| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-02-11 17:50:10 No i skończyła się moja zabawa z maluszkami!! Silnik po niecałych 10tyś km przestał spełniać swoje zadanie. A było tak: Wymieniłem dziś gaźnik, podrególowałem ale nie było tak jak trzeba i pojechałem na pas co by troszeczke przegonić autko. No i przygazowałem troszeczke tak do około 7500obr/min. W pewnym momencie coś stukneło. Wyłączyłem silnik. Po chwili odpaliłem, silnik stukał jak opentany, znów wyłączyłem. Pod silnikiem wielka plama oleju wydobywające się spod simeringu przy kole pasowym. Więcej uszkodzeń z zewnątrz nie przylookałem. Kręcąc wałem w tą i spowrotem słychać stuki wewnątrz. Co to może być?? Pęknięty wał czy może urwana korba?? Kompletna załamka |
MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2004-02-11 17:56:11 Nieee no bez przesady, wał pęknąć nie powinien. Trzeba będzie zajrzeć do środka.... szkoda. |
lukaszc (S) Furious Moderator 5x126 Cracovia | 2004-02-11 17:57:59 myśle że nie bedzie tak źle dasz rade , przecież nic nieodwracalnego nie mogło sie stać --------------------------------------------------------------AMEN |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-02-11 18:02:23 To nie jest śmieszne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Putin Kraków | 2004-02-11 18:03:34 7500 tys obrotów ile wtedy jechałeś? na którym biegu? pociesze cie ze ja tez grzebie przy silniku, i tak jak pisze łukasz nie ma nic nie do naprawy... tylko kasa... |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-02-11 18:06:08 Tyle obrotów to na luzie!! Ostatnie kilometry po zmianie gaźnika dokręcał się do 6000obr/min. |
lukaszc (S) Furious Moderator 5x126 Cracovia | 2004-02-11 18:08:44
ja sie nie smieje ale nie ma sie czym załamywac , przecież i tak wszystko sam sobie skladasz z tego co sie orientuje więc jedynym problemem bedzie kasa , a co do silnika maluchowskiego to wiem na 100% że nie warto go tuningowac tylko włożyć coś innego ale sam chcę sie przekonąc jak to jest miec porobione 650 i spróbuje wymodzić motor w tym sezonie |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-02-11 18:12:57 Też chodzi za mną inny silnik ale kasa wstrzymuje!! Pozatym brak warunków |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-02-11 18:34:05 Największy problem to wyjęcie silnika. Czeka mnie znów śnieg P.S. Daymon Silnik "odrobinę" podłubany na wałeczku 385 nie fazowanym. Na poprzednim gaźniku seryjnym na dyszy 117 dokręcał się do około 6200obr/min na luzie ten gaźnik to też seryjny gaźnik mocno wypolerowany i odrobinę rozwiercowy na dyszy 120. |
DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2004-02-11 18:41:41 Ja mam 2 wału korbowe seria nominalne ale do szlifu musza iść, jak będziesz zainteresowany chętnie cosik przekombinujemy. Pozdro. |
sapi gdansk | 2004-02-11 18:42:46 simon i rezygnacja? Pewnie juz jutro bedzie wyjmowal silnik POWODZENIA! |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-02-11 18:56:43 A niech Was podtrzymywacze na duchu |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-02-11 18:58:35 Już kiedyś pisałem że mam w domu zbyteczny wał do szlifu(ale nie wyrąbany) i jak ktoś chce to niech go sobie weźmie. |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-02-11 19:04:37 Najpierw rozbiorę tą kupę złomu!! Potem po dokładnej sekcji zwłok stwierdzimy co trza a czego nie!! Mam tylko nadzieję, że to jest tylko wał, że nie będę musiał kolejnego szlifu pakować i niechaj głowica będzie ok!! |
MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2004-02-11 23:09:28 A ja Ci moge wał w sobote nawet do Gdańska zawieźć |