MotoNews.pl
10 Krokowy raz jeszcze (84369/0) - PT

Krokowy raz jeszcze

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Omegi B 2.0 16V 95. Od razu pisze że przeszukałem całe moto forum, przeglądnełem chyba każdy post dotyczący 16 v i silniczka krokowego, i dostałem totalnej głupawki. Mianowicie. Moja omesia faluje na wolnych obrotach w zakresie od 700 do 2000, czasami lubi zgasnoć. Nie jest to upierdliwe, ale chce coś z tym zrobić. Wyczytałem że przyczyną może być silniczek krokowy. Uzbrojony w chyba pełną wiedze co i jak byłem juz zdecydowany przeczyścić go. Ale dziś dowiedziałem się że ten silnik(2.0 16V, x20xev) nie ma tzw. krokowca, bo to jest pełny wtrysk! Ratujcie bo nie mam juz siły. Do tego dziwczyna mnie goni, bo siedze tylko na necie i przeglądam forum. Jak to jest z tym kroko.. Jeśli jest ten krokowiec to gdzie, prosze o wmiare dokładny opis miejsca , jestem laik w temacie,ale dam rade

Czacha, to z pewnością krokowy, jak będziesz kupował, od razu zakup też uszczelkę, stara będzie w rozpadzie. Silnik krokowy, czyli regulator wolnych obrotow.
Pozdr

Cytat:
2005-02-23 18:47:36, czacha pisze:
...Jeśli jest ten krokowiec to gdzie...

Tutaj - nr 16, uszczelka 21 - przykręcony chyba dwoma śrubami z łbem imbusowym Torx:

Cytat:
2005-02-24 08:43:31, Prowo pisze:
Tutaj - nr 16, uszczelka 21 - przykręcony chyba dwoma śrubami z łbem imbusowym Torx:

dzieki chłopaki, wszystko jasne,jak to musze zmienić mechaniora

czesc,
a gdyby to okazalo sie jednak ze to nie krokowy to posprawdzaj wszystkie gumy w dolocie bo jak lapie lewe powietrze to masz podobne objawy.

Cytat:
2005-02-24 23:49:02, Siggi pisze:
czesc, a gdyby to okazalo sie jednak ze to nie krokowy to posprawdzaj wszystkie gumy w dolocie bo jak lapie lewe powietrze to masz podobne objawy.

Hmmm - no raczej nie. Jeżeli nawet ma dziurę wielkości pięści w gumach dolotowych, to nie ma to nic do wahań obrotów na jałowym. Przepustnica jest i tak zamknięta.