125 MC-więcej fotek

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
To jest krótka historia 125 MC nad którym ostatnio pracowałem :


























A to część kolejki:

  
 
Zajebista robota , świetny nic tylko pogratulowac efektu (poprawic troszke przód i bedzie malina)
PS. jakie plany co do reszty kolejkowiczów ?
  
 
wyszedł ładnie,ostatnio mc jest tyle że bedzie więcej niz zwykłych klasyków
te 131 co tam stoją to magazyn części czy do odrestaurowania?
  
 
Dzięki za dobre słowa . 131-ki są do odrestaurowania
  
 
ten podrobiony klasyk był z Bytomia
  
 
Narobiłeś się. Ale warto było.Pikny!
  
 
Ładne wozidełka-szczególnie ten klasyk

Mam jedno spostrzezenie-ta przednia maska to tak na chwile? bo jak nie,to moim zdaniem powinienes zrobic tez czarną klapę bagażnika
chyba ze szykuje sie kolejna rajdówka

pzdr dla właściciela,piękny kolor i fiat na którym ten kolor lezy
  
 
Po 1: to nie jest podrobiony klasyk tylko to był skundlony klasyk (rocznik 74) i go spowrotem na klasyka przerabiałem
Po 2: czarnej klapy bagażnika nie będzie-to ma być kolejna replika MC - w przyszłym tygodniu powinienem już mieć robione specjalnie na zamówienie naklejki "z epoki"
  
 
Fiacik śysunia
  
 
Fajny, tylko szkoda, ze ma mr-owski pas tylny.
  
 
Cytat:
2005-04-23 22:16:25, Nabauab pisze:
Fajny, tylko szkoda, ze ma mr-owski pas tylny.


zgadzam się z przedmówcą, poza tym dolny przedni pas też jest z MRa... no i pewnie dlatego brakuje boomerangu .
  
 
Boomerangu nie było już przy atrapie niestety Gdyby był to już ja bym go tam dopasował
  
 
Podobna przeróbka czeka mojego kundelka.
  
 
eee ale to nie to co oryginalne blachy z klasyka
tylny pas by nie pasowal do klapy od klasyka - w klasyku nie jest prosty u gory
brak bocznych migaczy...
wogole masa szpachlexu :|
  
 
co Wy tak narzekacie przecież on nie jest robiony na zabytek, nakład pracy sie liczy i efekt końcowy - moim zdaniem wyszedł super
  
 
Cytat:
2005-04-23 22:40:29, jacek_s125 pisze:
zgadzam się z przedmówcą, poza tym dolny przedni pas też jest z MRa... no i pewnie dlatego brakuje boomerangu .


A właśnie wstyd przyznac, ale nie łapie się w tych pasach. Na razie rozróżniam trzy rodzaje, klasykowy miał chyba weższe otworki, był jeszcze taki bez otworów na srodku, i ten na fotkach nie wiem czy nie mieszam

A co do Fiata, fajnie wygląda równiez przed remontem, kojarzy mi się pomijajac zderzaki z zajebiście rzadką przejsciową wersją mr-a juz z nowym przodem i tyłem, ale klasykowym wywietrznikiem, która bardzo mi się podoba.


[ wiadomość edytowana przez: Nabauab dnia 2005-04-24 01:58:30 ]
  
 
Cytat:
2005-04-24 01:53:41, Nabauab pisze:
A właśnie wstyd przyznac, ale nie łapie się w tych pasach. Na razie rozróżniam trzy rodzaje, klasykowy miał chyba weższe otworki, był jeszcze taki bez otworów na srodku, i ten na fotkach nie wiem czy nie mieszam


w klasykach i bardzo wczesnych MRach pas miał albo tylko otworki na klaksony, albo klksony + wąskie wlociki na całej szerokości. Od czego to zależało nie wiem,może od silnika, 1300 bez wlotów a 1500 z
A potem był ten ze zdjęcia z dużymi dziurami.
  
 
jakby ktos mial pas z bardzo wczesnego MRa to bardzo chetnie kupie, tak samo jak zdrowe prawe przednie drzwi od MRa
  
 
Cytat:
wogole masa szpachlexu :|



Chyba Was zaskoczę ale na ten samochód poszły 2 puszki szpachli po 500 g (1 z włóknem i 1 uniwersalnej). Nie muszę chyba dodawać, że przynajmniej 30% z tego poszło w powietrze przy szlifowaniu Także fiacior dużo nie przytył
  
 
ladnie wyszlo