Maglownica

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czesc,
czy ktos przerabial cieknaca maglownice 16 16V - czyli wkrecane przewody, na 1.4 lub TD z wspawywaniem koncowek przewodow w oslonie argonu ?
podobno dziala... prosze o konkretna odpowiedz uzytkownikow, ktorzy wiedza o co chodzi.
pozdr

acha i ostrzezenie... nie kupujcie spray'u do lakierowania zaciskow "firmy" DUPLI-COLOR !!!
  
 
a moze wystarczy wymienic gumowe oringi zeby przestalo wyciekac
  
 
jeszcze tego nie robilem, a poniewaz nie dysponuje zbyt duza iloscia wolnego czasu. zanim sie zabiore za naprawe pojechalem pogadac z kolesiem z ASO i z innymi znajomymi mechaniorami. wszyscy niezaleznie stwierdzili, ze te maglownice sa do dupy i wymiana oringow zalatwi sprawe na pare mies.
i w jednym miejscu koles powiedzial mi to co napisalem nizej. podobno nie wiele osob zna ten prosty acz skuteczny sposob.
zeberko Ty wymieniales osobiscie oringi ? jesli tak to z jakim rezultatem ?
  
 
a skad cieknie plyn z przewodow czy jak jest oslona na drazku ja wymienialem cala maglownice bo sie przyciela
  
 
sprawdzalem pobieznie i wyglada na przewody - dlatego napisalem o tym spawaniu, bo na inne wycieki to nie dziala.
nie mam wiedzy tylko co do trwalosci maglownic z 1.4 i TD... podobno duzo wieksza (ogolnie) niz ta z wkrecanymi przewodami.
  
 
moze jednak ktos mial jakies doswiadczenia w tym temacie ?
  
 
a ja mam na sprzedaż przewody wkrecane do maglownicy , dobre
  
 
dzieki na info mss
na razie jestem chory i nie moge wladowac sie pod samochod, zeby sprawdzicz czy aby napewno leci z przewodow.
sprawdze to w okolicach weekendu. jesli to beda przewody to zaczniemy sie dogadywac