MotoNews.pl
9 Głowica z osprzętem z allegro (135929/0) - PT
  

Głowica z osprzętem z allegro

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich klubowiczów i mam pytanie czy waszym zdaniem warto wchodzić w taki temat: niby nowa głowica gość napisał że->głowice pochodzą z demontażu niesprzedanych pojazdów lub z silników gdzie klienci po zakupie życzyli sobie zamontowanie głowic od wersji 16sto zaworowej.
te głowice zostały.
nie wciskam ciemnoty


Czy warto coś takiego kupić i czy waszym zdaniem jest to wartościowy towar Za każdą opinię będę wdzięczny

------------------------------------------------------------------
Cytat
Allegro
DAEWOO ESPERO GŁOWICA NOWA Z OSPRZĘTEM PROMOCJA 500 zł

Daewoo Espero głowica kompletna nowa 1,8 i 2,0 OHC z wałkiem rozrządu zaworami, kolektor wydechowy, ssacy, świece 4szt. itp. Oryginalna i co najwazniejsze nowa ! Zrób porzadek ze swoim silnikiem , raz a dobrze !!!!@


OKAZJA !!!! JAKICH MALO
NIE PRZEGAP !!!
OSTATNIA SZTUKA!!!

SAMĄ GŁWICĘ UŻYWANĄ CENIĄ 300-400 PLN
----------------------------------------------------------------------
  
 
Tutaj masz użytkownika Allegro, który handluje nowymi rzeczami do Daewoo.
Wystarczy porównać jego ceny z cenami sklepowymi.
W tej chwili nie ma chłodnicy, ale była (chyba nawet Kinia wklejała linke) w podobnej cenie i też nówka.
Możesz ewentualnie zapytać.

Ewentualnie tu lub tu
  
 
wg mnie kit szczegolnie z tym montazem na zyczenie glowicy 16 zaworow - po pierwsze w espero nie bylo 1.8 czy 2.0 16V (wiec skad wzialby taka glowice)a po drugie to wymagaloby to chyba przerobki bloku aby zamontowac rolke prowadzaca.
  
 
Szczątkowo były espero 2.0 16V.
  
 
a jaki byłby koszt zamontowania takiej głowicy?
  
 
Dla mnie z tym montażem na życzenie 16 zaworowej głowicy to też wygląda na kit.
Kto kupując auto składa życzenia do głowicy mówi że silnik 16 zaworowy mocy itd.

Co najwyżej to może być część silnika który leżał bo nie odpalił w fabryce. Pytanie jak długo leżał i jaki jest stan w środku korozja, uszczelki itd.

Cena tym bardziej jest zadziwiającą przed montażem pewno by trzeba co nieco rozkręcić żeby wiedzieć jak to w środku wygląda.

Tyle że cena kusi bo nowa głowica to 2500 zł i to chyba bez osprzętu
  
 
Mi sie wydaje ze cena jest taka bo glowice w 1.8 i2.0 raczej rzadko padaja i male zapotrzebowanie na taki podzespol - silnik bezkolizyjny chyba ze jakas wada materialowa albo dluga jazda na padnietej uszczelce.
Co innego gdyby mial glowice do 1,.5 16v - tam zerwanie paska rozrzadu to finansowa rozpacz i gdyby mozna kupic kompletna nowa glowice za taka cene to pewnie wielu by sie skusilo .
  
 
Pomijając inne kwestie, to konia z rzędem temu, kto tak"po prostu" podmieni sobie głowicę 8- na 16- zaworową w jednostkach 1,8 czy też 2,0 GM.
Ale przyznać muszę, że gość znalazł niezłe wytłumaczenie

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
A wczym jest problem nie liczac ukladu zaplonu ?
Bo mechanicznie wysztko pasuje bez problemu....
Wiem bo sam przymierzalem. Trzeba rozwiazac tylko problem zaplonu i mocowania alternatora. (mowi o 2.0).


Pozdr
Jadzwin
  
 
Tez nie dam się przekonać co do podmianki głowicy z 8V na 16V ... totalna bujda na resorach...
moze obrysem i pasuje , ale śr. zaworów ich skok i kształt komory spalania napewno juz nie, a więc dupa...




