| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
iampinki ESPERO, cabrio juz n ... bydgoszcz | 2005-06-02 23:26:19 jezeli patrzyles z zewnatrz to zeby przyjac ze sa identyczne nalezaloby stwierdzic czy odstep miedzy nimi jest identyczny...tak mi sie zdaje...sam podobny wyglad zewnetrzny wycieraczek chyba nic nie daje
wtedy mozna by probowac cos zamienic... pzdr |
soop PT Cruiser 2.4L Limi ... Białystok | 2005-06-03 00:12:31 Duzo zabawy jest z wymiana tego? |
QLogic Espero1.5, Nubira2.0 Warszawa Tarchomin | 2005-06-03 00:17:53
Mechanizmu wycieraczek? - odkrecic podszybie - 4 srubki - zdjac wycieraczki - odkrecic mechanizm i odpiac wtyczke - odkrecic mechanism od silniczka - przykrecic nowy - ustawic tak jak stary - zlozyc Z pol godzinki |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2005-06-03 00:23:36
No chyba że nie masz przy sobie szlifierki kątowej , kompletu dobrych wierteł, wiertarki, mini palnika i kilku innych narzędzi.....to wtedy ...ze 2 tygodnie? .....wiem co mówię bo ostatnio na wszelkie sposoby we trzy osoby śma próbowały zmienić takowy mechanizm w Esperaku Kingi......niestety...bez zniszczenia ramion (albo użycia w/w ) chyba nie ma szans .....ramiona są nieściągalne! |
QLogic Espero1.5, Nubira2.0 Warszawa Tarchomin | 2005-06-03 00:28:39
Ze co? Tak sie zapiekly?
Ja u siebie scaigalem juz pare razy, zawsze schodzily dosc dobrze |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2005-06-03 09:45:59
....i tu się zgadzam z Tobą w całej rozciągłości
Niestety.....te qrwskie ramiona w tym przypadku się chyba zaspawały
Pozdrufka! |
Walus Lani + najlepsze aut ... Gdansk/Plock | 2005-06-03 09:58:13 No dobra, a są jakieś zasady zdejmowania z tego wieloklina?? |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2005-06-03 10:08:40
Zasady są takie, ze trza odkręcić wszystko o czym pisano wcześniej, a potem delikatnie ale zdecydowanie poruszać (poszarpać) ramieniem wycieraczki ciągnąc je ewent. "do góry", z reguły, max po kilku próbach schodzi ...w opornych przypadkach można np. przy pomocy 2 niewielkich młotków oklupać ten fragment wokół wieloklina (aaa.. zapryskanie WD-40 lub tp. pomaga raczej psychice ale na pewno nie szkodzi ...też można wykonać )
Uwaga ! ramię u nasady jest wykonane z jakiegoś kruchego dosyć lekkiego stopu (typu alu )....przy zbyt zdecydowanym targaniu można je połamać! |
Walus Lani + najlepsze aut ... Gdansk/Plock | 2005-06-03 10:21:48 Troszku zniechęcające, ale pocieszam się, że może nie będę miał takich problemów (nadzieja matką głupich..... wynalazków ) |
ETomek_GT Skoda Octavia Tarnowskie Gory | 2005-06-03 20:17:13 e no ramionka schodza bezproblemowo... 2 min pracy...
jedno wiem... opel i daewoo to jednak inne autka ) i juz experymentowac nei bede raczej ))
|
Kiniusia Opel Vectra 2,2 dTi Kraków/ Trzebinia | 2005-06-03 20:36:12
Ty się Bogdan nie napieprzaj z mojego zapieczonego mechanizmu ,,,,,,przed momentem potraktowałam go coca-colą,,,,mam nadzieję, że do jutra puści, bo zamierzam się za to zabrać,,,,,,,
Ajak nie dam rady to rusze do mechanika,,,,jak on zepsuje to będzie jego wina, i za robociznę nie zapłacę....hihihihi
[ wiadomość edytowana przez: Kiniusia dnia 2005-06-03 20:38:45 ] |
Rysiek2 Dzierżoniów | 2005-06-03 20:59:23 Cierpliwy to i kamień ugotuje.Połączenia na wieloklinach mają to do siebie że po długim uzytkowanu trzeba je :zerwać: aby rozłączyć.Trzeba użyć tzw metody udarowej.-np.walnąć młotkiem z czuciem,użyć ściągacza.Można też podgrzewać lub ochładzać jeden ze złączonych ze sobą elementów.W sprzdaży są preparaty w sprayu schładzające elementy do np.- 50 Cels.Powodzenia.NIC NA CHAMA TYLKO MŁOTKIEM. |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2005-06-03 22:01:16
Ja się napieprzam ??!!
Ja się MARTWIĘ !!
Kingaaaaaa, jak możesz mnie posądzać o takie bezeceństwa ?? |