MotoNews.pl
  

Problem z silnikiem po wymianie pierscieni 125p 1500

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
W silniku zostały wymienione pierscienie bo tak powiedzial mechanik i panewki a takze skrzynia na "5"
Teraz jest problem z zapalaniem ,trzeba docisnac gaz do konca to wtedy "załapie" Gdy sie juz ruszy to przy zmianie na "dwojke" gaśnie ale jak nie zgasnie to normalnie idzie na reszcie biegów.

Druga sprawa to z tej gumowej rurki co idzie do filtra powietrza wydostaja sie spaliny i to chyba przez te spaliny nie chce zapalic i sie dusi.Po zdjeciu pokrywy filtra powietrza wchodzi na wyzsze obroty.
Jesli ktos wie jaka moze byc przyczyna proszę o odpowiedz.
Dziekuje.
  
 
A byłregulowany po tych naprawach ?? i czy oby napewno trzeba było tylko pierścienie zmienićbez szlifu ?? Ile juz po remoncie przejechałeś ?
  
 
Czy była potrzeba robienia szlifu tego nie wiem Mechanik powiedzial ze nie
Zapomnialem dodac ze był zmieniany aparat zapłonowy kolo zamachowe, łancuch rozrzadu.
Przejechane jest ze 20km
  
 
Porzadne ustawienie zaplonu i regulacja gaznika rozwiaze problem.Silnik po takiej naprawie ma zupelnie inna charakterystyke i wymaga innych nastawow.
  
 
Sprawa wyglada troche inaczej
Ten ktory teraz mam w samochodzie nie drugim silnikiem i został wymieniony gdyz w pierwszym poszła uszczelka pod glowica.A ze drugi był złozony (wczesniej bylo to samo -nie mial mocy ) wiec zastopil tego pierwszego.
Wiec "super" mechanik chyba nie mial racji bo jest troche lepiej.
Teraz ma przejechane 30km w zasadzie tylko na jedynce bo na dwujce gasnie.Gaznik chyba jest dobry.Zapłon chyba zle ustawiony
bo strzela z gaznika.

Ps
Wymieniony został cały rozrzad a nie koło zamachowe.Taki ze mnie znawca.

[ wiadomość edytowana przez: janek00 dnia 2006-03-30 20:21:08 ]
  
 


[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-19 15:37:18 ]
  
 
No fakt zaden ze mnie mechanik

Zmienilem troche zapłon i juz jest lepiej ale dalej na drugi biegu gasnie.