Kto wie coś na temat kasowania kodów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problemy w moim polonezie czesto nie spada mi z obrotów i n abiegu jałowym mam ok. 2000 obr. dopiero po zredukowaniu ytego biegiem na hamulcu opadają i utrzymuja sie na poziomie 1000 obr.

kolejna dolegliwość to nie możliwość uruchomienia silnika na benzynie mam LPG i dzieki temu moge jeździć

pierw przerywał , ale po jakimś czasie znów normalnie pracował na benzynie, a teraz tylko gaz
to tyle jak na rzaie - kumpel mi mówił że jets mozłiwe ze komputer złapał jakieś błędy i wykasowanie ich może spowodować zanik tych dziwnych usterek

i najważniejsze Polonez 1996 rok CARO 1.6 GLI
  
 
przeczytać jak sprawdzić kody błędów to raz
odczytać kody błędów to dwa
sprawdzić czy to nie silnik krokowy to trzy
ewenatualnie wymienic uszkodzony element to cztery

to są rady... wiedzę masz w morawskim albo w trzeciaku, powodzenia... aria przechodziła podobne boje...
 
 
a jak tytułowane są te książki dobry człowieku
  
 
Cytat:
2005-07-01 12:46:54, kocur71 pisze:
a jak tytułowane są te książki dobry człowieku


wystarczy jak poczytasz tematy na naszym forum, a wszystko jest opisane

wpisz w wyszukiwarkę "obroty"
  
 
a dupa :
Widze ze masz GLI z 96 roku wiec stawiam na to ze to bosch - otoz w boschu sie nie kasuje poprzez zdjecie klem bledow - jestem tego pewien na 90%
oraz niestety nie odczytasz kodow za pomocą błysków
tego tez jestem na 90%
moja rada jezeli to bosch to w ktoryms z niedawnych postow umieszczalem schemat kabelka - jezeli nie znajdziesz go to napisz na priv jak bede mial czas to poszukam i przesle
do tego potrzebny Ci bedzie program pana Marka Seredy o ile dobrze pamietam
jak zrobisz kabelek to spoko - ten program do poldkowego boscha (system Motronic 1,7 jak pamietam) posiada rowniez bodajze 3 testy - wtryskiwacza chyba silniczka przepustnicy -

(jego budowa z punktu widzenia elektrycznego nie kwalifikuje go jako silnika krokowego jak mi sie zdaje )

i jeszcze chyba tescik obrotościomierza


Programik i kabelek - mała rzecz a cieszy poza tym jezeli bedziesz mial problem podczas jazdy a na postoju nie to masz zalete ze mozesz monitorowac co sie dzieje z silnikiem podczas pracy - a nie jak autko stoi gdzie jak wiadomo zlosliwosc rzeczy martwych powoduje ze oczywiscie zadne bledy sie nie pojawiaja najczesciej
hmmm to tyle

[ wiadomość edytowana przez: rdt dnia 2005-07-01 13:10:55 ]
  
 
Cytat:
2005-07-01 13:04:52, rdt pisze:
a dupa : Widze ze masz GLI z 96 roku wiec stawiam na to ze to bosch


ABIMEX drogi Panie ! Bosh montowany był od kwietnia 1997 roku wyłącznie w Polonezach plus !! nie wiem czemu jeszcze niektórzy się mylą ..
  
 
No to uściślijmy Tak wygląda ABIMEX

btw: a kolega kocur71 okazał się znajomym z ulicy który przywoził dziecko do tego samego przedszkola do którego chodził mój syn

  
 
słuchajcie, czy w Plusach była taka wersja MPI, czy tylko GSI? Do czego zmierzam - czy w Polonezie gościł kiedykolwiek wielopunkt? (no poza szlifierką 1.4, rzecz jasna)....
  
 
Cytat:
2005-07-01 14:24:29, Makaveli pisze:
słuchajcie, czy w Plusach była taka wersja MPI, czy tylko GSI? Do czego zmierzam - czy w Polonezie gościł kiedykolwiek wielopunkt? (no poza szlifierką 1.4, rzecz jasna)....


to jakiś żart ?? przecież GSI to wtrysk wielopunktowy ...
  
 
MPI GSI - to pełne oznaczenie PN Kombi w wersji Plus i to jest "multi point injection"
  
 
Cytat:
2005-07-01 14:26:16, pablo_fso pisze:
to jakiś żart ?? przecież GSI to wtrysk wielopunktowy ...



Zapytać już nie można??? Każdy musi się orientować?
  
 
Cytat:
2005-07-01 14:29:06, Makaveli pisze:
Zapytać już nie można??? Każdy musi się orientować?


nie no luzik, tylko dziwi mnie, że czytając to forum przecież nie od dziś nie zauważyłeś, że istnieją dwa rodzaje Poloneza plusa GLI i GSI ..
  
 
Cytat:
2005-07-01 14:31:04, pablo_fso pisze:
nie no luzik, tylko dziwi mnie, że czytając to forum przecież nie od dziś nie zauważyłeś, że istnieją dwa rodzaje Poloneza plusa GLI i GSI ..



