Zupełny brak mocy na wyższych obrotach tylko na LPG

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

jestem aktualnie posiadaczem Omegi A (2.0 8V 1991 rok (silnik C20NE - podobno stworzony do gazu))

od jakiegoś czasu dosyc systematycznie pogarsza się praca na gazie, a objawia się to tym że silnik ciągnie (ale zupełnie nieźle!!!!!) do coraz niższych obrotów tzn. niedawno na 2 biegu mogłem rozpędzić się do 80km/h, teraz tylko do około 45 km/h ???? przy tej prędkości silnik zachowuje się identycznie jak gdyby kończył się gaz mimo że w butli może być ponad 50 litrow!!Na innych biegach również nastąpił odczuwalny spadek prędkości max. (na 5 biegu tylko 110km/h - wcześniej około 175km/h)

ostatnio wymieniłem świece i przewody (odpowiednio dobre) no i silnik zaczął pracować równiej itp. ale nadal prędkość maksymalna pozostaje na poziomie 45 km/h na 2 biegu.

Instalacja jest najprostrza jaka może tylko być założona w samochodzie z monowtryskiem, (niedawna sprawdzała się bardzo dobrze), stan samochodu jest dobry, wszystko co trzeba powymieniane itp.

BYŁEM U DOBREGO GAZOWNIKA wg niego pada parownik i trzeba go wymienić - okazalo się że filtr gazu jest czysty, ciśnienie gazu do parownika jest ok - więc wypada na parownik - i teraz regenerować czy wymieniać - w Wawie za regeneracje chcą około 200zł, a za wymiane na nowy 350zł - jakie są ceny poza Warszawą???????????

czy regeneracja parownika polega na wymianie membramy???

jeśli ktoś jest w stanie wypowiedzieć się na ten temat będe bardzo wdzięczny
  
 
Wymień na nowy u dobrego gazownika i będzie ok.
  
 
1. ...membrany...
2. coś o kosztach wymiany membran - Thomi coś tam wie na ten temat - w ostateczności czeka Cię wymiana parownika, ale po co przepłacać?
  
 
Co do tej regeneracji parownika to ine wszystkei daja się zregenerować i ine chodzi mi wcale o to że sa bardzo niestandartowe typy parowników do których nie można dostac membram, tylko o wżery np na obudowie na obudowie, czy też inne uszkodzenie eliminujące możliwośc regeneracji
  
 
Oczywiście SebaE - masz rację, ale akurat znam mniej więcej parownik Krzysia i wygląda całkiem przyzwoicie z zewnątrz. Ja stawiam na wymianę membran.
  
 
Cytat:
2005-04-27 06:54:27, Solltys pisze:
Oczywiście SebaE - masz rację, ale akurat znam mniej więcej parownik Krzysia i wygląda całkiem przyzwoicie z zewnątrz. Ja stawiam na wymianę membran.


Jesli tylko się da to jak najbardziej regenerować, koszt dużo mniejszy
  
 
witam
jestem posiadaczem Astry 1,6 8V i mam dokładnie taki sam problem, objawy są takie iż czasami silnik zachowuje się tak jakby brakowało gazu w butli mimo że gazu jest sporo, po chwilowym przełaczeniu na bene wszystko wraca do normy, moze ktos doradzi co moze byc przyczyna tekiego zachowania silnika zaznaczam ze przejechałem na tej instalacji jakies 10tyś
  
 
a może to coś będzie z elektrozaworem?

ile parownik ma nabitych kkm?

pozdrawiam
  
 
pisze ze 10 tysiecy przeca... u mnie tez jest ten sam problem. I to tez chyba wina membran. Ile takie wytrzymuja?? moje maja cos ok 60kkm...
  
 
60kkm w polskich warunkach to już dostały swoje
  
 
Ale widzicie ze nie ma roznicy w przejechanych kilometrach, a objaw ten sam. Ja raczej stawiam na elektrozawór
  
 
problem rozwiązany poprzez wymianę membran parownika
  
 
sie Krzysiu rozpisał - patrzeć i uczyć się - Opis wymiany membran