V6 do Escorta.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Widzieliście może Esiego z silnikie V6. Fajny byłby taki motorek lecz nawet w necie nie widziałem takiej przeróbki. Szłoby wstawić coś takiego do Esinki MK5 Może któryś z kolegów trafiłw necie na jakiś ślad?
  
 
Pewnie sie da jakos jak w mundiego seria w chodzi to czemu nie w essiego
  
 
gadaj z mejsonem - on mial pewne plany
  
 
no, a skończyło sie na kupieniu vectry V6 ale pewnie przyczyniło sie do tego to, że rozbił śliwke i nie było co składać
  
 
Bez bardzo poważnych przeróbek (ingerencja w konstrukcję autka - przeróbka podłużnic) nie da się tego zrobić, za mało miejsca.
Z tego powodu jest to przeróbka bardzo rzadko spotykana (chyba raz tylko się natknąłem na jakiejś angielskiej stronce na takowego).
Najpopularniejsze jest wstawienie silnika od RS'a (2.0 16V 150KM) - można rozwiercic go do pojemności 2,3 litra, albo zastosować oryginalny silnik 2,3 16V od Scorpio lub Galaxy, z tym że ten ma fabrycznie 147 kucuków, ale za to potencjał do dalszych przeróbek jest większy.
  
 
MAG, a z tym silniczniem od Scorpiaka dużo przeróbek. Byłaby to fajna sprawa mieć taki motorek.
  
 
A widzieliście Cosworty które mają -bagatela- ponad 600 kucyków . Toż to siok.
  
 
Cytat:
MAG, a z tym silniczniem od Scorpiaka dużo przeróbek. Byłaby to fajna sprawa mieć taki motorek.


Troszkę więcej niż z wstawieniem silnika od RS'a.
Oprócz samego silnika potrzeba są jeszcze: kompletna wiązka silnikowa, skrzynia biegów MTX75, przeguby i półośki, kolektory dolotowe i wydechowe. Trzeba dorobić mocowania (łapy) silnika, no i na koniec zgrać elektronikę.

Łatwo napisać, ale trudniej to wszystko zrobić - choć nie jest to niewykonalne. Na niemieckiej stronce (www.escort-forum.de) są co najmniej 3 takie escorciki.
  
 
Łatwiej sprzedać auto i kupić RS'a
  
 
Cytat:
2004-11-23 17:58:22, artecki pisze:
Łatwiej sprzedać auto i kupić RS'a



No tak tylko, że RS-y robili tylko 3d, a w kombiakach i 5d nie robili
  
 
Jestem tu nowy co prawda nie mam takiego problemu jak kolega i mam jeszcze autko ale też zamierzam wymienić silnik z tym że skala mniejsza mam 1.3 / 93 a chcę wsadzić 1.6 / 89 pełen wtrysk z tym że bez wtrysku (po co mi problem z całą tą kablologią , nawiasem (został mi komputer i troszkę kolektorów , wtryskiwaczy) a mój problem polega na tym czy sprzęgło w 1.6 razem z dociskiem będzie pasowac do 1.3 czy przekładać od 1.3??
nie wiem czy wyrażam sięjasno ale mam nadzieję ze mnie zrozumiecie....
  
 
odkopałem topic, mam prospekt w którym mam napisane o mk7 w rubryce hamulce jest coś takiego: wszystkie wersje silnikowe tył bebny(V6 tarcze wentylowane)
  
 
no to go zapodawaj....
  
 
Cytat:
2005-05-18 08:45:15, fryszard pisze:
odkopałem topic, mam prospekt w którym mam napisane o mk7 w rubryce hamulce jest coś takiego: wszystkie wersje silnikowe tył bebny(V6 tarcze wentylowane)



hehe, coś mocno kłamliwy ten katalog
  
 
Cytat:
2005-05-18 09:45:50, slawas1 pisze:
hehe, coś mocno kłamliwy ten katalog



Dlaczego tak uważasz ? Co się nei zgadza ?
  
 
Cytat:
2005-05-18 10:01:19, KriSSo pisze:
Dlaczego tak uważasz ? Co się nei zgadza ?



...hehe, jak to co? v6 w escorcie
  
 
W Mk7 tylko jedna wersja miała z tyłu tarcze (a właściciwie tarczo-bębny) - RS2000 4X4
  
 
Pamiętam, że Mejson kiedyś przymierzał się do Durateca, ale rozwalił Śliwuchę...
  
 
zrobie fotke tylko kto mi ja wstawi??

PS czy czasem vince nie szykuje sie do wstawienia V6??


[ wiadomość edytowana przez: fryszard dnia 2005-05-18 14:38:42 ]
  
 
A oto potwierdzenie słów FRyszarda