MotoNews.pl
  

Kompetentna odpowiedź potrzebna...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy licznik do zeteca i do turbodiesla mk7 są takie same? Bo tak sobie myślę, że niby zetec nie ma świec żarowych, to i licznik nie powinien mieć takiej kontrolki. Ale zaraz potem przychodzi refleksja, że ta kontrolka, która pełni u mnie rolę kontrolki świec żarowych może pełnić w zetecach inną rolę (choćby może gasnąć, kiedy można już przekręcić kluczyk po tym, jak pompa paliwa podpompuje co nieco)... A jak obrotomierz? Jest jakaś różnica? Ja nie wiem, dlatego pytam tych, którzy wiedzą. Nie chcę się pomylić, bo są do kupienia na allegro liczniki, ale nawet wydanie kilkudziesięciu PLN na darmo to wydanie kilkudziesięciu PLN za dużo...
  
 
w zetecu obrotek jest skalowany do 7000rpm a w dieslu pewnie mniej ale nie widzalem diesla wiec nie powiem ile
  
 
Obrotek dziala na innej zasadzie - z tego co wiem.
  
 
Diesel też ma wyskalowane do 7k. Jednak nad wskazówka jest mała literka D. Czyli czymś sie muszą różnić. Pytanie tylko czy da się to jakoś przerobić?
  
 
nie mozna. obrotek z diesla nie dziala na benzynie ziooom.
  
 
z tego co pamietam z forum to beda zawyzone/zanizone wyniki wskazania
  
 
hehe rzeklbym nieco zanizone ... u mnie wskawzowka ani drgnela obrotek w dieslu bierze sygnal z alternatora,on jest zupelnie inny niz ten z eec w benz
  
 
jakby co to ja mam zegary od diesla przerobione na benzynę za 130 zł oczywiście białe

ZEGARY
  
 
OT Javka piękny avatarek, ale jakoś mało kojarzy się z Essim... Sorki.
  
 
Cytat:
2005-06-18 22:14:54, Smoku pisze:
Diesel też ma wyskalowane do 7k. Jednak nad wskazówka jest mała literka D. Czyli czymś sie muszą różnić. Pytanie tylko czy da się to jakoś przerobić?


A widzisz Faktycznie, u mnie na obrotomierzu jest D nad wskazówką, a w tych na allegro nie ma, czyli nie nadaje się ten licznik. Sprawdzę na ebay.de Dzięki wszystkim