MotoNews.pl
  

Pomocy bo chcieli mnie oszukać

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pomocy beemkowicze chcieli mi wcisnac td a prawie zaplacilem za tds w ostatniej chwili w dokumentach sie doczytalem ze to byl td.Prosze pomóżcie laikowi na pierwsz rzut oka rozpoznac roznice pomiedzy tds a td. Bo ja jak patrze pod maske nie widze rożnicy - prosze pomóżcie najlepiej na tomcyk2@wp.pl Bede dozgonnie wdzieczny prosze o pomoc bo musze lada dzien cos takiego ku[pic a chodzi o bmw 525 tds z roku 1992-1995 czekam teraz na forum
  
 
wizualnie po samym silniki to chyba ciezko poznac, przynajmniej mi. w dokumentach zawsze podana jest moc td 116KM tds 143KM
a jak masz dostep do internetu to mozesz sprawdzic po numerze VIN http://www.realoem.com/bmw/select.do wpiszesz tam 7 ostatnich znakow z tego numeru klikniesz search i bedzie jasne jaki silnik powinien byc w danym samochodzie


fotka tds1:



fotka tds2:




fotka td:




jak widac w tds jest roznie z tymi rurami raz tak samo jak w td a raz inaczej

[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2005-08-25 22:16:16 ]
  
 
Ale mi raczej chodzi o rożnice - tzn. zdjecia tego czym sie roznią, bo ponoc tds ma intercooler - gdzie to jest jak to zobaczyc , wewntualnie dotknąć przeciez to napewno jakos da sie sprawdzic- bo sytuacja byla taka ze kole wciskał mi ze to jest tds a ja wziłałem dowod bylo td wzialem brief td koni 116 itd itp - chce wiedziec jak majac otwarta maske sprawdzic czy to td czy tds pomocy pilne
  
 
Witam
Intercooler widoczny jest od przodu maski gdy patrzysz na grill...
Pozdrawiam
  
 
Tu masz zdjęcie TD

  
 
chłopaki weźciemi jak dziecku zróbcie w paincie albo nie wiem czym na tych zdjeciach co sa pod spodem tej odpowiedzi strzałke na intercooler bede wdzieczny bo nie widze roznicy z gory dzieki i prosze o wyrozumialosc bo dzisiaj mi nerwy ten koles zepsuł- tym bardziej ze sie najarałem na ta bmk- zruzumcie
  
 
chłopaki przyslijcie mi na mail tomcyk2@wp.pl jakies zdjcia z widokiem na grill ale tak zeby było widac intercooler - tzn zeby jednoznacznie rozpoznac ze to jest tds a nie td- albo dajcie na forum - bo widze ze ciezko o fachowca ktory wytłumaczy dokladnie jak dziecku o co chodzi i gdzie to siedzi , aha i gdzie sa numery silnika w tds dzieki pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-08-25 23:47:22, tomcyk2 pisze:
chłopaki przyslijcie mi na mail tomcyk2@wp.pl jakies zdjcia z widokiem na grill ale tak zeby było widac intercooler - tzn zeby jednoznacznie rozpoznac ze to jest tds a nie td- albo dajcie na forum - bo widze ze ciezko o fachowca ktory wytłumaczy dokladnie jak dziecku o co chodzi i gdzie to siedzi , aha i gdzie sa numery silnika w tds dzieki pozdrawiam




a moze jeszcze ci tds ladne poszukac i pod dom nim podjechac??

poszukaj se fotke na allegro tak jak ja to zrobilem to zobaczysz sam
  
 
No i jestem na forum i dalej nic nie wiem- a czy jest to mozliwe ze jak wychodzi z cylindrow te 6 rurek i łączy sie w to żelazne pudło i za nim wychodzi rura i zauwazylem ze w td jest tam male urzadzenie tylko na rurze a w tds jest urzadzenie i ono jest nawet na głowicy- pomocy!!!!!!
  
 
Facet, jak jesteś totalna noga w temacie to bierz na kupno mechanika i zaglądaj w dowód. Bo nawet jak będzie to TDS to sprzedawca wetknie Ci pewnie ostatniego wraka. To wszystko.
  
 
Cytat:
2005-08-26 18:00:44, biem pisze:
Facet, jak jesteś totalna noga w temacie to bierz na kupno mechanika i zaglądaj w dowód. Bo nawet jak będzie to TDS to sprzedawca wetknie Ci pewnie ostatniego wraka. To wszystko.



No myślałem ze ja jestem noga. Weź mechanika na zakup to koszt ok 200 - 500 zeta (poto aby tylko zajrzał jej w dupe bo jak sam kupisz to moze być wypierdziane strasznie a co fachowe oko to fachowe wiec na ten zabieg nie żałuj kasy)
  
 
W noramlnum TD przewody od filtra powietrza prowadzą do turbiny, a następnie do kolektora dolotowego.

W TDS-ach czyli tych z intercoolerem biegną od filtra powietrza do turbiny, następnie do intercoolera ( cłodnicy powietrza doładowującego) i do kolektora dolotowego
  
 
Cytat:
2005-08-26 22:16:04, Dexter528i pisze:
W noramlnum TD przewody od filtra powietrza prowadzą do turbiny, a następnie do kolektora dolotowego. W TDS-ach czyli tych z intercoolerem biegną od filtra powietrza do turbiny, następnie do intercoolera ( cłodnicy powietrza doładowującego) i do kolektora dolotowego



Dexter528i -> Twoj opis jest naprawde dobry Dlatych ktorzy choc troche wiedza z czym sie je (nawet ja moglbym rozpoznac te silniki) ale mysle ze tomcyk moze miec problemy z poznaniem kolektora dolotowego filtra powietrza i turbiny
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-08-26 22:21:04, MohSETH pisze:
Dexter528i -> Twoj opis jest naprawde dobry Dlatych ktorzy choc troche wiedza z czym sie je (nawet ja moglbym rozpoznac te silniki) ale mysle ze tomcyk moze miec problemy z poznaniem kolektora dolotowego filtra powietrza i turbiny Pozdrawiam



Ja już prościej nie potrafie

Pozdrawiam
  
 
w dowodzie może być napisane td, a pod maską tds, tak piszą w niemieckich brifach, ja swojego tds z 96 roku sprowadziłem niedawno i w dowodzie mam td
  
 
Cytat:
2005-08-26 19:38:57, Wielebny pisze:
No myślałem ze ja jestem noga. Weź mechanika na zakup to koszt ok 200 - 500 zeta (poto aby tylko zajrzał jej w dupe bo jak sam kupisz to moze być wypierdziane strasznie a co fachowe oko to fachowe wiec na ten zabieg nie żałuj kasy)



łooo dobra cenato moze niech weźnmie znajomego mechanika
  
 
Cytat:
2005-08-27 02:30:17, mibhell pisze:
łooo dobra cenato moze niech weźnmie znajomego mechanika



No dobra a co ma zrobić ak nie ma znajomego mechanika ??
  
 
Cytat:
No dobra a co ma zrobić ak nie ma znajomego mechanika ??


Zawsze się znajdzie dobry kumpel, dziadek, wujek albo znajomy. A podstawą jest kupowanie samochodu z kimś kto się zna. Sam kiedyś u znajomego mechanika płaciłem 10-20zł za sprawdzenie samochodu, musiałem tylko do niego do warsztatu podjechać.
  
 
Jak ja chciałem kupić Forda Probe II i tzeba było sie po niego kawałek pzrejechać to facet mechanik krzyknoł mi za oględziny 200 (ale ja miałem go tam jeszcze zawieźć).