MotoNews.pl
3 Brak wysokich obrotow na gazie (95737/0) - PT
  

Brak wysokich obrotow na gazie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
problem wyglada powaznie...na beznynie wszytsko ok...na gazie jak wciskam gaz do dechy ...dochodzi mniej wiecej do 3 ...4tys obrotow i jest reakcja jakby nie bylo gazu...czyli sie zaczyna dławic...i tyle..nie moge przyspieszac..bo nie raz nawet takie objawy zaczynaja si eprzy 2,5tys obrotow...siwece kable sprawdzone.Zawor gazu z filtrem wyczyszczone...i dupaaaaaa
poprosze Panowie o pomoc...bo kur..nie moeg jezdzic.
dzieki
  
 
Albo masz nie wyregulowny komputerek od gazu i silniczek krokowy nie nadąza z jego podawaniem.

Albo ci sie gaz konczy.

Ewentualnie zawór na butli nie do konca otwarty.

Czy ktos ma inne pomysły ???
  
 
gazu jest full...zawor an butli otwarty na maksa....wiec to nie to...
  
 
A od kiedy sie tak dzieje ???

Masz instalke z kompem czy ze zwykłym kranikiem ?
  
 
mam tzw niby komputerek Lambda Gas...ale kranik tez jest. zaczelo si eod tego ze bylem na regulacji (analizatorem spalin) i zjebali mi to...pozniej bylem u gazownika...ladnie podlaczyl pod komopa..ustwil..i to samo...Gazowinik powiedzial ze to chyab parownik..tylko czy im mozna wierzyc tak na 100%??dlatego sie Was pytam...
  
 
Ile ma przejechane ten parownik ???

I czy masz komputerek z emulatorem sondy. U mnie sa Dwa takie pudełka komputerek i osobno emulator (oszukuje komp w samochodzie).

Czy kranik masz jest na tej rurce łączącej parownik z dyfuzorem gazu na kolektorze. Cu tam jest silnik krokowy podłączony do kompa.

Na wolnych obrtach jest ok tak ?
  
 
na wolych obrotach jest ok...bez problemu...silnik krokowy jest...tp jest instalacja BRC
  
 
A nie zalewa Ci go poprostu na wyższych obrotach??? Nie podaje za dużo gazu i wtedy może się dławić. Często tak się dzieje, że na wysokich obrotach jest silnik zalewany gazem i się dławi. W Peugeocie tak mam i powyżej 3.5 tys nie da się ciągnąć praktycznie (wygląda to właśnie tak jakby gazu nie było). Jeżeli tak to trza podłączyć laptoka i pojeździć z nim i gazownikiem w aucie trochę i sprawdzić. No i jeżeli to jest przyczyną to zmienić skład mieszanki w zakresie wysokich obrotów.

Ewentualnie ten temat:
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=93590&c=0&f=38

Ewentualnie wogóle na forum LPG

[ wiadomość edytowana przez: the_undertaker dnia 2005-05-09 23:27:42 ]
  
 
No niestety ma dziwny interfejs i nie wiem czy sie da laptopa podłączyc.
  
 
Cytat:
2005-05-09 23:46:38, maltoron pisze:
No niestety ma dziwny interfejs i nie wiem czy sie da laptopa podłączyc.



Kolega napisał, że gazownik podłączył mu instalkę (chyba) do kompa więc tym się sugerowałem w związku z czym chyba można laptoka podłączyć.
  
 
Ja, raczej, stawiam na żle wyregulowaną instalację.

U mnie od 3mieciący jest podobnie.
Silnik na LPG ciągnie tylko do 4.500obr. - wcześniej 5.500
A jak przyśpieszan pod górkę i dam mu pełny gaz,
to on nic jakby miał jeszcze przyczepkę za sobą.
Ale jak dam tylko połowe gazu to ciągnie aż miło.
No i spalanie zdecydowanie mi teraz wzrosło o jakiś 1L
Wcześniej palił średnio 9L, teraz 10L. Wiem, że to nie tak dużo,
ale po co mam wydawać kasę na zbędny LPG,
który ulatuje gdzieś w niebyt.

Tylko, że nie mam kabelka do laptopka, żeby wyregulować.
Może ktoś z kolegów pomoże mi coś takiego zrobić?
Bo oprogramowanie i instrukcję mam.
  
 
Tak gazownicy mu ją regulowali ale za pomocą takiego czegos.
do BRC
I do tego krecą tylko srubą do regulacji.
Żadnego Laptopa.
Podobno nie da sie go podłączyc.

Tez obstawiałem złe wyregulowanie, ale jak zobaczyłem ta instalke to sam byłem zdziwiony.
  
 
Hmmm. to wychodzi na to, że chyba w Gdańsku takie lubią zakładać, bo ja mam tak też - BRC, komp jest, emulator sondy jest, no i jest śruba. Tyle, ze u mnie na razie (odpukać w niemalowane) wszystko jakoś gra i buczy.
  
 
Regulacja przede wszystkim.
Parownik-narazie nie dowiedzieliśmy się ile on przejechał/ma lat
Co się wiąże z parownikiem- obieg płynu, może jest cosik przypchane i odparowywanie jest za małe (zbyt duża potrzeba ze strony silnika do możliwości dostarczenia gazu).

Jak instalka przejechała 50tys km zastanowiłbym się na gruntownym jej przeglądem (zawory, parownik, rurki czy nie sa zapchane lub zagięte itd).
Jedna robota i spokój na długi czas.
  
 
Tez to doradzałem.
Autko u papciaka ma przejechane 12 tkm, instalka ???.

Ja jestem po wuczyszceniu parownika (mojego) i autko zaczeło chodzic wprost wsapaniale, po wczesnieszym porannym dławieniu sie i gasnieciu oraz kopotach z zapalaniem.
Membrana była cała zaolejona, teraz jest czysciutenka.

Mozliwe ze u niego tez jest juz zaolejony srodek parownika i przydałoby sie czysczenie. Wczesniej smigał i było ok.