Kupić czy nie kupić

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
Znalazlem Łade 2104 w dosyc dobrym stanie za 90 r. z silnikiem 1300ccm. Widać ze stoi od miesiąca albo dwuch, na warszawskiej rejestracji. w środku raczej jest syf bo robi chyba za jakiś magazynek. Ale tak jak ja oglądałem do okoła blache ma zdrową i jest raczej nie bita. Podobno jeździ i to dosyć dobrze i ma nie duży przebieg. Niestety te informacje wiem tylko za telefonu. Kobieta chce za nią 1000 zł! Dużo to czy nie??
Co o tym myslicie

( nie ukrywam ze raczej brał bymja na części niz bym miał ją jeździć i 1000 zł to trochę dużo jak na cześci)
  
 
ja wiem czy dużo... biorąc pod uwagę że za wszystkie części to cena niezła
  
 
No nie wiem czy 1000 za kombiaczka to dużo. Właśnie dziś przy mnie sąsiad sprzedał Samarę 2108 1300 z 1990 r. ze zgnita blachą za 1500 zeta
  
 
Brać.
  
 
Jak masz kase to moim zdaniem - brać

albo przeznaczyć ja na mały remoncik swojej
  
 
Przede wszystkim sie zastanów. Za 1000 zł masz pół Łady NOWYCH części w Skorpionie. Gdy kupisz ta Ładę, to musisz płacic opłate skarbową, OC i marnujesz czas na kasacje tej Łady a części jakie z niej odzyskasz mogą okazać sie bezwartosciowym złomem. Ja bym nie brał. Napewno nie za tą cenę. Chyba, że jest na tyle zdrowa, żeby nią jeździć a swoją (nie wiem w jakim jest stanie, ale skoro ja remontujesz, to pewnie w kiepskim) zezłomować, wykręciwszy z niej wcześniej najlepsze części.

-----------------
Dawniej najszybsza Łada w klubie i prawdopodobnie najlepsza Łada na świecie.
  
 
A czy to jest końcowa cena? Moze jakieś 200 zł jeszcze byś urwał!
Negociuj!
  
 
Z tego co wiem to prymi ma nieciekawą bude bo właśnie remontuje. A skoro ta nowa ma zdrowa to warto ja wziasc.
  
 
To prawda bude mam nieciekawą ale podłoge już zrobioną, podłużnice wyspawane, do kompletu brakuje mi tylko progów i całą podłoge mam w lepszym stanie niz wychodzi z fabryki . U mnie do wymiany idzą jesze przednie blotniki, przednia macha i prawe wszystkie drzwi. Jeśli bym ją brał to tylko na cześci a z tym mogł bym miec problem bo nie mam za bardzo gdzie ich trzymac. Tylko tak: drzwi tylnie i klape tylna juz mam, za drzwi przednie i maske zapłace koło 100zł. doją jeszcze jakieś drobiazgi za skorpiona i remont blachy bez lakieru bedzie mnie kosztował około 300-400 zł.
Może którys z klubowiczy chciał by kupić kombiaczke mogę podać namiary na właścicielke, bo ja chyba jednak zrezygnuje. zreszta musze się dowiedzieć jeszcze co trzeba zrobić aby wyrejestrowac pojazd czy nie ma z tym za dużo kłopotów


Czały czas jestem w kropce i nie wiem czy ją kupić czy nie
Pozdrawiam
PRYMI
  
 
Ja też miałem kupić złoma na części ale zrezygnowałem. Nasłuchałem się opowieści w stylu - koleś chciał złomował malucha i wyjął silnik+pare części - kazali mu dopłacić 800zł bo teraz podobno są takie przepisy że oddawany samochód na złom musi mieć w miare zbliżoną wagę do stanu fabrycznego. A ja chciałem oddać na złom same numery i blok...
  
 
Cytat:
janisz
Wysłany: 2005-05-10 23:19:44

Ja też miałem kupić złoma na części ale zrezygnowałem. Nasłuchałem się opowieści w stylu - koleś chciał złomował malucha i wyjął silnik+pare części - kazali mu dopłacić 800zł bo teraz podobno są takie przepisy że oddawany samochód na złom musi mieć w miare zbliżoną wagę do stanu fabrycznego. A ja chciałem oddać na złom same numery i blok...



To niech kolega kupi, wymontuje wszystko potem resztę potnie na żyletki i zostawi sobie tylko wycięte numery nadwozia a potem zgłosi na policje kradzież, TYLE
  
 
Cytat:
2005-05-10 23:19:44, janisz pisze:
... - koleś chciał złomował malucha i wyjął silnik+pare części - kazali mu dopłacić 800zł bo teraz podobno są takie przepisy że oddawany samochód na złom musi mieć w miare zbliżoną wagę do stanu fabrycznego. A ja chciałem oddać na złom same numery i blok...

Ja gdy kasowałem Samarke tż wymontowałem silnik, skrzynie, koła , szyby, tapicerki, maskę i nic nie musiałem dopłacać. Nawet grzecznie mi odebrali wraka z garażu, oczywiście gratis. Wszystko zależy od firmy złomujacej, czy jest to jakis jakiś zachłanny kutas czy wporzo koleś. Wiadomo, że im zależy by samochód miał jak najwiecej stali i dobrych cześci, bo na tym zarabiają.

-----------------
Dawniej najszybsza Łada w klubie i prawdopodobnie najlepsza Łada na świecie.
  
 
No dobra ale kiedy ją złomowałeś??? Podobo te przepisy weszły niedawno. Ale ja nie wiem
  
 
O ile dobrze pamietam, to w sierpniu lub wrześniu zeszłego roku.

-----------------
Dawniej najszybsza Łada w klubie i prawdopodobnie najlepsza Łada na świecie.
  
 
No dobra sprawa się wyjaśniła i tak nie mam gdzie jej trzymac wiec musze zrezygnowac ale może ktoś by ją chciał moge podać namiary
Pozdrawiam
PRYMI