MotoNews.pl
  

Siłowniki z tylnej do przedniej klapy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
właśnie dziś, bez wcześniejszej przymiarki oryginalnych, kupiłem za 40zł na szrocie siłowniki od tylnej klapy essiego w celu założenia na przód tak jak to ma kolega micab,

jakież było moje zdziwienie jak sie okazało, że niestety nie pasują tak łatwo, są za grube i za długie, aby je zamontować w tych rantach w które się zagłębia maska, można by sie pokusić o inny sposób montażu, ale siłowniki są chyba za twarde i przy próbie zamykania maska by się zgięła w miejscach poodporu, chyba żeby do maski przytwierdzić je bliżej przodu a do błotników bliżej zawiasów,

czy ktoś się bawił w takie przeróbki za pomocą seryjnych siłowników a nie gotowego kit'a?
  
 
A nie łatwiej kupić siłowniki przeznaczone do mask??? Albo uniwersalne albo np. od Audi A3 lub bmw e36
  
 
takie mi sie akurat nasunęły włąśnie na szrocie rozebrali rozbitą mk5 jak pisałem nie przymierzyłem moich oryginalnych i takie są tego skutki
  
 
nie podejdzie bo zobacz pod jakim katem otwiera sie maska a pod jakim bagaznik. silownik bedzie po prostu za dlugi.
widzialem tez jak ktos spasowal jakis krotszy silownik. ale byla to straszna rzezba
  
 
ciężka sprawa...tak jak mazzi napisał straszna rzeźba by była bo przymierzałem siłowniki jakieś uniwewrsalne i tez nie bardzo pasowały...ciężko przypasować żeby było dobrze..
  
 
wiem ze do mk4 do podnoszenia maski pasuje silownik bez wiekszych przerobek od fiesty z 88 roku i wystaarczy tylko jeden