SPRZEDAM SILNIK A GR DO MALUCHA, NOWY !!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jest to silnik swierzo po dotarciu składany przez specjaliste od majluchów. Ma przejechane moze z 20 KM OS. Silnik jest wywazony. składany na nowych czesciach. Tłoki z cilndrami stan IDEALNY !! wałek 385 , odciązone i polerowane korbowody , włoska głowica ( bambino , kwadratowa ) planowana 3mm przerobiona , polerowane kanały , bezstukowe , sprezyny zaworowe z ritmo abartha. przestawiony rozrzad , gaznik z T2. wydech robiony pod ten silnik. Silnik z moliwoscia sprawdzenia. Silnik nigdy nie jezdzony w zadnych KJS itp. Stan naprawde idealny az szkoda sprzedawac ale zamieniam teraz fure na VW wiec szkoda aby sie zmarnował. Mozliwosc zamiany za silnik do MK1 GTi . Jesli sa jakies pytania to prosze pisac na gg - 854382 albo dzwonic 509311410. Nie odpisuje na forum.
  
 
A grupa na walku 385
  
 
Cytat:
2005-05-18 21:59:19, rally85 pisze:
Ma przejechane moze z 20 KM OS. Silnik nigdy nie jezdzony w zadnych KJS itp.


cos sprzeczne informacje
  
 
20 KM OS tzn nie tak jak sie jezdzi po miescie po złorzeniub takiego silnika i wpakowaniu tyle kasy nie znalazla by sie osoba aby nie sprawdzila co on potrafi ?
  
 
na wałku 385 jezdzi duzo rajdowek . A silnik tak przerobiony przeciez nie nazwe N gr
  
 
Cena?
  
 
ponoc od 500 w gore
  
 
Niezle musie zapiedalac skoro tylko 3mm z glowicy zdiete
  
 
jakbys go rozkrecil co ci sie bardziej oplaci i szybciej sprzedarz to bym sie naa ten gaznik ustawial.
  
 
Cytat:
2005-05-19 22:55:48, Potter_RC pisze:
Niezle musie zapiedalac skoro tylko 3mm z glowicy zdiete



nie głowica sie tylko liczy.
Cena 500 zl w gore nie, tylko 500 do negocjacji. Jak ktos ma jakies watpliwosci prosze sprawdzic ceny np wałek czy głowicy ktora jest praktycznie niedostepna + wywazenie i robocizna. Sam olej castrol RS ktory dodaje kosztuje ok 200 zl. Wiec jak ktos ma jakiekolwiek pojecie to wie ze cena 500 zl to naprawde mało
  
 
maskekk mam kilka takich gazników, wiec moge sprzedac ktorys.
  
 
To ja przeciez nie mowie ze duzo... tylko sie zastanawiam na ile wydlubana jest ta "A" grupa ... wiem ze nie tylko glowica... ale i tak jak na moj gust to "troszke" malo zdieta... mierzyles ile to ma KM?
  
 
Wszytko co ma cokolwiek zmienione moze zaliczac sie juz do A, nawet jak wsadzisz wlot na maske i chcesz jechac w PZM musisz zapisac sie w A... ale nie wazne. Co do silnika , jesli wszytko jest w nim zmienione i ulepszone na tyle co sie da to nie napisze seryjny silnik a A gr napisalem tylko dlatego aby sie nie rozpisywac w tamacie, Nie liczy sie moc ale to jak sie kreci i jak odchodzi a to naprawde robi konkretnie. KJS to nie tuning na pokaz ani aby pokazywac wykresy znajomym , tylko aby wygrywac...
  
 
Cytat:
2005-05-20 00:09:14, rally85 pisze:
maskekk mam kilka takich gazników, wiec moge sprzedac ktorys.


witam a ile bys chcial za taki gaznicvzek i jaki on jest...
  
 
Cytat:
2005-05-18 22:47:39, bart322 pisze:
A grupa na walku 385



czytałeś regulamin A- grupy..?
tam nie ma wymienionych typowych przeróbek, któe należy
wykonac, sa tylko małe ograniczenia/..

nawet jeżeli bedziesz mial głowice -1,5mm i wałek np 114, to tez masz A-gr
  
 
gazniki te montowali w VW T2 i garbusach. cena 50 zl ?