Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2006-09-07 12:52:33 Przyszła pora i na moje auto ![]() Samochód który prezentuję to Polonez z silnikiem o pojemności 1,6 litra zasilany wtryskiem jednopunktowym abimex,z hamulcami lukasa co w maju roku 1996 kiedy to był odbierany, było "obowiązującym standardem" ![]() Auto od początku w rodzinie,ja objełem w posiadanie bodajże po dwóch latach użytkowania przez "osoby postronne" ![]() Wybierany był przez mojego ojca,który miał szczęśliwą rękę do samochodów (co sprawdziło się podczas eksploatacji wielu modeli),został odebrany w Gdyni z ul. Kontenerowej,gdzie ówcześnie był skład fabryczny samochodów FSO.Posiadam do niego oryginalną instrukcję,książkę gwarancyjną,wszelakie faktury i rachunki za montaż radia,alarmu,znakowanie,konserwacje itp. Kupiłem go z przebiegiem około 30 tysięcy,za około połowę wartości giełdowej-przecież nie będziemy zdzierać z siebie w rodzinie ![]() ![]() Ponieważ przesiadłem się z malucha,poldek wydawał mi się szczytem wypasu i nie planowałem żadnych modyfikacji;wyjątkiem była instalacja LPG firmy Lovato założona w 2001 roku przy przebiegu około 100 tysięcy-popełniłem związek małżeński i już na PB nie było mnie stać ![]() I tak jeździłem,jeździłem i powoli myślałem o zmianie auta i byłem już o krok... Przełomowym momentem była instalacja internetu.Przyszło mi do głowy,żeby poszukać w sieci jakiegoś klubu zrzeszającego posiadaczy FSO-miałem szczęście bo wyszukiwarka trafiła za pierwszym razem FSOAUTOKLUB ![]() ![]() Samochód od początku pełni zaszczytną służbę w Poczcie Polskiej i przez to zyskał miano furgonu.Obecnie z przebiegiem dobija do 230 tyś. i sprawuje się naprawdę nienajgorzej-podejrzewam że mało które samochody wytrzymało by to moje służbowe jeżdżenie.Poza kilkakrotnym zerwaniem paska nie mam do niego zastrzeżeń ![]() ![]() W czasie eksploatacji tego wozu zaszła konieczność małego ruskiego czy też szwedzkiego remontu-panewki zagłuszały radio ![]() Jeżeli chodzi o lakier to w "zasadzie jest pierwszy" ![]() Obecnie prezentuje się tak: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Póki nie znałem ludzi z klubu wyposażenie seryjne w zupełności mi starczało ![]() Dodatkowe oświetlenie np w podsufitce,schowku, na drzwiach,w bagażniku;uruchomiłem wszystkie kontrolki,doszły elektryczne szyby,elektryczne lusterka,podgrzewane siedzenia,centralny zamek,hak z kontrolką podłaczenia przyczepy i masa innych pierdół typu dodatkowe półki,wakuometr,termometr wewn/zewn,osłona ręcznego z plusa z rozdzielnią prądu itp oraz wspomaganie JKC założone w ASO Leźno ![]() Wskutek wspólnych klubowych wyjazdów zaszła też konieczność zakupu środków łaczności-wybór padła na Alana 100+ wraz z anteną "magnesówką" Hustlera 100 cm. Co do systemu audio to gra niedrogie radyjko,które ma tę zaletę że czyta pliki MP3 wraz z głośniczkami które wymieniłem z seryjnych na nieco lepsze-dźwięk jest przyjemny. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Niestety dopieszczenia wymaga komora silnika,gdzie mówiąc krótko po prostu jest syf;kiedyś się za to zabiorę ![]() ![]() To miejsce juniora ![]() A to małe urozmaicenie w czasie przerw śniadaniowych ![]() ![]() TV wchodzi w skład systemu audio ![]() |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2006-09-07 13:01:25 |
![]() berek33 Miłośnik FSO Poldi 1.6 GLE+LPG Świdnica i Wrocław | 2006-09-07 13:07:50 jak na 230kkm to wyglad idealny , mozesz licznik spokojnie cofnąć o 100kkm ![]() ![]() |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2006-09-07 13:23:10 Auto zostaje na razie u mnie,przynajmniej w najbliższej przyszłości nie zamierzam sie go pozbywać ![]() Felgi pomalowane srebrną farbą w spraju do felg-trzy warstwy i nic więcej,żadnego klaru-trzyna drugi czy trzeci rok,również uzytkowane zimą-wykonanie made by Łazik (mnie łapy się tręsą ![]() |
![]() berek33 Miłośnik FSO Poldi 1.6 GLE+LPG Świdnica i Wrocław | 2006-09-07 14:29:31 o qr... mnooooooooooostfo urzadzen .. biedny akku ...
danielewicz . palisz red`y mentolowe ??? BLLLLLEEEEEEEEEEEEE ![]() |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2006-09-07 18:32:53 Światełka na drzwiach pochodzą-dolne z jakiegoś DU chyba Lanosa,zakupione w Zomisie,czerwone skrajne z DF/Poloneza zanabyte na szrocie-mają wstawione w środek po 3 diody.
Co do kontrolek-nie wszystkie mają swój odpowiednik w rzeczywistości np kontrolka od świec żarowych oznajmia nam że są zapalone światła do jazdy dziennej a np symbol chłodnicy z wiatraczkiem sygnalizuje pracę wentylatora chłodnicy,który zresztą ma dodatkowy manualny włacznik.Jeżeli chodzi o kontrolkę pasów,więcej mógłby powiedzieć Łazik który jest autorem większości pomysłów np kontrolką niskiego płynu w spryskiwaczu steruje taki sam włacznik który pokazuje niski poziom płynu hamulcowego.Generalnie cała ta strona (kontrolki z prawej) są sterowane masą-plus jest, wystarczy zapodać minus który je bedzie włączał.I tak jest w przypadku takich pasów właśnie-do automatu zapięcia idzie tylko jeden przewód-masowy. |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2006-09-19 20:31:15 |
![]() Janisz1990 Miłośnik FSO W-wa | 2006-09-19 21:09:15 Gratuluję zakupu ![]() ![]() Ma ktos tanio, proste i do pomalowania, na zbyciu? ![]() |
![]() jurek_j Miłośnik FSO PF 125p/PN Caro Nowiny Wielkie | 2006-09-19 21:20:51 Autko bardzo ładne, ale przy tych alu felgach trzeba by było zapodać opony o mniejszym profilu bo wyglądają jak by były malutkie ![]() |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2006-09-21 21:18:59
Pierwsze dwa usprawnienia są już dawno zamontowane ![]() Co do wskaźnika sondy lambda nie odczuwam potrzeby,co nie znaczyże nie będzie założona ![]()
Jurek te felgi to 13-tki i opony takie jak w serii,nizszy profil "nie wchodzi w grę". |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2006-10-16 21:20:23 |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2006-10-17 18:57:20 |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2006-11-01 17:04:18 |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2006-11-01 19:39:59 Jakoś nie dojrzałem - czym wycięliście resztę dziury? |