"testowaliscie" swoje auta jesli chodzi o

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
predkosc maxymalna na kazdym biegu??
W u mnie przy 1.4 (71KM) wyglada nastepujaco
LPG :
1- do 43
2- do 81
3 do 126
4 do 169
5 ~ 167 ( w kazdym razie jak wlaczylem z 4 na 5 to mi delikatnie zwolnil )

Na PB za bardzo nie wiem jedynie do 3 probowalem (zal kasy na PB)

1 - 40
2- 65
3 -99

Wiem ze na PB duzo gorzej - moze przez to ze ostatni raz na PB jechalem w grudniu jak jechalem zamontowac Gaz :> i sie ciut zamulil.
  
 
no jak na 1,4 to raczej norma, choć ja tam wole nie zapinać swojego tak na biegach to jush żyłowanie a wtedy lubi chlipnąc, i wogóle żal silnika
  
 
Nigdy tak nie testowałem... jak go ciągnę, to po coś innego i wtedy to już tylko obrotomoerz się liczy
  
 
Cytat:
2005-05-21 20:36:58, sivy19wlkp pisze:
predkosc maxymalna na kazdym biegu?? W u mnie przy 1.4 (71KM) wyglada nastepujaco LPG : 1- do 43 2- do 81 3 do 126 4 do 169 5 ~ 167 ( w kazdym razie jak wlaczylem z 4 na 5 to mi delikatnie zwolnil ) Na PB za bardzo nie wiem jedynie do 3 probowalem (zal kasy na PB) 1 - 40 2- 65 3 -99 Wiem ze na PB duzo gorzej - moze przez to ze ostatni raz na PB jechalem w grudniu jak jechalem zamontowac Gaz :> i sie ciut zamulil.



Ty bys jechal na BP na II biegu a ja na gazidle na jedynce Cie wyprzedze (1,6 EFI)
  
 
ja jedno co wiem dobrze to 150km/h na III
  
 
dla mnie powyzej 5000 obr to morderstwo az serce boli
  
 
Cytat:
2005-05-21 20:36:58, sivy19wlkp pisze:
predkosc maxymalna na kazdym biegu?? W u mnie przy 1.4 (71KM) wyglada nastepujaco LPG : 1- do 43 2- do 81 3 do 126 4 do 169 5 ~ 167 ( w kazdym razie jak wlaczylem z 4 na 5 to mi delikatnie zwolnil ) Na PB za bardzo nie wiem jedynie do 3 probowalem (zal kasy na PB) 1 - 40 2- 65 3 -99 Wiem ze na PB duzo gorzej - moze przez to ze ostatni raz na PB jechalem w grudniu jak jechalem zamontowac Gaz :> i sie ciut zamulil.



... ja tylko na II sprawdzałem ..... przy 100km/h odciana ... .....
  
 
Ale hardcore
  
 
Cytat:
2005-05-22 04:29:19, WilK pisze:
Ale hardcore


  
 
widzeze temat o zarzynaniu silniczków,
ja tam powyzej 4 tysiecy niekrece,nawet jak sie na lotniskiu "ścigałem" to ledwo 4 tys przekroczyłem
  
 
no mój w pewnym momencie strasznie zapi....ł...
I-ni pamiętam
II-około 105
III-udało mi się 155 !!!
IV -coś trochę ponad 200
V -220
ale to wszystko było dawno i już nie prawda. wiem że niektóre prędkości aż nierealne dla tego silnika ale tak było...
  
 
Cytat:
2005-05-22 00:38:14, Mariusz83 pisze:
dla mnie powyzej 5000 obr to morderstwo az serce boli



Mnie zaczyna boleć przy 6 ptysiach
  
 
... nio .. .ja tesh siem staram więcej niż do 6 ptysi nie goonić ... ....
  
 
Cytat:
2005-05-22 10:34:11, escortdriver pisze:
widzeze temat o zarzynaniu silniczków, ja tam powyzej 4 tysiecy niekrece,nawet jak sie na lotniskiu "ścigałem" to ledwo 4 tys przekroczyłem


Tzn jechales rekreacyjnie
  
 
Vince czym ty tak jechales ?1,6 cvh?? Ale musiales miec odciecie rozlaczone ,albo na lpg bo na IV jest to nie mozliwe - odcina przy niecalych 190.