| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
gardenia1 Escort Kombi MK VII Kraków | 2005-05-16 08:47:06 Panowie w jaki sposób wymienić te gumy bo mnie krew zalewa już - jedną śróbę wykręcam bez problemu a tą 2 ani rusz- może ktoś ma patent na to ?. |
marcin_op MKV, 1,8D - 1991 - s ... Opole | 2005-05-16 08:50:43 ja robiłem tak, że odkręcałem tą jedną, i później odginałem tą obejmę i ciężko bo ciężko ale guma wyszła.
chyba innego sposobu, poza ściągnięciem ramy pomocniczej oczywiście nie ma. |
sivy19wlkp Ford Escort V Gostyń | 2005-05-16 09:02:38 jak u kolegi z poprzedniego postu. Jedna odkrecilem a tamta ciut odgialem i wtedy sie udalo. Zabawy i tak bylo nie lada. Ale efekt jest ![]() |
budyn24 Escort Cabrio Rs2000 Warszawa | 2005-05-16 19:43:42 a jakie sa objawy jak te gumy sa do bani???? |
marcin_op MKV, 1,8D - 1991 - s ... Opole | 2005-05-16 20:59:23
stuka, stuka i jesycye ray stuka |
budyn24 Escort Cabrio Rs2000 Warszawa | 2005-05-16 21:34:16
to chyba tez musze zmienic |
desmo Skoda Octavia Combi Poznań | 2005-05-16 21:41:05 Ja opuściłem ramę i ze spokojem dokonałem wymiany.Jest z pewnością więcej roboty ale jak się ma warunki to można zrobić tak jak ja. |
marcin_op MKV, 1,8D - 1991 - s ... Opole | 2005-05-16 21:41:46 sprawa jest taka.
że jeśli z przodu stuka, to albo łączniki stabilizatora, albo właśnie te gumy. |
mmmmat combi slaskie | 2005-05-16 22:40:57 ile kosztuja te gumy
combi 95rok i gdzie one sie znajduja bo chyba mam do wymiany |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2005-05-16 23:02:32
do mojego essiego z 91 r. dalem chyba 12 zł za 2 sztuki... czekaja na zalozenie..... |
gardenia1 Escort Kombi MK VII Kraków | 2005-05-17 08:26:36 A ja za orginalne gumy dałem 50zł za 2 sztuki |
suarez Ford Escort 1.6 EFI ... Wrocław | 2005-05-17 10:46:46 Co do ceny gum (tuleji) stabilizatora to kształtuja się róznie od 8 do 30 zł za szt. Ja kupiłem za 20 zł ponoć orginalne tylko miały wytarte logo forda, tak żeby nie płacić za nazwę. Cała tuleja była gumowa a w środku wzmocniona jakąś siatką. Co do wymiany to właśnie jestem świeżo po. Wnioski jakie mi się nasunęły po wymianie to, że następnym razem do tej wymiany zabiorę się tylko z kluczem płaskim nr 10 posiadającym grzechotkę. Co prawda wymieniłem tuleje posługując się tylko zwykłą płaską 10 ale było ciężko. Po odkęceniu pierwszej śruby tej bliżej silnika, musiałem się namęczyć z tą drugą. Jak ktoś ma kanał to atakuje ją od tyłu, tylko tak można sensownie ją choć nieco odkręcić. Ewentualnie tak jak ja wleź pod samochód i kombinować i właśnie w tym momencie klucz z grzechotką załatwiłby całą sprawę w parę minut. Warto jeszcze odczepić górne mocowanie łacznika stabilizatora. Dzięki czemu będziemy mogli swobodniej wyciągnąć tuleję i zamontować nową. |
marcin_op MKV, 1,8D - 1991 - s ... Opole | 2005-05-17 11:27:44 Najlepiej kupować oryginały a nie te tanie po 5zł, bo prawda jest taka że te oryginały wystarczają na dużo więcej kkm, a lepiej zbyt często nie wymieniac tych gum, bo jak się będzie tak odginać tą blaszkę to w końcu ona się ułamie, no chyba że ktoś się bawi w zdejmowanie ramy pomocniczej ![]() |
slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2005-05-17 12:32:46 a ja robiłem grzechotką i na pewno jest lepiej ale nie powiedziałbym że aż tak różowo |
suarez Ford Escort 1.6 EFI ... Wrocław | 2005-05-17 16:24:11 Różowo może nie jest ale napewno wygodniej i szybciej, znacznie szybciej. |