Problemy z emulatorami

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam, jestem tu nowy, wybaczcie jesli na dzien dobry sie juz komus naraziłem ale mam kilka flustrujcych mnie pytan co do mojego galanta .
1 . czemu padł mi juz drugi emulator wciągu paru miesięcy, co moze powodować ich awarje?
2. jaki emulator dobrac do moich wtrysków zeby Check Engine się nieswieciło i komputer niepokazywał błędu wtryskiwaczy, wtryski mają okolo 15ohm
3. w niedługiej przyszłosci nastanie chwila na którą długo czekałem i do mojego autka trafi silnik o prawie takiej samej konstrukcji lecz opary na duch wałkach 16v i turbinie, taki jak w eclipse, czy jest szansa kozystac z niego na klasycznej instalacji gazowej tak by niebylo problemów? wiem zw wtryskiwacze w takim silniku mają 3 ohmy , swap to czyste plug and play ale czy bedzie konieczne rezygnować z lpg?
4. moja maska została przerobiona na coś ala evolutiona tak ze mam teraz deczko przeciąg pod maską, czy ten wiatr bardzo zle wpłynie na prace przepustnicy przy pracy na gazie , na benzynie jest bardzo fajnie ale gaz teraz mi i tak niedziała to spodziewam się zdmuchiwania mieszanki :/
5. dodam ze niemialem jeszcze wlotu na masce gdy padł mi emulator wiec raczej nie problemy atmosferyczne przyczynily się do upadku emulatora chyba ze jednak az tak są czułe ze trzeba je przeciągnąć do wnętrza samochodu?
  
 
ad 1 A rozabierałes padniety emulator? może woda się gdzieś dostaje do środka i zalewa elektronikę
ad 2 ne w każdym aucie się da tak wyemulować żeby się nie świeciło, mona po prostu odłaczyc kontrolkę check engine na gazie
  
 
co do odłączania kontrolki to odpada, regularnie sprawdzam sygnaly błędów komputera czy niepojawiają się nowe, czasem ten CE gaśnie ale regularnie jednak pokazuje błąd wtryskiwaczy, i co najgorsze rok temu mialem aware głownego ECU co mnie sporo kosztowało, podobno by to efekt tego ze jeździło się z błędami przez co ECU pracował na niewłasciwych parametrach, niechce sytuacji powturzyc bo zakupilem kolejny ecu i szkoda mi kasy wydawac na trzeci bo jednak jest to drogi element a instalacja LPG z założenia miała być ekonomiczna, i kwestia tej turbiny, silnik ma mieć okolo 210-220 koni mechanicznych czy instalacja mieszalnikowa z komputerem sterującym jest w stanie wyrobić się z obsługą takiego silnika przy jednoczesnym NIETRAGICZNYM spadku mocy?
  
 
Cytat:
2005-05-29 12:39:41, TommiCrazy pisze:
co do odłączania kontrolki to odpada, regularnie sprawdzam sygnaly błędów komputera czy niepojawiają się nowe, czasem ten CE gaśnie ale regularnie jednak pokazuje błąd wtryskiwaczy, i co najgorsze rok temu mialem aware głownego ECU co mnie sporo kosztowało, podobno by to efekt tego ze jeździło się z błędami przez co ECU pracował na niewłasciwych parametrach, niechce sytuacji powturzyc bo zakupilem kolejny ecu i szkoda mi kasy wydawac na trzeci bo jednak jest to drogi element a instalacja LPG z założenia miała być ekonomiczna, i kwestia tej turbiny, silnik ma mieć okolo 210-220 koni mechanicznych czy instalacja mieszalnikowa z komputerem sterującym jest w stanie wyrobić się z obsługą takiego silnika przy jednoczesnym NIETRAGICZNYM spadku mocy?



szczerze mowiac, jedno wyklucza drugie.

albo jezdzisz szybko i drogo, albo drutujesz najprostsza instalka i pada ci kolejno elektronika w aucie.

wybor nalezy do ciebie.

jak to mawial swiety lukasz, auta gazem nie oszukasz

-----------------
http://plepleple.pl
  
 
no tak, co do szybkiej jazdy i tak kożystam z benzyny, tylko jak jeżdze gdzies w trasy i robie paresetkilometow to jade równo i spokojnie wiec gazik by się przydał , jedno jest pewne,w aucie posypało się sporo problemow związanych z exploatacją na gazie, ale z drugiej strony jestem pewnien ze przez te dwa lata niewyrobil bym finansowo gdybym jeździł na benzynie te kilometry któe wykonalem
  
 
Znajomy miał kiedyś założony gaz do Uno Turbo i nie zaciekawie to chodziło, jeszcze zanim włączyła się turbina to jeszcze OK ale po załączeniu szarpania strzały itp jeżdzić sie nie dało, instalka of course II generacji mimo parownika przeznaczonego pod turbo nie działało to dobrze
  
 
a mozna dostac informacje skąd moge pobrac sterowniki do kompa od mojej instalacji AGNES-jakas polska, mam taki problem ze wszelkie rególacje są dokonywane poza moim wojewodztwem i niechce mi się jechać aż 170 kilosow do kolesia gdzie gas zakłądałem, w krakowie nikt gdzie dzwonilem niema tego w ofercie :/