| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
edis4 Escort 1,4 MKV Warszawa | 2005-05-25 12:11:40 (1,4 CVH Escort '91)
Witam! Czy zna ktoś chirurga od układów wtryskowych fordowskich w Warszawie? Ci u których byłem niewiele zrobili i rozkładają ręce. W tej chwili jest prawie dobrze. Szukam kogoś kto rzeczywiście zna się na tego typu (prostych - monowtrysk) układach i ustwi całość optymalnie. W tej chwili borykam się: - ze spadkiem mocy po nagrzaniu silnika - pojawianiem się lekkiego falowania obrotów przy nagrzanym silniku w zakresie 700 - 1000rpm i tendencjami do gaśnięcia przy ruszaniu na półsprzęgle np. w korkach Zrobione do tej pory: - standard - czyli świece, przewody, filtry, cewka - czujnik położenia przepustnicy - nowy - silniczek krokowy - OK - membrana ciśnieniowa - nowa - MAP Sensor & Lambda - OK - wałek rozrządu, popychacze etc. POMOCY!!!! EDIS4 |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-05-25 15:58:41 Prawdopodobnie wariuje czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Ale komputer powinien to wykazać. |
edis4 Escort 1,4 MKV Warszawa | 2005-05-25 17:09:25
Który? - ten w kolektorze dolotowym??? |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-05-26 05:11:00
Exactly. A mieszkać powinien w obudowie termostatu. |
edis4 Escort 1,4 MKV Warszawa | 2005-05-26 10:03:26 Panowie! dziękuję za wskazówki Sprawdzę więc tego mieszkańca...oby to on tylko mieszał!
Pozdrawiam Edis4 |