MotoNews.pl
  

Regulowany stabilizator w 2105??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
własnie sie wzielem za ta przerobke bo zauwazylem ze po obnizeniu mocno przestawil sie dyfer, przerobka wyglada dosyc prosto http://metzteam.freeweb.hu/index_files/pages/kepek_files/vfts_szerviz/index.html
ale niestety nie moge znalezc takiej sruby rzymskiej bylem w dwoch sklepach ze srubami, nawet odwiedzilem wielki sklep z czesciami do maszyn rolniczych i du%(* moze ktos ma jakis pomysl co z tym zrobic???
  
 
Witam
Dyfer, a może wykorzystać ściągacz srubowy? w zeglarswie wykorzystujemy głownie z nierdzewki, ale czasem zdarza się kupić w sklepie metalowym taki ocynkowany, te są kilkakrtotnie tańsze, myślę że się da wykorzystać, (sciągaszc śrubowy różni się tym od srucy rzymskiej że beczka ma w środk dwa gwinty , prawy i lewy, a kreca się w to końcowki, kręci się beczką, i tak zmienia się długosc elementu)
  
 
Mirek Sciągacz to po żeglarsku własnie śruba rzymska
Dyfer - jesli nie kupisz to bez problemu powinien CI to zrobić każdy slusarz z odpowiedniej stali
Pozdr
Paweł
  
 
Witam
Paweł, wiem że to śruba rzymska, ale trochę się rózni od tego co wykorzystuje się w drazkach panharda do regulacji, ale mysle że można to spoko wykorzystac
  
 
A może poprostu obciać i pospawać krótszy lub dłuższy. Po co regulacja? No chyba, ze masz regulowaną wysokość zawieszenia, np jak w citroenach xm Taką śrube zrobi Ci każdy tokarz. Jeśli masz jakiegoś znajomego, to zrobi Ci za grosze.

Apropo tych fotek, to po co ten most jest taki obspawany (te blachy na dole )?
  
 
Pewnie żeby sie nie złamał przy lądowaniach. A zardzewiałe rusztowanie żeby się nie wygiął przy spawaniu.
  
 
tez sie zastanawialem dlaczego jest taki opancerzony ale jak spojrze jakie vfts ma dystanse to mam odpowiedz, zobaczcie sobie jakie sily sa na dyfer i na lozysko przy takim odsadzeniu az dziwi mnie ze to wsszystko gra i trabi
  
 
też swego czasu sukałem takiej śruby jak zakładałem dystanse bo sięokazało że jest most nierówno względem karoserii i na szybko znalazłem takową w skepie z częściami do stara-jelcza jest to szpilka od piasty jedyny mankament to taki że na jednej stronie jest drobny gwint a na drugiej normalny ale nakrętki też od razu mają pasujące i na tyle grube że można je przeciąć na pół żeby jedną część przyspawać do drążka a druga żeby robiła za kontre.
Jednak potem miałem dorobioną taką śrubę przez tokarza ale ci to potrafią sobie krzyknąć za coś takiego nawet do 100zł mnie naszczęście kolego załatwił za 45zł
  
 
Wrzucam pare fotek tego ustrojstwa




[ wiadomość edytowana przez: dcnt dnia 2005-05-14 23:36:40 ]
[ powód edycji: zmieniono adresy na obrazki :) ]
  
 
Rozumiem, ze to twoje dzieło - w takim razie gratuluję!!!! Jak to się zachowuje w autku?
  
 
Noooo nieźle sobie poradziłeś
Wczoraj mi sie te obrazki nie bardzo chciały otworzyć
  
 
Sruba ta nie wyglada za pieknie bo pierwszy raz takie cos robilem ale wazne ze spelnia swoje zadanie ustawilem dyfer na oko i potem pojechalem na zbieznosc i koles powiedzial ze jest idealnie
  
 
Dyfer - pięknie nie pięknie - ale wazne ,że działa !
Jesli będzie mozna - wstawilibyśmy te fotki z twoim krótkim opisem na stronkę co????
Bo to niezły patent!
paweł