Coś nie teges w MK VII

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam i proszę o poradę.

Mam kilka problemów z moim autem:

1. Przy hamowaniu (spokojnym, ale zdecydowanym) sciąga samochód na lewo. Zbieżność była ustawiana na jesienie - co prawda na innych oponach. Jeśli ktoś ma pomysł czemu należy się przyglądnąć to piszcie.

2. W zawieszeniu coś klekocze. Wymienione zostały tuleje wahaczy i stabilizatora. Łączniki są jeszcze ok. Amortyzatory Sachs mają niespełna rok. Nie są to klocki hamulcowe.

3. Przy dodawaniu gazu w zakresie ok. 1800-2000 obrotów silnik lekko wibruje i przenosi to na karoserię. Mam to od ok. 2 lat (80 tys. km) ale mnie drażni i chętnie się tego pozbędę.

4. Czy w jakiś tajemniczy sposób można zlikwidować skrzypienie deski rozdzielczej (plastikowa część od lewego nawiewu poprzez liczniki do środkowego nawiewu). Ta część była kilkakrotnie zdejmowana przy wymianie licznika i żarówek.

5. Tylne koła mają inne kąty nachylenia - widać gołym okiem. W ubiegłym roku zdjęło mi oponę w poślizgu i gołą felgą uderzyłem bokiem o 3-4 cm krawężnik. Łożysko wymienione, felga pospawana. Czy jest jakaś możliwość regulacji czy lepiej muśleć o wymianie belki.

6. OSTATNIE - mimo wymiany bębnów, samoregulatorów i szczęk tył hamuje marniuteńko - nawet czasem na jedno koło. Co to takiego??

Za wszelkie porady dzięki z góry.

Pozdrawiam
  
 
z tego co piszesz to wyglada jakbyś miał nieźle zawieche poprzestawianą czy coś
na 6 twoich pytań 5 ma związek z zawieszeniem, ja bym proponował wydać parę złoty i udać się do jakiegoś warsztatu lub sprawdzonej stacji diagnostycznej na oględziny zawieszenia bo udzielenie poprawnej odp. na twoje pytania bez zerknięcia może być trudne ale mogą to być:

ad1) może prawy hamulec gorzej Ci łapie
ad2) masz wspomaganie? cieknie Ci płyn od wspomagania?może maglownica jest wytrzepana,
ad3) w poprzednim essim tak miałęm właśnie jak była maglownica wyrąbana
ad4) może źle włożona albo wyrobiona przez ciągłe wyjmowanie, musiałbyś znaleść gdzie są luzy w mocowaniu jej i poprzyklejać tam jakieś kawałki gumy(oczywiście nie do żucia ) czy czegoś innego tego typu co masz pod ręką
ad5) pewnie belka ale lepiej to co pisałem na wstępie -diagnoza zawiechy( a może często wchodzisz na ręce i walisz o krawężniki )
ad6) no bo może przez to nachylenie jest mniejsza pow tarcia kół i przez to gorzej hamulowywuje

podsumowując-na moje warsztat i diagnoza bo strach jeździć

P.S. a może ty masz zawieche od M3
  
 
AD. 6. Włożony cylinderek o złej średnicy (jeśli wymieniany), bądź skorodowane tłoczki starego cylinderka.
  
 
oooo stary czym predzej na warsztat z ta zawiechą ...
  
 
ad.4 . Pod lewym nawiewem jest zamocowana taka metalowa spręzynka która trzyma sie za blache ...mnie piszczalo wlasnie tam ...poskamrowalem wd40 i problem zniknął...
  
 
ja tylko moge dodac do wypowiedzi poprzednikow, iz... np. taka malo znana firma jak VW Porsche , zeby nic nie skrzypialo psika plastiki specjalnym preparatem na bazie siliconu. proponuje uzyc - jest w sprzedazy, ale nie znam nazwy.
pozdr
  
 
z tym różnym kątem pochylenia tylnych kół to może być albo belka krzywa, albo tylko czop ma który zakładasz łożysko u mnie po podobnym zdarzeniu była i belka krzywa i czop do wymiany