| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
wrc126p F&F Wolny Słuchacz :) 126p/Gulf2 WuRCu Wrocław | 2005-05-13 16:01:46 Wie moze ktoś gdzie na terenie Wrocławia mozna pospawać blok pod 800-tke i ile by to kosztowało ? |
wojtas7 F&F Wolny Słuchacz :) suzuki swift gti Wrocław | 2005-05-13 17:09:49 ja znalazlem spawacza ktory zrobil to za 100zl i pogial caly blok. |
Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2005-05-13 17:09:55 A co to, kolejny artysta się na 800tke uparł?? |
Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2005-05-13 20:32:17 Takie wynalazki były robione do wyścigów/ rajdów. Ale jak wy chcecie sobie kjs z tym pojechać i męczyć to po mieście to zapałujecie się z naprawami. Tak wysilona konstrukcja niestety jest bardzo zawodna. |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2005-05-13 23:26:48 Niestety ale racja jest po stronie Jesiona i spółki.
Spytaj qbe ile wydał na 750 i jak już pozbierasz szczeke z podłogi to przekalkuluj. Oczywiscie on składał na nowych czesciach ale jakby robic na starych to : Wzmocnienie bloku z powiekszeniem otworów na cylindy i potem wycentrowaniem - ( pomijam opcje ze ktos sam wycentruje zeby sie wał lekko obracał tak jak zrobił denior ) 300 - 500 złotych - mówimy o profesionalnym zakłądzie a nie panu heniu .... Tłoki + cylindry nowe to ca 340 zł - przy opcji nowe tłoki i pierscienie a cylindry stan ideał np po szlifie... Obróbka głowicy pod 800 - mozna samemu lub zakład - 60 zł w zakładzie Planowanie cylindra z góry 40 zł Przygotowanie korbowodów - samemu cena papieru w zakładzie 45 zł sztuka Wywazenie tłoków korb , wału , zamachu - 160 złotych Wał od bisa denior twierdzi ze musi byc - ceny nie znam uzywka to ca 100 zł + nowe panewki.. A gdzie chłodnica oleju - wersja na maxa okrojona to i tak 80 - 100 zł Alu miska oleju - 240 od qby Porzadny olej Porządny gaźnik zeby to zasilił. Koszty rosną diametralnie bo : Sportowy wałek by sie do tego przydał Jak wałek to i breda Alu koło pasowe do altka I tak rosnie rosnie i mamy porzadną 900. Majac mocny silnik 650 zawsze cos padnie - albo nie wytrzyma gwint w gazniku , albo wentylator od obrotów powie papa , albo breda sie rozwali( w wersji okrojonej pusty wydech ) Jak przekalkulowałem to na trzeźwo to lepiej dokonczyc sezon na 650 potem sprzedac czesci z 650 i wsadzic 900 i miec swiety spokój. |
stasiu F&F MEMBER 125p 73' Łódź | 2005-05-13 23:30:44 czy mnie sie zdaje czy ktos mi jawnie podpierdolil avatar? |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2005-05-13 23:50:20 Jak sie pojawiło na fan.pl napisałem pw do deniora i pisałze za 1500 sie da zrobic - sama robocizna i materiały bez chłodnicy czy innych bajerów.
Z bajerami wyszłoby 2500. Próbowali obnizyc koszty i efekt był taki ze rok temu do zvolenia 800 nie dojechała jedna. |
Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2005-05-13 23:55:29 Znowu się wdałem w dyskusje ze ślepym o kolorach!!!!
|
kabul F&F Sympatyk Corolla E11 Club Tropicana | 2005-05-14 00:20:02
no to jak sie nie znasz to sie nie wymadrzaj naskakujesz na ludzi jakby ci chcieli krzywde zrobic-wysylasz chuj wie gdzie na jakies inne fora...boze co za paranoja co ty mslisz ze zrobienie sobie 800'stki to takie chop siup i masz zajebista fure do jazdy na codzien ktora sie nie psuje i ma taka sama awaryjnosc jak seryjny maluch??mylisz sie i to bardzo wiekszosc modyfikacji tych powaznych silnika zwieksza awaryjnosc,juz nie mowie o zuzyciu paliwa (auto ma byc przeciez na codzien) a to nie jest byle jaka modyfikacja tylko juz hardkor zanim zaczniesz nastepnym razem rostawiac ludzi po kątach zeby sie nie odzywali pomysl o tym ze moze chca oni dla ciebie dobrze i chca cie uchronic przed wielkim zawodem... PS:faktycznie na poczatku myslalem ze to stasiek pisze...
[ wiadomość edytowana przez: kabul dnia 2005-05-14 00:21:30 ] |