Wysuwa mi się przegub wewnętrzny

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ma może ktoś jakiś pomysł? Nie wiem co jest grane wymieniłem u mechanika uszczelniacz przegubu wewnetrznego bo mi trochę puszczał, zrobiłem ze 200 km i podczas parkowania zauważyłem ślady oleju jak się zatrzymałem zrobiła się z tego kałuża wysunął mi się przegub to wróciłem do fachowca. Wymienił mi pierścień rozprężny było dobrze przez 30 km i znowu to samo. Kosztowało mnie to już 200 zł i 4 litry oleju, nie mam pomysłu na to co się dzieje.
  
 
A możesz powiedziec jakie koszty wymiany uszczelniaczy przegłubów? icze części i ile robota, i co trzeba zrobić przy okazji?? Olej spuścić czy co??
  
 
Cytat:
2005-05-12 15:09:17, MasterCheat pisze:
A możesz powiedziec jakie koszty wymiany uszczelniaczy przegłubów? icze części i ile robota, i co trzeba zrobić przy okazji?? Olej spuścić czy co??


troszke olejku musisz spuscic aby ci nie wyleciało
  
 
tak pytam, bo niedługo pora na wymianę oleju, i może przy okazji by się zrobiło
  
 
moze byc sytuacja ze pierscien na przegubie nie trzyma.... ten ktory ma za zadanie trzymac go w skrzyni.. lub masz przegnita podloge tam gdzie wahacz jest przykrecony i wahacz jest cofniety.... wtedy wyrywa cala polos ze skrzyni.
  
 
Już znalazłem, mechanik za płytko wbił uszczelniacz przegub za płytko wchodził i pierścień nie mógł się rozprężyć. Za uszczelniacz dałem 15zł a za wymianę zapłaciłem 60zł. Gdybym miał dostęp do kanału to odrazu zrobił bym to sam a tak to zapłaciłem za robotę "fachowcom" którzy spieprzyli i w końcu musiałem zapłacić za wynajęcie kanału żeby cerować po "specjalistach". Podłogę mam zdrową.
  
 
Niom. Półośkę trzeba dosłownie z "kopa" poczęstować, żeby pierścień osadczy się zatrzasnął. Przerabiałem to ostatnio przy okazji wymiany mojej zmasakrowanej MTXki A post RORO dowodzi, że jeśli tylko ma sie dwie ręce, to lepiej robić samemu... Dobry mechanik to martwy mechanik.