No dobra - dogrzało mi : klima w 1,3 Endura ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam w miarę niezakatowane 1,3. Wiem, że w KA 1,3 z tym samym silnikiem były wersje z klimą. Ale w Essim 1,3??? Fabrycznie??? Jest gostek, który chce mi dołożyć klimę z Essiego 1,6. Ale za 3,5 kafla!!! Nie da się taniej???
  
 
hahahahahah w escorcie 1,3 nie było klimy, nigdy, przynajmniej w endurze. a ja ci moge powiedzieć tyle jak chcesz klime to kup innego essiego, nie zakładaj do 1,3 to nie jest mocny silnik ( a co dopiero jakbyś załączył klime).
  
 
jako rzekł fryszard...w 1,3 nie było klimy w żadnej wersji nawet GHIA - za słaby silniczek
  
 
a co powiecie o wsadzeniuklimy do 1,8D ??

jaki by był koszt ??
  
 
...to 1,8D to jezdzi gorzej niz moje 1,3mono... :/

mam kilka Fordów Fiesta Courier w pracy z tym silniczkiem, zadna rewelacja :/ chyba ze sie myle

na klime to minimum 1,6 16V
  
 
Cytat:
2005-05-26 10:49:11, marckan pisze:
...to 1,8D to jezdzi gorzej niz moje 1,3mono... :/ mam kilka Fordów Fiesta Courier w pracy z tym silniczkiem, zadna rewelacja :/ chyba ze sie myle na klime to minimum 1,6 16V



ech - bo diesel to diesel, wtajemniczeni wiedzą o co biega

  
 
ja bym nie powiedział że 1,8D gorzej się zbiera niż 1,3mono po drugie w dieslu masz wysoki moment obrotowy, więc nie widze raczej przeciwskazań żeby nie wcisnąć klimy do diesla
  
 
Cytat:
2005-05-26 10:57:00, galowy pisze:
ja bym nie powiedział że 1,8D gorzej się zbiera niż 1,3mono po drugie w dieslu masz wysoki moment obrotowy, więc nie widze raczej przeciwskazań żeby nie wcisnąć klimy do diesla



nio i widać kto jest wtajemniczony.

a poza tym można dodać: 1,8 to taki mały ciągnik ,
chciałbym zobaczyc tego 1,3mono z przyczepką
albo chociaz bez przyczepki na wzniesieniu
  
 
Dobra dobra, nie powiem na trzecim biegu jeszcze daje rade bo niutki go odwiedzaja, ale dwojka to dół no i czwórka i piątka też słabizna...

Co innego gdyby to bylo jakies TD... to by ciagnelo..
  
 
Cytat:
2005-05-26 11:08:22, marcin_op pisze:
albo chociaz bez przyczepki na wzniesieniu


Nie mowie ze jest Rakieta, ale moglby cie zaskoczyc
A co do 1.8 D . . . . chyba jednak bede przystawal przy lepszym odejsciu 1.3 . . . Zawsze przeciez mozna sie zmierzyc i zobaczyc jak to w Real'u wyglada

[ wiadomość edytowana przez: taxi dnia 2005-05-26 11:47:30 ]
  
 
Cytat:
2005-05-26 11:41:54, marckan pisze:
Dobra dobra, nie powiem na trzecim biegu jeszcze daje rade bo niutki go odwiedzaja, ale dwojka to dół no i czwórka i piątka też słabizna... Co innego gdyby to bylo jakies TD... to by ciagnelo..



a ja nie narzekam na zaden bieg. jak się ma dobrze pompe wyregulowaną to bardzo ładnie idzie, a piski na czystym asfalcie też ładnie wychodza
  
 
Cytat:
2005-05-26 10:49:11, marckan pisze:
...to 1,8D to jezdzi gorzej niz moje 1,3mono... :/ mam kilka Fordów Fiesta Courier w pracy z tym silniczkiem, zadna rewelacja :/ chyba ze sie myle na klime to minimum 1,6 16V


Jest lepiej, niż myślisz
  
 
Cytat:
2005-05-26 12:18:07, mariobros pisze:
Jest lepiej, niż myślisz


Kolega nie ma D a TD a to juz inna bajka
  
 
A ja kiedy kupowałem Dieselka bałem sie jego mułowatości, ale jestem mile zaskoczony. Najgorzej z pierwszym biegiem i ciut z drugim, bo nie można za bardzo przeciągnąć, ale dalej idzie ładnie! A pod górke to mnóstwo autek pada a Mój Essi ciągnie ślicznie! Nawet w 4 osoby! A 1,3 to raczej kiepskawy silniczek... I myśle że na V max też chyba wysiada
  
 
podpisuje się pod tym obiema rączkami
  
 
Cytat:
2005-05-26 12:26:20, taxi pisze:
Kolega nie ma D a TD a to juz inna bajka



obawiam się że mariobros własnie pisał o moim 1,8D ponieważ sam nim niedawno jechał i ma porównanie z TD
  
 
Cytat:
2005-05-26 14:54:23, marcin_op pisze:
obawiam się że mariobros własnie pisał o moim 1,8D ponieważ sam nim niedawno jechał i ma porównanie z TD


Dlaczego obawiasz się ? Ja mówię o D in plus, nie in minus, idzie znacznie lepiej, niż z obiegowych opinii wynikało...
  
 
Cytat:
2005-05-26 20:33:57, mariobros pisze:
Dlaczego obawiasz się ? Ja mówię o D in plus, nie in minus, idzie znacznie lepiej, niż z obiegowych opinii wynikało...



wiem wiem że in plus

a "obaiwam sie" było w sęsie poztytwnym do wypowiedzi:
Cytat:
Kolega nie ma D a TD a to juz inna bajka

  
 
przemyśl to dobrze bo fabryczne przeróbki to często później problemy, a w 1.3 EE to napewno problemy... wiem bo mam!
  
 
Heh wątek się rozrósł a ja nadal nie wiem jaki bylby koszt klimy i czy wogóle byłoby dużo z tym roboty ?

wiadomo że jakaś użwywana klima, ile by kosztowała i czy samemu da rade ją założyc ?

nadal chodzi o 1,8D