| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
-SerU- F&F Sympatyk Fiat 131 Wroclaw/Maidstone | 2005-05-23 13:59:06 Jak mu ciachniesz dach to się złamie i skręci w śmigło. Musisz wzmocnić podłogę i najlepiej zaspawać tylną parę drzwi (w przypadku kanta/poloneza). Pałąk nad pasażerami ma na celu przede wszystkim chronić ich głowy w razie wywrotki samochodu.
Poza tym nawet jak już to zrobisz, to zastanów się ile będziesz miał latania żeby to cudo zarejestrować. [ wiadomość edytowana przez: -SerU- dnia 2005-05-23 14:00:46 ] |
qrdesz Sanok | 2005-05-23 14:20:26 chyba najgorzej będzie z przeglądem
ile taki będzie kosztować??
bo ja słyszałem że cos koło 400 PLNów |
CarvMachine F&F Sympatyk FSO 1500 125p (c) Sosnowiec | 2005-05-23 14:22:31 Nikt tego niezarejestruje, |
-SerU- F&F Sympatyk Fiat 131 Wroclaw/Maidstone | 2005-05-23 14:33:21
Nie mów hop...
![]() |
qrdesz Sanok | 2005-05-23 20:07:08 aha,
Seru! ty jestes włascicielem tego fiata? czy może znasz jego właściciela? o wiesz jak tam jest podłoga wzmacniana, albo czy wogóle jest? respekt dla tego fiacika |
-SerU- F&F Sympatyk Fiat 131 Wroclaw/Maidstone | 2005-05-23 21:45:49 Ten Fiacior nie jest mój. Na forum FSO-AK w wyszukiwarce po wpisaniu cabrio i zaznaczeniu wszystkich postów wyskoczą Ci 2 albo 3 tematy o tym samochodzie. |
Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2005-05-24 01:44:26 Tam chyba są dwie szyny tramwajowe na podłużnicach posadzone
BTW - Kant nawet z dachem do sztywnych nie należy - spróbuj najechać jednym kołem na jakiś wysoki krawężnik/małą górke czy cuś i zobacz jak sie beda otwierać i zamykac drzwi i klapy
[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2005-05-24 01:46:26 ] |