Panowie espero to nie samochody z gry Hot Road ... a gra była kiedyś przednia nastraj a'la Greace




[ wiadomość edytowana przez: Krzysiek-Diackon dnia 2006-02-20 14:30:41 ]
  
 
Ksztalt kmory spalania oczywiscie ze jest inny no bo to inna glowica Ale bloki sa te same.
Jest to realizowalne ale roboty sporo.. trzeba wymienic jeszce oba kolektory.
trzeba pewnie by bylo w seryjnym silniku zroibc w tlokach wyfrezowania na zawory...
No i przemapowac ECU zeby cos z tego bylo...

Dac sie da

Pozdr
Jadzwin


[ wiadomość edytowana przez: Jadzwin dnia 2006-02-20 14:59:51 ]

[ wiadomość edytowana przez: Jadzwin dnia 2006-02-20 15:00:06 ]
  
 
No tak ale jakim kosztem, wyjdzie na to że lepiej kupic silnik 2.0 16v od GSI i wyjdzie taniej liczac koszty SWapa

  
 
Pewnie tak

Pozdr
Jadzwin
  
 
a dodatkowa rolka w bloku ? - w naszych 2.0 jest tylko rolka napinajaca 16 zaworowce maja jeszcze rolke prowadzaca no chyba ze wywiercisz dziure w bloku i nagwintujesz

a jak komus marzy sie dodac mocy to chyba latwiej:

http://www.allegro.pl/item87813889_zestaw_soft_turbo_opel_calibra_8v.html



[ wiadomość edytowana przez: Zzzz dnia 2006-02-20 17:03:19 ]
  
 
A co za problem nawiercic dziure w bloku i nagwintowac ??
Wsadzilem sobie wieniec zebaty na wal i wkrecilem w blok czujnik polozenia walu to sobie glupiej rolki nie przykrece
Dla chcacego nic trudnego

Pozdr
Jadzwin
  
 
Co do głowicy z allegro to co prawda nie wiem jak działa (dopiero zakupiłem) ale wygląda na nufken funken (500 zł to jak za darmo).
Nie jestem specjalistą ale mój tata, który jest mechanikiem od 30 lat i na Daewoo zjadł zęby twierdzi, że głowica jest w stanie wizualnym wręcz doskonałym. Jedyne co to lekko przykopcony kolektor wylotowy. Cała reszta wygląda na nieruszaną.

Jak się ociepli to robimy przegląd generalny silnika w moim bolidzie i jeśli będzie potrzeba to wymieniamy, jeśli nie to poleży trochę w garażu.
W końcu mamy 2 esperaki w rodzinie także kiedyś może się przydać.

Pozdrawiam

Dogan


[ wiadomość edytowana przez: dogan dnia 2006-02-20 22:05:16 ]
  
 
Witam ponownie.
Wiem że odnawiam starego posta ale uznałem że niektórym mogą się te informację przydać.
Jak pisałem prędzej zakupiłem głowicę z allegro (nowa).
W zeszłą sobotę zrobiliśmy przegląd i mały remoncik silnika i założyliśmy to nowe coś. Oto wnioski:

Silnik po przejechaniu 360 tyś. jest wręcz w bardzo dobrym stanie.
Zużycie widać jedynie na dźwigienkach i pastylkach co nie znaczy że są zniszczone.
Wałek wygląda na niedotknięty, podobnie kolektory, tłoki, cylindry.
Praktycznie silnik rozbierany tylko z powodu wycieków oleju spod pokrywy głowicy, z uszczelki miski, uszczelniacza wału oraz aparatu zapłonowego.
Wszystko zostało przeczyszczone, założone zostały nowe uszczelki i oczywiście nowa głowica - po co?? - trochę z braku czasu na rozebranie, czyszczenie i wymiane choćby uszczelnaiczy w starej, ale i trochę z ciekawości
Po złożeniu auto odpaliło praktycznie od dotknięcia. Po 4-5 minutach uspokoiły się zawory i jak do teraz jest wszystko w porządku. Nigdzie nie cieknie, chodzi cichutko, odpala od dotknięcia.
Nie chcę chwalić dnia ale wydaje mi się że zakup był naprawdę dobry.
A co do starej głowicy ...... drobna renowacja i będzie leżeć w zapasie, a może zrobimy niedługo mały przegląd u ojca bo coś mu auto słabnie

Pozdrawiam

Dogan