MotoNews.pl
  

Problemy z gazem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
zazwyczaj gaz przełączał się po przekroczeniu 2 000 obrotów. od paru dni przełącza się z benzyny na gaz i odwrotnie kiedy chce. problemem jest to że zaczął odpalać na gazie i raczej jeszcze nie zauważyłem reguły kiedy w którą stronę się przełącza.oczywiście mam nadzieję że to nic poważnego.
pozdrawiam
  
 
hmmm, proponuje do regulacji nim podjechać, bo na gazie to nie powinien odpalać,
  
 
u mojego ojca w passacie jest podobnie z ta roznica ze przelacza na gaz normalnie tzn po przekroczeniu 2000 obr, za to na nizszych biegach przy jezdzie po miescie samo sie przelacza na paliwo ot tak jak sie spodoba,
  
 
No a jaka to instalacja
Może być wiele przyczyn takiego zachowania się instalacji.
Polecam jednak serwis
  
 
Lordzie Vader - a czemóż to na gazie nie powinien odpalać? We włoskich instalacjach autotronika jest coś takiego jak tryb awaryjny gdzie odpala cały czas na gazie!

mares - może właśnie taki tryb awaryjny masz włączony - wystarczy wtedy przełączyć na benzynkę i jeszcze raz na gaz i wszych powinno być git...

Też polecam wizytę u gazownika
  
 
podaje dane instalacji, mam nadzieję ze to coś wam mówi ;>

reduktor LOVATO
zawór gazowy LOVATO
wielozawór TOMASETTO
obudowa wielozaworu TOMASETTO
przełącznik/centralka AL700
układ elektroniczny AL700

a w odpowiedzi:
no własnie tyle że mechanik radził mi nawet gasić silnik na benzynie i bezwzglednie zapalać. Jednak problemem pojawia się w sytuacjach podbramkowch np.: na skrzyżowaniu jak trzeba przeskoczyć i przy skoku obrotów on jednak zdecyduje się na zmiane a jak wiadomu wtedy szarpnięcie i chwilowy spadek mocy i robi się gorąco.
jeśli chodzi o wizytę to zgadzam , tyle że poprostu chciałbym wiedzieć cokolwiek na ten temat żeby wiedzieć o czym rozmawiam. za wszelkie uwagi dzięki :>
no i czekam na jakies pomysły

  
 
Cytat:
2005-05-09 22:18:36, jarko-sa pisze:
No a jaka to instalacja Może być wiele przyczyn takiego zachowania się instalacji.



Podaj dane instalki
  
 
Cytat:
2005-05-09 22:32:34, Orome pisze:
Lordzie Vader - a czemóż to na gazie nie powinien odpalać? We włoskich instalacjach autotronika jest coś takiego jak tryb awaryjny gdzie odpala cały czas na gazie!




We Włoszech jest zdecydowanie cieplejszy klimat niz w naszej ojczyżnie, więc tam nie ma takiej potrzeby aby silnik rozgrzewał się na benzynie, bo membrana gazowa jest wystarczająco elastyczna cały czas. U nas silnik powinien nabrac własciwej temperatury na benzynie, by bez efektów ubocznych przejść na gaz. Automatyczne przerzucanie na gaz dobre jest , gdy silnik jest rozgrzany. Tak naprawdę Włosi przeciez nie robia instalacji gazowej specjalnie dla mieszkańca nadwiślańskiego kraju... To my musimy troche pomysleć... Sam mam Lovato i tak postepuje jak piszę, szczególnie w zimie.
  
 
Jako użytkownik Lovato II generki w 1.3 EE informuję:
nie można uruchamieć na LPG ponieważ szlak trafia wtryski kiedy nie nagrzany gaz leje się a nie rozpyla w komorze spalania! Jednakowoż pomysłu na przyczynę przełączania od tak sobie to nie mam Napewno zwróć uwagę czy to siędzieje od przypadku czy w konkretnych momentach, może złe kontakty elektryczne...
pozdr
  
 
Mozesz miec uwalona centralke gazu... W kazdym razie jedz do gazownika. A co do odpalania na gazie - ile ludzi tyle zdan, osobiscie odpalam na gazie jakos bez problemow...
  
 
ja też zapalam i jeżdżę tylko na gazie, benzyny mam za 20złych papierków aby nie stanąć w drodze jak mi sie lpg skończy, ale ja mam gaźnik a nie wtrysk więc tu nie ma różnicy jeśli chodzi o postać lpg gaz/ciecz, no i brak głupiejącego komputera sterującego, przełączyłem sobie ręcznie na gaz i tak jest cały czas