[126 1.1] Rejestracja swapa we Wroclawiu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Heeej

wlasnie wrocilem z wizyty u rzeczoznawcy do ktorego odeslali mnie z trzech okregowek. Nie wiem czy to ja jestem nienormalny czy on, ale powiedzial mi ze mam miec zgode producenta samochodu na wlozenie silnika o 100% wiekszej mocy ?!?! Powiedzial ze jutro da mi nr dziennika ustaw gdzie tak stoi napisane. Czy to w ogole mozliwe?
pomocy...

Mowie mu ze jak widzi to jest pelen profesjonalizm, kosztowalo mnie to kupe kasy, pol roku to trwalo, a ten tu takie rzeczy opowiada. A on ze nawet jakby chcial to "gora" to odrzuci, jego firma z Katowic.

boshe...
  
 
jaknie dasz rady - to sprubuj u mnie na bytomiu. bed ena dniach swoim - a bylem tam juz gadac co i jak - koles wydawal sie kumac baze. pozatym kupa ludzi co ma swapiki zlaatwilo bez rzeczoznawcy...
  
 
Wstyd mi za moje miasto

Gdzie byłeś u rzeczoznawcy? W PZM czy w NOT? Tak w ogóle to dla mnie jakaś paranoja jest. Niech Ci pokaże ten dziennik ustaw. W życiu nie zetknąłem się z takim czymś a siedzię dość głęboko w tym temacie i w żadnym dzienniku ustaw się z czymś takim nie zetknąłem. Koleś chciał po prostu w łapę i tyle-nie wiesz w jakim kraju zyjesz?

EDIT: Właśnie zaglądnąłem do Twojego profilu Widzę, że mamy wspólnych znajomych z Zakrzowa Naoglądałem się jak Twój samochód powstawał



[ wiadomość edytowana przez: -SerU- dnia 2005-04-20 18:51:00 ]
  
 
pan Artur Dzierza ul Przemkowska 20 Wroclaw. Odeslali mnie tam ze stacji na Psim Polu mowiac ze koles czai baze. Cos nie bardzo. Ale po kastakadzie to zapierdala boje sie tym jezdzic Jutro bede do typa dzwonil po dziennik ustaw.

Podal mi zebym poszedl do NOTu na Pilsudskiego bo tam moze inne przepisy maja. Co za paranoja.

A btw podal mi dziennik ustaw 44 z 99roku gdzie jest o SAMie podobno nie trzeba jakis wielkich badan przechodzic.

Seru: to Ty nie wiesz ze my sie znamy? Na Zakrzowie lubia potworki powstawac CC 1.2 i Maluchy 1.1 to tam hurtowo wyjezdzaja
Ale powiem Ci ze oplacalo sie tyle czekac i zalatwiac czesci )))

[ wiadomość edytowana przez: wojtas7 dnia 2005-04-20 18:55:29 ]
  
 
Cytat:
2005-04-20 18:33:31, wojtas7 pisze:
Heeej wlasnie wrocilem z wizyty u rzeczoznawcy do ktorego odeslali mnie z trzech okregowek.


Poka, poka foty
  
 
Cytat:
2005-04-20 18:53:08, wojtas7 pisze:
pan Artur Dzierza ul Przemkowska 20 Wroclaw. Odeslali mnie tam ze stacji na Psim Polu mowiac ze koles czai baze. Cos nie bardzo. Ale po kastakadzie to zapierdala boje sie tym jezdzic Jutro bede do typa dzwonil po dziennik ustaw. Podal mi zebym poszedl do NOTu na Pilsudskiego bo tam moze inne przepisy maja. Co za paranoja. A btw podal mi dziennik ustaw 44 z 99roku gdzie jest o SAMie podobno nie trzeba jakis wielkich badan przechodzic. Seru: to Ty nie wiesz ze my sie znamy? Na Zakrzowie lubia potworki powstawac CC 1.2 i Maluchy 1.1 to tam hurtowo wyjezdzaja Ale powiem Ci ze oplacalo sie tyle czekac i zalatwiac czesci ))) [ wiadomość edytowana przez: wojtas7 dnia 2005-04-20 18:55:29 ]



Zapomnij o rejestracji na SAMa robią to tylko 2 firmy w Polsce 1 OBR w Bielsku Białej i jakaś firma w Warszawie, po drugie nieprzejdzie na sama bo musi być katalizator i musi spełniać wsie normy min norme spalin euro4, po trzecie sam przeglad kosztuje 1200zl + karta pojazdu 700 + inne rejestracyjne wyszedłby kosmos za samą rejestracje W Katowicach puki co jueszcze da się swapa zarejestrować na 126 ale musi być dobrze i bezpiecznie zrobiony i tez musi spełniać wsie normy, jakies niehomologowane klatki siedzenia plexi itp wylot do przeglądu. Jak ja chciałem w Bioelsku zarejestrować 903 to sie za głowe łapali i mówili że łamie prawo ze tego nie wolno robic i takie tam wkurwilem sie pokazalem tym wszystkim typom znak pokoju i pojechalem do katowic, z 1.4 nawet nie próbowałem nigdzie w Bielsku.
  
 
w katwoicach tuz obok salonu fiata>> na takim wzniesieniu>?
  
 
ale to jak kolo ci mowil ze 100% wieksza pojemnosc to sie kloc. 652+652=1304 a nie 1108 czy ile tam masz. a co doklatki to wczoraj gadalem z rzeczoznawca PZM to mi powiedzial ze klatka nie ogranicza widocznosci i moze byc wstawiona. o homologacjii nic nie wspominal
  
 
Cytat:
2005-04-20 20:05:02, maskekk pisze:
ale to jak kolo ci mowil ze 100% wieksza pojemnosc to sie kloc. 652+652=1304 a nie 1108 czy ile tam masz.



