesz wpasc to ogladaj ja narajdzie magurskim za pare dni co do utwardzania amorow hipolem to nie polecam,przerabialem ten temat w maluchu moim - rajdowce (pawel krakow moze go pamieta).lepiej oddac do kogos kto sie tym zajmuje i niech przerobi.w kraku to kosztuje 160 zeta za 2 amory ale mamy nowe,po regeneracji,utwardzone na tyle na ile potrzebujemy,przerobione od razu na rozbieralne,wiec mozna je potem regenerowac w nieskonczonosc.
  
 
Cytat:
2006-02-06 19:25:05, Poochaty pisze:
jak chcesz Proc pojezdzic koniecznie taka lada to wpadnij do kraka,tu jest taka lada (mojego kolegi). jak nie mozesz wpasc to ogladaj ja narajdzie magurskim za pare dni co do utwardzania amorow hipolem to nie polecam,przerabialem ten temat w maluchu moim - rajdowce (pawel krakow moze go pamieta).lepiej oddac do kogos kto sie tym zajmuje i niech przerobi.w kraku to kosztuje 160 zeta za 2 amory ale mamy nowe,po regeneracji,utwardzone na tyle na ile potrzebujemy,przerobione od razu na rozbieralne,wiec mozna je potem regenerowac w nieskonczonosc.


Cześc Poochaty
pawel krakow to teraz pawel 66 - ale to jakby nie ma znaczenia
Chętnie obejrzałbym ta ładzię - kto to ma ?????
Pozdrówki

  
 
to lada samara Adama Brosia, taka czerwona obklejona reklama jego wlasnego warsztatu.jak sie wloczyles czasem po kreciolkach krrally to na pewno ja widziales.tak sie zlozylo ze adas zrobil punkty do licencji,pozdawal egzaminy i jedzie w magurskim.z wygladu zadna rewelacja - wyobijana jak kazda rajdowka.ale klata jest,zawias jest.silnik 1,3 wzmocniony przez obrobke glowicy i szlifniecie walka u pana halczynskiego.mierzona ostatnio miala 9 koni wiecej niz seryjnie podaje fabryka,ale nie wiem ile to jest dokladnie-ty sobie to pewnie policzysz
  
 
Aaaaaa no tą to zanm doskonale
może mi się uda pojechac i pokibicować - bo jerst na co !
  
 
kiedyś skorzystam albo sam sobie przerobię