Wymiana linki hamulca ręcznego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Niestety zbliża mi się przegląd mojej esinki i mam pare rzeczy do poprawienia w niej. Między innymi musze wymienić linke hamulca ręcznego lecz niestety nie mam pojęcia jak to zrobić, zorjętowałem się że trzeba będzie zdjąć bębny i tu się zaczyna problem. Napiszcie mi jak powinienem się do tego zabrać
Dzięki z góry za pomoc
  
 
z otworzeniem bebna nie ma problemow:

-sciagasz kolo
-wymontowywujesz pierscien osadczy
-sciagasz beben

that's all
  
 
Kidyś tak zrobiłem w Zastawie 1100 to nie bardzo chciały zejść bębny a jak już je ściągłem to posypało mi się wszystko
Stąd to pytanie wcześniejsze bo może wiecie jak to zrobić żeby się zbytnio nie namęczyć
  
 
Cytat:
2005-05-12 15:11:43, galowy pisze:
Stąd to pytanie wcześniejsze bo może wiecie jak to zrobić żeby się zbytnio nie namęczyć


Wez wiekszy mlotek
  
 
tak jak ktos wczesniej napisal - zdejmij czop piasty wraz z bebnem (4 sruby - w kombi mam nadzieje ze jest podobnie) potem musisz wyciagnac szczeki i z ich dolnej czesci zdjac sprezyne ktora je trzyma potem delikatnie odchylic ciegna od szczeki i zdjac linke recznego
skladanie w druga strone - proponuje przy okazji sprayem do mycia ukladow hamulcowych przeplukac to wszystko co tam jest - sprawdzic czy cilinderek nie leje

aha skladajac ustaw samoregulator tak zeby szczeki nie byly rozszerzone

jak siedzi z drugiej strony - przy dzwigni - nie mam pojecia

[ wiadomość edytowana przez: PUNIU dnia 2005-05-12 19:49:38 ]
  
 
a z drugiej strony tj od kabiny kierownika to już banał, bo nakrętka naciągu linki czyma linkę pod dźwignią rękawa. Odkręcasz nakrętkę (10 długa nasadowa) i targasz linę w dół! tysz mnie to czeka lada moment, nawet nie wiem ilke kosztuje nowa lina...
powodzenia 3maj się