Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2005-02-24 16:00:25 Noo gratuluje nabytku Artur ![]() |
PAGAN Wwa | 2005-02-24 16:02:19 poprosze o latwiejszy zestaw pytan. |
![]() kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2005-02-24 16:25:22 Artur - Fiacik rewelacja,gratuluję (i zazdroszczę) ![]() A zestaw pytań prosty więc spróbuję pomóc: 1.Znaczki znajdowały się zasadniczo na zaślepce radia,jednak już w kilku Fiacikach spotkałem się ze znaczkiem na pokrywce schowka - może montowano tam znaczki w wersjach wyposażonych w radio fabrycznie (o ile takowe wtedy bywały)??Mój ś.p.klasyk równiez miał ów znaczek na pokrywie schowka i wygladało to na mocowanie fabryczne. 2.Zagłówki w 1973 roku nie były montowane fabrycznie.Być może jakieś eksportówki je posiadały - jednak nigdzie nie wyczytałem takich informacji. 3.Zaworek nagrzewnicy jest faktycznie inny,a zarazem dużo trwalszy od stosowanych później.Nówka sztuka jest na allegro ![]() 4.Zbiornik spryskiwacza powinien być typowym"workiem",jednak o ciut mniejszej pojemności i z aluminiowym "korkiem".Mam gdzies takowy w szpejach. 5. Pasy montowano różniste w klasykach,więc nie wiem jak wyglądały oryginalne.U mnie w 1971 pasy były radzieckie,białe,z "prawie normalnymi" klamrami jak np. w PN. 6.Wajcha biegów w położeniu luzu powinna stać pionowo,tak jak piszesz na lini biegów 3-4.Zapewne padła sprężyna za to odpowiedzialna.Zajrzyj do jakiejś książki "fiatowej" - jest to ładnie rozrysowane. 7.Lusterko miało regulację "przeciw oślepianiu" od poczatku produkcji.Nie wiem czy w 1973 były jeszcze lampki w lusterku i czy było już "bezpieczne" - jest to rocznik "przejściowy"więc ciężko to określić. Więcej na pewno pomogą inni. |
![]() karlo BMW E-28 520i Wrocław | 2005-02-24 16:26:05 Odnosnie 2-go pytania to wydaje mi sie ze zaglowki juz byly bo te same fotele byly chyba montowane w pierszych seriach mr75 ktory takiezaglowki posiadal ale nie wiem czy csie nie myl;e |
![]() kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2005-02-24 16:27:56 Hehe,przeoczyłem jeden z trzech punktów 5. ![]() |
![]() kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2005-02-24 16:43:04 Inne są łożyska półosi i mechanizmu różnicowego.Stożkowe na wałku są chyba te same,ale nie jestem pewien.
Jugole mają generalnie dobrą opinię,zwłaszcza starsze roczniki.A co jest-wyje? |
![]() kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2005-02-24 17:06:24 Niestety nie ma juz chyba tej aukcji z zaworkiem ![]() Odnośnie spryskiwacza-po "pompnięciu" powinny włączać się wycieraczki - działa toto u Ciebie? |
![]() borygo Fso Polski Fiat 125p ... Wrocław | 2005-02-24 17:25:20 Ja mam 72 ale to mała różnica. U mnie skrzynia działa doskonale. Znaczek licencja Fiata była ta sama. A tak pozatym gratuluje zakupu. ![]() |
arturw Miłośnik FSO Peugeot 405/Peugeot ... Warszawa | 2005-02-24 17:26:51
Jeszcze jak ![]() |
arturw Miłośnik FSO Peugeot 405/Peugeot ... Warszawa | 2005-02-24 17:31:18
Dobra na razie spadam, lecę zderzak na tył z kiełkami podprostować (bo dostałem a ten co mam to mnie drażni), wieczorkiem wpadne jeszcze na forum. ![]() |
![]() kaovietz Miłośnik FSO PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2005-02-24 17:49:31 Oryginalne znaczki wyglądają tak:
![]() Nie ma jak zapał po zakupie autka ![]() |