Wiem, tylko właśnie obijało mi się o uszy te MPI, myślałem że to jakaś 3-cia odmiana... Teraz już wszystko jasne
  
 
mak masz luki w edukacji które niniejszym uzupełniłeś
  
 
Cytat:
ABIMEX drogi Panie ! Bosh montowany był od kwietnia 1997 roku wyłącznie w Polonezach plus !!


a widzisz kolego i tu sie mylisz - tesc moj ma poldka ktory nie jest plusem choc boczne kierunki ma on plusowe - jest z 1996 roku i jest na boschu i co Ty na to
powiem tak - istnieje tylko malutki cien szansy ze ktos go przerobil (jezeli tak to byl to pierwszy wlasciciel dziadzio 70 lat sprzedal autko bo nie mogl juz jezdzic )
poza tym nie tylko u tescia widzialem "nie-plusy" na boschu
a jeszcze na dodatek to chyba wlasnie pierwsze bosche(nie plusowskie) nie mialy plastikowych oslon na silnik od spodu i to wlasnie w plusach zastosowano tą oslone a to ze wzgledu na miedzynarodowe normy halasu bez spelnienia ktorych bosche nie mogly by miec homologacji
  
 
Cytat:
2005-07-02 17:29:36, rdt pisze:
a widzisz kolego i tu sie mylisz - tesc moj ma poldka ktory nie jest plusem choc boczne kierunki ma on plusowe - jest z 1996 roku i jest na boschu i co Ty na to powiem tak - istnieje tylko malutki cien szansy ze ktos go przerobil (jezeli tak to byl to pierwszy wlasciciel dziadzio 70 lat sprzedal autko bo nie mogl juz jezdzic ) poza tym nie tylko u tescia widzialem "nie-plusy" na boschu a jeszcze na dodatek to chyba wlasnie pierwsze bosche(nie plusowskie) nie mialy plastikowych oslon na silnik od spodu i to wlasnie w plusach zastosowano tą oslone a to ze wzgledu na miedzynarodowe normy halasu bez spelnienia ktorych bosche nie mogly by miec homologacji


IMO - N I E M O Ż L I W E , nie ma czegoś takiego jak wtrysk bosha w 1996 roku, możliwe, że widziałeś samoróbki albo po prostu silnik był wymieniony albo źle rozpoznałeś rodzaj wtrysku
  
 
Cytat:
2005-07-02 19:11:57, pablo_fso pisze:
IMO - N I E M O Ż L I W E , nie ma czegoś takiego jak wtrysk bosha w 1996 roku, możliwe, że widziałeś samoróbki albo po prostu silnik był wymieniony albo źle rozpoznałeś rodzaj wtrysku


jednym ze sloganów reklamowych wersji GLI było ze Plusy mają nowy wtrysk spełniający normę Euro II (abzimeks tylko Euro I), więc chyba RDT się z prawdą mija...
 
 
powiem szczerze że też nie spotkałem się z innym wtryskiem jak abimex przed plusem (nie licząć roverka oczywista)
  
 
nie rozsmieszaj mnie i nie mow ze pomylilem boscha z innym wtryskiem
moim skromnym zdaniem z kolei powinien sie wypowiedziec ktos kto sie zna
NA TEUTATESA WZYWAM CIE ADAMUSIE -wypowiedz sie jezeli mozesz -
p.s.jedyna mozliwa opcja - ktos wymienial caly silnik wraz z osprzętem

[ wiadomość edytowana przez: rdt dnia 2005-07-02 20:14:20 ]
  
 
Cytat:
2005-07-02 20:13:15, rdt pisze:
nie rozsmieszaj mnie i nie mow ze pomylilem boscha z innym wtryskiem moim skromnym zdaniem z kolei powinien sie wypowiedziec ktos kto sie zna NA TEUTATESA WZYWAM CIE ADAMUSIE -wypowiedz sie jezeli mozesz - p.s.jedyna mozliwa opcja - ktos wymienial caly silnik wraz z osprzętem [ wiadomość edytowana przez: rdt dnia 2005-07-02 20:14:20 ]


nie mówie, że pomyliłeś tylko, ze istnieje taka możliwość ....zakładając, że istnieje coś takiego jak bosh w nie-plusie(co wątpliwe jest) to popełniłeś błąd zakładając, że skoro kolega ma Poloneza z roku 96 to pewno wtrysk Bosha pod maską skoro prawdopodobieństwo takie jest żadne i wiadomo, że w tych latach seryjnie montowano Abimexa, więc albo się nie orientowałeś w tym co mówisz albo pomyliłeś wtryski - stąd moje założenie. To tak jakby ktoś napisał "cześć mam Poloneza z 1983 roku i jakis tam problem" a ja bym mu odpowiedział "skoro 1983 to zakładam, że jest to Coupe" (co i tak jest bardziej prawdopodobne niż Bosh w 1996 bo Coupe przynajmniej wiemy, że istnieje) ...