Zasłona dymna

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Co za los marny, rano odpalam, z pewną nieśmiałością zbiera się na wyższe obroty ,praca jakby nierówna. No i jest ... niebieski dym za mną jak za jakimś T-34 albo T-54. Przy ruszaniu ze świateł to aż wstyd, dymu tyle jak za 20 letnią Skodą. Cztery miesiące temu robiony był remont głowicy-uszczelka i planowanie głowicy, uszczelniacze zaworów, śruby. Mam zagwozdtkę co tym razem- padł uszczeniacz zaworu czy pierścien tłoka
  
 
A dlaczego uszczelka byla zmieniana? Przegrzales czy tak sama z siebie padla?
  
 
Cytat:
2005-05-31 08:56:28, soop pisze:
A dlaczego uszczelka byla zmieniana? Przegrzales czy tak sama z siebie padla?


Padł wtryskiwacz, silnik pracował nierówno /bez jednego cylindra/z połączenia bloku i głowicy leciał olej choć w ilościach do przetrzymania. Ogólnie zła djagnoza stąd remont góry silnika a po złożeniu olśnienie i wymiana wtryskiwacza. Teraz mam suchy silnik.
  
 
Już nie dymi. Padł drugi wtryskiwacz, silnik pracował nie równo ponieważ jeden cylinder był zalewany w sposób ciągły benzyną i wspomagany gazem. Nadmiar benzyny wypłukiwał z gładzi cylindra film olejowy nie było sprężania i był wyrzucany do wydechu gdzie dopalał się dając takie dymne efekty. Sprawdzałem ciśnienie na wszystkich cylindrach i na tym z zaciętym wtryskiwaczem było o połoweniższe. Po odłączeniu pompy paliwa /elektrycznie/ objawy ustąpiły -brak dymienia równa praca. Czeka mnie zakup wryskiwacza, znalazłem telefonicznie za 185 zł. Ale nasuwa się pytanie dlaczego padają wtryskiwacze /styczeń,maj/ przebieg 130kkm. Podejrzewam regulator ciśnienia paliwa, który od grudnia po zmianie filtr paliwa chyba trzyma zbyt wysokie ciśnienie czego efektem jest wyjąca pompa paliwa.Pompa pracujaca na swobodny wypływ do butelki pracuje niemal bezgośnie. pewnie przydzie zmienić ten regulator i tu kolene 150 zł A tu przedemną rata ubezpieczenia w czerwcu
  
 
No to nie jest tak tragicznie ja jak golfa kupiłem tez miał zasłonę dymna przy przegazówce,na wolnych obrotach nie było widać dymu z tłumika ale zapach spalin przypominał palony olej , golf niby taki nie do zajeżdżenia a sie okazało ze pierścienie do wymiany(koszt części z robocizną w tym plan głowicy 1300zł)