| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
wwtcka TOYOTA DRIVER Carina II Wrocław | 2005-05-12 19:21:25 ponieważ jeżdżę poraz pierwszy dieslem N/A mam pytanie do użytkowników Carin z tym silnikiem - jaką technikę obrali aby jeździć ekonomicznie a jak - w miarę możliwości - dynamicznie?
z moich spostrzeżeń jazda w zakresie obrotów 1500-3000 daje chyba najlepsze przełożenie stosunku ekonomika/dynamika, jednak zauważyłem że silnik ten lubi też wyższe obroty i do 4500 w miare żwawo przyspiesza (dalej nie próbowałem) i tutaj zastanawiam się na ile można tego diesla pokręcić żeby nie zrobić mu krzywdy?
Wczoraj na autostradzie sprawdziłem też vmax Cari no i poszła tyle:
pewnie dałoby się jeszcze trochę ja pobujać ale szkoda mi auta
Pozdro! [ wiadomość edytowana przez: wwtcka dnia 2005-05-12 19:22:01 ] |
Suchy (M) TOYOTA SPAMER Yaris, Carina i Aven ... SPAM | 2005-05-12 19:59:58 Misiek wypowiedz się. |
CzapCzap T E L E T U B I Ś | 2005-05-12 20:25:02 Moja technika jazdy dieselem jest taka "GAZ DO DECHY" |
wwtcka TOYOTA DRIVER Carina II Wrocław | 2005-05-13 08:13:12 no tak, tylko że powyżej 4000 to się robi za mną zasłona dymna , ale rozumiem że od czasu do czasu nic mu się nie stanie jak go trochę wyżej pokręcę
co do spalania, to jadąc ostatnio do Warszawy (dokładnie pod Warszawe), jechałem przez Opole więc 80% drogi to dwupasmówka, średnia prędkość 110-120 i wyszło mi spalanie ok. 5.5 litra do tego z dodatkowymi dwoma osobami i bagażem na pokładzie |
chuck TOYOTA FRIEND carina II (była) ter ... Trzebnica | 2005-05-15 10:57:33 ja jeżdże bardzo nudno (równo) 2000-3000 tys,na trasie trzymam 2500-2700 i to mi się sprawdza w każdym dieslu.Poprzednim zrobiłem 180 tys. i kolejny właściciel jest z auta bardzo zadowolony.Czasem jak mnie ktoś zjeży na drodze (wyprzedza mocniejszym autem a potem zwalnia ,to muszę troszkę więcej podkręcić
Pozdrawiam |