Co zrobić z ręcznym? 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. wymienięłm dziś luinke i rozpieraki. Kurde i dalej nie moge naciągnąc ręcznego porządnie. skończyła sie reglacja przy obu kołach. i na tunelu;( co ma kurde zrobić???
  
 
jedyne co mozesz zrobic to kupic takie spinki do linek stalowych i w tunelu w miejscu gdzie linka idzie na wprost i nie styka sie z tym kolkiem zrobic na lince oczko,skrocisz ja w ten sposob jakies 3 cm...
  
 
Cytat:
jedyne co mozesz zrobic to kupic takie spinki do linek stalowych i w tunelu w miejscu gdzie linka idzie na wprost i nie styka sie z tym kolkiem zrobic na lince oczko,skrocisz ja w ten sposob jakies 3 cm...

E to nie głupie jest chyba tak włąśnie zrobie))
  
 
Cytat:
2004-05-29 20:44:00, Abdull pisze:
Witam. wymienięłm dziś luinke i rozpieraki. Kurde i dalej nie moge naciągnąc ręcznego porządnie. skończyła sie reglacja przy obu kołach. i na tunelu;( co ma kurde zrobić???



Wymien szczeki i bebny zyskasz reczny i bezpieczenstwo.
  
 
zamontuj hydraulika i wypi***** reczny linkowy ja tak mam (nie ma sladu po recznym linkowym), hehe nawet i tak nie byloby na niego miejsca bo jest podniesiony mechanizm lewarka zmiany biegow
  
 
Cytat:
2004-05-30 00:57:13, ZoLt4R pisze:
zamontuj hydraulika i wypi***** reczny linkowy ja tak mam (nie ma sladu po recznym linkowym), hehe nawet i tak nie byloby na niego miejsca bo jest podniesiony mechanizm lewarka zmiany biegow



Czasami hydraulik moze nie pomoc, jak szczeki i bebny sa wytarte to nie da rady.

Proponuje sprawdzic czy tyl hamuje, dopiero jak u mnie zadzialal tyl poczulem (sz)moc przednich tarczowek.
  
 
Mogą też być te goowniane ramiona zapieczone - co rozchylają okładziny....

Zoltar - jak ten rękaw jest zrobiony? Zakładasz 2 pompke hamulcową i ona chodzi tylko na tył? I odłączasz przewody tylne od popmki z przodu? To kurde, nożnym nie masz hamulca na tył!
  
 
nie odlaczasz tylko podpinasz sie pod tylny obwod. na noznym masz dwa obwody a na recznym tylko tylny. troche to kiepskie rozwiazanie bo to ingerencja w fabryczny uklad hamulcowy, palki cie moga za to zhaltowac juz tym bardziej jak nie masz dodatkowego linkowego a jeszcze wszystko chodzi w tym samym obwodzie i zaciskajac nozny zaciaga sie wajha od recznego i na odwrot...
  
 
Jak sobie przypominam to miałem ten sam problem.

Nowe okładziny,Cylinderki, Rozpieraki, Linka itp itd wszystko nowe a bębny po szlifie i g...... było.
Nowal inka była 3 cm zbyt długa!!!
Kawałek śruby 2 podkładki i 2 nakretki pomógł.
I mam teraz pare gram w tunelu ekstra a reczny łapie od 2 ząbka.
Widziałem też patent z podkładkami miedzy wajche recznego a tunel - wajcha była 2 cm w górze !!!! Mzona by pokombinowac tym tropem ....
  
 
palki niech sie bujaja, standardowy uklad, pompa wpieta w tylny uklad, hamujesz noznym dziala jak przeplyw hamuja wszystkie kola, ciagniesz rekaw pchasz plyn tylko w tyl. reczny przy kierownicy of cours.

co do linkowego nie mam na niego miejsca bo mam lewarek podniesiony o dobre 15-18cm i trzeba bylo z niego zrezygnowac

zawsze mozna zapadke do hydraulicznego zamontowac
  
 
Cytat:
2004-05-30 00:57:13, ZoLt4R pisze:
zamontuj hydraulika i wypi***** reczny linkowy ja tak mam (nie ma sladu po recznym linkowym), hehe nawet i tak nie byloby na niego miejsca bo jest podniesiony mechanizm lewarka zmiany biegow


Na czym polega to podniesienie lewarka??
  
 
na tym, ze caly mechanizm, slynne "jablko" jest podniesione o ok 18cm w moim przypadku. koniec drazka wypada ok 15cm od kierownicy (jak w focusie WRC ), tuz obok dalej hydr rekaw. chodzi o to zeby drazek byl zaraz przy kierownicy i moment kiedy odrywasz reke zeby zmienic bieg byl jak najkrotszy.
  
 
Jak znam zycie to jest "tajemnica sluzbowa" ale mozesz zarzucic jakas fotke jak to wyglada, jak to dokladnie zrobileś
  
 
cos takiego ma ten malec syna swiatka, byl w toruniu ostatnio a wczesniej w bydgoszy...

[ wiadomość edytowana przez: Krzyh00 dnia 2004-05-31 13:52:44 ]
  
 
Cytat:
2004-05-31 09:46:37, LoRd_S pisze:
Jak znam zycie to jest "tajemnica sluzbowa" ale mozesz zarzucic jakas fotke jak to wyglada, jak to dokladnie zrobileś



no wlasnie Zoltar:0 zaciekawiles mnie tym patentem. zapodaj jakas fotke? nie przeszkadza to w niczym nogi sie mieszcza? ile cm masz kiere? i ile masz wzrostu
  
 
mam tylko jedno zdjecie z budowy na ktorym malo widac (lezy tylko kardan i jest zbudowana konstrukcja do lewarka z blachy). wiec nie wiem czy ma sens pokazywac.

wzrost 180cm, kierownica 30cm, nogi sie mieszcza bo jest kubel (raczej ciezki w nim okrakiem siedziec ), kiera z naba i obnizona kolumna dosc mocno
  
 
Wstawiaj hydrauliczny, to bardzo proste. tylko nie usuwaj seryjnego bo pały zabiorą ci dowód hydrauliczny jest o wiele skuteczniejszy od linki skok ok.2-3 cm. i pełna blokada kół. polecam bo mam.

  
 
o, widze zes sie zarejestrowal szymon

dawaj foty swojego klasyka tu to ludziom kopary opadna
  
 
Go Szymon! Takiego klasyka nikt nie ma!!!
  
 
Jak tylko wyprodukuje to wrzuce.