[126] dziwna klawiaturka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
hmm... tak wlasnie sie zastanawiam ona jakaś modowana jest czy nie?

druga fota
trzecia fota
tutaj przy okazji inne czesci z silniczka:

  
 
noo....ta klwiatura daje przyrost mocy +30%
sorki, nie mogłem sie powtrzymac...

a tak poważnie to klawiatura jak każda inna..
chodzi Ci o to ze troche przypolerowana..??
  
 
Ona nie jest tylko troche przypolerowana, nie wiem czy Wy to widziecie ale ma usuniete karby i jest minimalnie odelrzona, jush same powierzchnie wspolpracujace z trzonem zaworu sa zmniejszone. Jak mozesz toki to daj wiecej photosow ale z blizszej odleglosci. Pozdroo
  
 
Kiedys takie cudo widziałem w trakcie produkcji....
Klawiaturka była rozebrana , wypolerowana i potem kazdy element na wadze był sprawdzany tak by wszystko było w takiej samej masie - wszystkie 4 elementy. i tak po kolei .....
  
 
No ale co to niby zmienia ze jest polerowana? Przecież to klawiatura od zaworów,nie ma przecież na nic wpływu.
  
 
kolory tez ma inne niz każda inna, tylko na fotce troche nie widać jakby byla jak kazda inna to bym jej tu nie wrzucał..
  
 
Hycelius mylisz sie....
Klawiatura ma b.duze znaczenie.
Nie jestem emchanikiem i napewno zaraz ktos cos napisze o bezwładnosci dlaczego poprawia to osiagi...
  
 
Pozwole sobie napisac o co chodzi W silniku spalinowym tlokowym jak i w innych wystepuja sily masowe, mowiac najprosciej sa ta sily zwiazane z bezwladnoscia elementow ruchomych silnika. Sa zalezne od ciezarow tych ze elementow. Jezeli "klawiatura" w silniku 126p jest elementem ruchomym a takim jest to zmniejszenie jej ciezaru zmniejsza sily masowe wystepujace podczas pracy silnika. Bezwladnosc ukladu rozrzadu jest bardzo waznym elementem, im jest mniejsza tym uklad sie mniej zuzywa oraz silnik ma mniejsze problemy z wchodzeniem na obroty. Pozdroo
  
 
...no i polerowanie ma na celu usunięnie karbów z powierchni koników, co ma znaczny wpływ na ich wytrzymałość na zmęczenie...
  
 
jak robiłem swoją klawiature to rozebrałem ja oszlifowałem każdy konik pokoleji następnie przewierciłem wiertłem 8 jeden otwór na konika i ważyłem ją na wadze sklepowej miały odchyłki około 2 g
wszystko zostało wyrónarzone wzglendem siebie tak aby każdy konik ważył tyle samo
porobie fotki to wzuce
  
 
ja teraz szukam albo jakoś wykombinuje lekkie kółeczko rozrządu... wtedy myśle będzie troszq lepiej z wchodzeniem na obroty...
  
 
gdzies juz było o polerowaniu poszczególnych części..
nie wiem czy to tu czy na yahoo,
ale głównie chodziło o to że nie wszystko co wypolerwoane- to lepsze,
sa elementy, które nie warto polerować, bo efekt jest znikomy...

moje zdanie takie, ze ostatnia rzecz która bym wypolerował to klawiatura ,.

ale jesli kolega ma juz gotowa... to fajnie
  
 
no wlasnie odnalazłem ja dzis in da garage... więc co ma leżeć
  
 
Wypolerowana co by się nagar nie osadzał
  
 
Cytat:
2005-05-03 15:14:11, Piter_Solution pisze:
jak robiłem swoją klawiature to rozebrałem ja oszlifowałem każdy konik pokoleji następnie przewierciłem wiertłem 8 jeden otwór na konika i ważyłem ją na wadze sklepowej miały odchyłki około 2 g wszystko zostało wyrónarzone wzglendem siebie tak aby każdy konik ważył tyle samo porobie fotki to wzuce



I chuja to daje....
  
 
Cytat:
2005-05-03 22:36:18, 2Rotor pisze:
I chuja to daje....



z ust mnie to zapowyjąłeś źą

ps. i nie o chuja mi chodzi jestem jaroszem

[ wiadomość edytowana przez: Krzyh00 dnia 2005-05-03 22:47:29 ]
  
 
Cytat:
2005-05-03 12:12:53, Hycelius pisze:
No ale co to niby zmienia ze jest polerowana? Przecież to klawiatura od zaworów,nie ma przecież na nic wpływu.



jezeli nawet to chociaz jest ladna tez taka sobie zrobie
pzd c.
  
 
wy tu gadacie o klawiat.. a tu podstawka pog gaźnik jeszcze jest i tulejką aluminiową zeby mieszanka sie nie obijała
  
 
jop, tylko musze glowicedostosowac pod ta podstawke... przy najblizszej rozbiórce.. moze juz w ten weekend..