2 razy większej MOCY a nie POJEMNOŚCI...
  
 
Ups moj blad sory jakos mi sie zle przeczytalo tak czy siak gowno prawda. do cc700 pchaja 1.2 8 konikow i ma dwa razy wiecej ponad. na jjutro sie moge wywiedziec o ile niezapomne, co i jak z ta moca.
  
 
Kuźwa lipa z tym że takie problemy robią z tymi swapami.. To co generalnie zależy to tylko od widzimisię pana Henia czy o co chodzi??
  
 
nie pojemnosc a moc. kij mu w oko. a co do homologacji to co to takiego? bo moim zdaniem homologacja to papier wymagany przez organizatorow rajdow bo w przepisach nie ma homologacji na takie rzeczy jak klatka? najwyzej moze byc znaczek B co chyba jest oczywiste ze go nie ma dla klatki ktora sam sobie wygialem i wspawalem.
  
 
trzeba wiedziec do ktorego henia uderzyc i bez zadnych rzeczoznawcow sie obywa. wszystko w temacie.
  
 
Cały dil się kręci pewnie wokół tego że do MALUCHA się zachciało wkładać inny silnik i teraz pewnie będzie jeden z drugim zapier.... i pewnie zabije 10 osób. Jakby do merola beczki 77 wpierdolić 300HP V8 to nikt by nic nie mówił
  
 
Cytat:
2005-04-20 20:31:36, maskekk pisze:
Ups moj blad sory jakos mi sie zle przeczytalo tak czy siak gowno prawda. do cc700 pchaja 1.2 8 konikow i ma dwa razy wiecej ponad. na jjutro sie moge wywiedziec o ile niezapomne, co i jak z ta moca.


Tak, z tym ze dokladnie chodzi o homologacje samochodu na dana pojemnosc. Cienki byl homologowany do pojemnosci 1.1 (i wazna jest pojemnosc nie moc z tego co sie orientuje), dzieki czemu mozna spokojnie wlozyc silnik nawet 2.2 (technicznie niemozliwe z przodu bez daleko posunietych przerobek). Cienki Yanka bedzie mial silnik 1.6T o mocy okolo 250KM i nie bedzie potrzebowal zadnych homolgoacji, bo pojemnoscia nie przekracza zbytnio homologowanej. Co innego jesli chodzi o przerobke przedniej podluznicy (istniala koniecznosc jej odchudzenia) - tutaj moga byc niezbedne dodatkowe badania. Ale poczekajmy - zobaczymy jak trzeba bedzie wszystko zalatwiac.
  
 
dzieki. trzeba troche poczekac uruchomilem troche kontaktow heh.
jakby co to rusze w polske

tylko najpierw musza mi sie rece przestac trzasc po kazdym ruszeniu spod swiatel i serce podchodzic do gardla.


zdjecia beda jak zarejestruje czyli niebawem

[ wiadomość edytowana przez: wojtas7 dnia 2005-04-20 21:35:10 ]
  
 
Cytat:
2005-04-20 21:01:09, wojtas7 pisze:
nie pojemnosc a moc. kij mu w oko. a co do homologacji to co to takiego? bo moim zdaniem homologacja to papier wymagany przez organizatorow rajdow bo w przepisach nie ma homologacji na takie rzeczy jak klatka? najwyzej moze byc znaczek B co chyba jest oczywiste ze go nie ma dla klatki ktora sam sobie wygialem i wspawalem.



Jeśli chodzi o homologacje na klatke to właśnie nie masz jej bo sam sobie wygiąłeś i nikt ci nie sprawdził tego czy jest z ofdpowiednich rur odpowiednio wyspawanai takie tam, chodzi o przepisy kolo ci to zarejestruje ty bedziesz zapinkalal 180km/h przywalisz w kogos zabijesz 5 osob sam zginiesz a niebiescy i prokurator orzekna ze to przez klate i kto pójdzie siedzieć rzeczoznawca, o to sie rozchodzi boja sie tego, a tak jedziesz do Irka on ci robi klate wydaje swistek ze klata jest homologowana i git wszyscy są czyści, ale tak jest Polska to kraj samych znawców i niestety pan henio na stacji jest sobie szefem w gaciach juz kupa siedzi jak mysli co moga mu zrobic jak podbije i umywa rece "na wszelki wypadek" musisz próbować do skutku gdzieś zarejestrujesz miejmy nadzieje.
  
 
no wlasnie o to chodzi, czytalem w zalacznikach jakie musza byc testy na klatke z homologacja, musi wytrzymac jakies testy kosmiczne iles tam ton z jakiejs wysokosci i to wszystko zamontowane w aucie itd. ciekawe czy irki i inne kaluze robili takie testy? ja tez mam firme i wystawie sobie taka sama homologacje i co? wydaje mi sie ze to jedna wielka paranoja.

poza tym ma ktos moze namiar oprocz gg na Fortiego? podobno zarejestrowal cos takiego we wrocku bez problemow.

nie chodzi o rejestracje jakiegos druciarstwa, wszystko jest glanc. bilsteiny x4, hamulce tarczowe, klatka, kubly i pasy szelkowe. jest czym jechac

dzieki
  
 
Pan Artur Dzierza powiedzial dzisiaj ze wprawdzie Dziennika Ustaw jeszcze nie zna, ale jemu sumienie nie pozwala zarejestrowac takiego samochodu poniewaz jest to zbyt niebezpieczne.

eh
  
 
ul. gwiaździsta