Ładowanie...14,3 ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam(pojutrze rejestruje auto i w trase próbna ze szcecina do kołobrzegu jade-trzymajcie kciuki żebyśmy z żonką cali wrócili i bez napraw po drodze ) zwracam sie do was w celu potwierdzenia czy wszystko jest ok. czy regler do wymiany?? Ładowanie na akumulatorze(miernik elektroniczny z netto za 20zł) wynosi na wolnych i wyższych obrotach 14,3 V, po włączeniu świateł mijania wynosi 14,2 i tu pytanie czy to nie jest za dużo,znajomy elektronik mówi mi że do 14 jest ok. a powyżej to niestety już coś może stać sie z instalacją
W golfinie miałem około 13,8V (ten sam miernik) i się nie przejmowałem, ale widomo nowe auto uzywane, nowe forum i znajomi(i nowe pytania )
Z góry dzieki za nowe wieści dotyczące Koreańco-Opla
  
 
Witam(pojutrze rejestruje auto i w trase próbna ze szcecina do kołobrzegu jade-trzymajcie kciuki żebyśmy z żonką cali wrócili i bez napraw po drodze ) zwracam sie do was w celu potwierdzenia czy wszystko jest ok. czy regler do wymiany?? Ładowanie na akumulatorze(miernik elektroniczny z netto za 20zł) wynosi na wolnych i wyższych obrotach 14,3 V, po włączeniu świateł mijania wynosi 14,2 i tu pytanie czy to nie jest za dużo,znajomy elektronik mówi mi że do 14 jest ok. a powyżej to niestety już coś może stać sie z instalacją
W golfinie miałem około 13,8V (ten sam miernik) i się nie przejmowałem, ale widomo nowe auto uzywane, nowe forum i znajomi(i nowe pytania )
Z góry dzieki za nowe wieści dotyczące Koreańco-Opla
  
 
oj olej..nie masz wiekszych problemow?? od tego masz regulator napiecia zeby sie nic zlego nie stalo
  
 
ten drugi post to wina netu który w trakcie wysyłania się zawiesił- i tu właśnie chodzi o regler(regulator napięcia) czy nie jest walnięty skoro daje powyżej 14 a podobno do 14 jest ok(przecież instalacja w aucie to 12 V-przynajmniej tak mi sie wydaje że espero ma 12 v bo może regler daje za mało a w moim espero jest instalacja 24V)
  
 
Prawidłowe napięcie ładowania zawiera się w przedziale 13,8 - 14,4
  
 
Martwie się skoro mam za 2 dni jechać 160 kilometrów autem z niewymienionym paskiem rozrżądu,przeglądem za flaszkę itp , jedyne co sam mogłem sprawdzić to ładownie,czy dzrwi nie zardzewiałe,podłoga nie zgniła i czy central z klimą i antenką działa.

Po prostu nie chce sie gdzieś po drodze zapalić przez regulator napięcia i stąd moje pytania
  
 
A baterie w mierniku kiedy ostatnio wymieniałes ?
Bo jak słabną to wyniki są zawyżone.

O ile ja kojarze to przy zapalonym silniku ładowanie w moim aucie było na poziomie 14,4V - mierzył elektryk w ASO i za kazdym razem stwierdzał że jest ok.
  
 
I teraz po odpowiedzi DeeJay`a jestem spokojny i jade do kołobrzegu

P.s w razie co mam świadków na tym forum i jak się spale to mi śliwke espero 2,0 z niemiec przyprowadzisz??
  
 
Pierwszy weekend lipca jestem w Hanoverze - damy radę
  
 
co się martwisz paskiem rozrządu? W 1.8 i 2.0 rozrząd jest bezkolizyjny
  
 
79adam79 - Ty tak z nudów sprawdzałeś, czy też ktoś Ci za to zapłacił.
PAMIĘTAJ!!!! JAK COŚ DZIAŁA I NIE WYMAGA NAPRAWY TO POD ŻADNYM POZOREM TEGO NIE RUSZAJ!!!
  
 
Cytat:
2005-06-02 07:49:48, zalmed pisze:
co się martwisz paskiem rozrządu? W 1.8 i 2.0 rozrząd jest bezkolizyjny



Wystarczy troche szczescia i bedziesz wymienial wiecej rzeczy niz sam pasek, jeszcze troche (no juz raczej duzo, ale zawsze ) i bedziesz robi remont

Napisane co 60, wymieniac co 60.
  
 
Adam, nie wiem jak Ty to zrobiłeś, ale nie mogę wyrzucić tego Twojego podwójnego posta