POMOCY WISKO ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
LUDZIE NA WOLNYCH OBROTACH ŁAPIE MI TEMP. WISKO SIĘ NIE ZAŁĄCZA
CZY TO JEST PRZYCZYNA??????????
  
 
Visco to nie silnik el. i włącza się wraz z obrotami silnika razem ze wzrostem temperatury w chłodnicy.Bardzo zawodny system chlodzenia!Aż dziwne że jeszcze niektóre fabryki to stosują!
  
 
ma ktos namiar na specyfikacje visc do bmw najlepiej z wymiarami bo mam visco nowe bez wiatraka (wiatrak montowany na 4 sruby) i nie wiem od jakiej bmki
  
 
Cytat:
2005-05-25 23:09:53, aness77 pisze:
LUDZIE NA WOLNYCH OBROTACH ŁAPIE MI TEMP. WISKO SIĘ NIE ZAŁĄCZA CZY TO JEST PRZYCZYNA??????????



raczej tak bo vicso powinno napedzac wiatrak po samym odpaleniu samochodu bez wzgledu na temperature
  
 
U mnie było podobnie. Kręcił się wiatrak, ale delikatnie. W korkach się grzało, przy wyższych prędkościach chłodził pęd powietrza.

Visco do wymiany!
  
 
... visco kręci się nonstop, tylko wraz ze wzrostem temp. silnika dostaje coraz to większego "kopa"...
  
 
Cytat:
... visco kręci się nonstop, tylko wraz ze wzrostem temp. silnika dostaje coraz to większego "kopa"...


ja testowałem swoje wisko przed i po wymianie. zauważyłem że jedyna różnica jest odczuwalna podczas dodawania gazu. w sprawnym wisko czuć zdecydowane szarpnięcie proporcjonalne do wzrostów obrotów silnika.temat wisko już dosyć dogłębnie przerabiałem i nawet opisałem gdzieś we wcześniejszym poście.
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-05-27 08:41:46, MARCIN_RADOM pisze:
ja testowałem swoje wisko przed i po wymianie. zauważyłem że jedyna różnica jest odczuwalna podczas dodawania gazu. w sprawnym wisko czuć zdecydowane szarpnięcie proporcjonalne do wzrostów obrotów silnika.temat wisko już dosyć dogłębnie przerabiałem i nawet opisałem gdzieś we wcześniejszym poście. pozdrawiam



... u mnie (jak w opisie wozu obok) też obroty zwiększają sie trochę po dodaniu gazu ale największą różnicę w obrotach wiatraka widać po skoku temp. silnika ...